Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

dimitrie

#17160
Din clipurile de azi și cele de zilele trecute singurul lucru care se observa este lene maxima pe ambele loturi.
Legat de groapa de gunoi ? Nu am urmărit topicul cu atenție și poate a scris cineva pe tema asta.
Este vreun progres ? Cuc zicea acum multe luni ca treaba e rezolvata  :p.

@AlinC  :cheers: mulțumim pentru efort.
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

voicul

Rezolvata in sensul ca se stie de ea si cineva se va ocupa sa rezolve efectiv situatia.
Din pacate nu s-a gasit acel cineva, dar probabil se va gasi la un moment dat.

Daniel_I

#17162
Cred ca o sa fiu printre primii care va va informa atunci cand primul excavator va intra sa curete groapa de gunoi de pe breteaua din nodul Alba Sud, pentru ca trec zilnic pe langa ea. Promisiuni despre cum problema e ca si rezolvata au fost si vor mai fii, practic nu se intampla absolut nimic. La numarul de fierari betonisti care ii vad pe lotul Pizzaroti raportat la cat de mult mai este de lucru la nodurile rutiere, nu vad o finalizare mai devreme de toamna 2021. Acest lot 1 este un santier fara stapan.
On The Road

Granata06

Este clar ca Pizzarotti nu mai vrea sa lucreze pana nu i se deconteaza o mare parte din facturile restante. Problema este daca acele lucrari sunt si conforme sau e altceva acolo.

TibiV

De astazi, din sedinta de Guvern:

Quote
HOTĂRÂRE
pentru excluderea unor părți de imobile expropriate prin Hotărârea Guvernului nr. 399/2014 privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al obiectivului de investiţii ,,Autostrada Sebeş – Turda", precum și modificarea suprafețelor expropriate aferente imobilelor identificate la poziţiile număr curent 4153, 4154, 4155 şi 4161 din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 399/2014
(...)

Ce inseamna ,,excluderea"?!...
Nu ii mai expropriaza pe cetatenii respectivi?...

https://sgg.gov.ro/new/wp-content/uploads/2020/03/HG-5.pdf
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Deci Pizzarotti are facturi neplatite?
Si dupa sa ne plangem de ei ca nu fac pe banii lor si dupa sa stea dupa mila celor din CNAIR sau sa recunoastem ca si "partenerul cel mai serios" e foarte neserios!?

florin74

IPC/2019.092   31.12.2019   IMPRESA PIZZAROTTI & C.SPA ITALIA    46.490.150,61 lei  - neachitata inca

Situatia e de azi, conform datelor de pe site-ul CNAIR.


Quest

In sinteza platilor pe care NGC o  tine la zi, vad ca ultimele plati ptr Pizzarotti sint din 20.12 si 31.01 de ~13,2 mil lei si respectiv ~3,7 mil lei.
Suma de 46,5 mil lei e o singura factura, sau un cumul de facturi neachitate ?
Common sense will get you far !

horatiu.cosma

O factură de penalități probabil pe București-Ploiești.

florin74

#17169
Are dreptate Horațiu. Nu am fost atent la explicațiile de pe Rogop. Se refera la A3. Mea culpa.

Cetatean

Pai sa ia bani din ce? Din claimuri? Ca lucrări, ioc.
Daca astea doua valori din dec. și ian. sunt bune, au facturat lucrări de aprox. 16 mil de lei pentru oct, nov și poate decembrie plus resturi de-a lungul anului. Ceea ce mi-e mi se pare sincer, NIMIC.
Transformat în lucrări bănoase sunt câteva zeci de mii de mc de ump și sapatura, stabilizat și asfalt, 1000-2000 mc de beton și asta e.
Sunt curios dacă își iau ceva cașcaval de pus pe pizza pentru zecile de grinzi făcute? Banii pe materiale și fer?
În spaghetele din nodul de la Sebeș, mi-e ca o sa li se taie macaroana, dacă nu-și aduc vreo 200 de fierari, ca pana armeaza aia 2-3 km de placi, ne prinde 2025.
Termina aia centura la Bacău!
Mai una vreau sa zic, pentru care o sa mi-o iau. La ce putere avea Straco când s-au licitat loturile astea, ne dădeam prin nod la Sebeș acuma :))
Sport la treaba.

Granata06

      In loc de facturi restante trebuia sa spun lucrari nefacturate. Exista zvonuri cum ca, consultantul nu doreste sa accepte spre factuare lucrari executate. De aici cred ca este si diferenta mare intre procentul de lucrari realizate si procentul financiar. Daca bine imi amintesc, acest aspect a fost semnalat si de oficialul de la Pizzarotti in sedinta de la CIC tinuta anul acesta de ministrul transporturilor.

voicul

Nu ca m-a lovit dragostea de Pizzarotti (^poate are dreptate si consultantul sa nu accepte lucrari), dar cand ai de primit vreo 10 milioane euro, mai ai chef sa lucrezi, tot pe banii tai?

Se mai stiu alte detalii?

ddfab

in filmarea lui AlinC, cu zona Santimbru de pe lotul 2, se vede ca au inceput sa adune nisipul ce a fost imprastiat peste stabilizat si la capetele acelui viaduct au ridicat si terasamentul la nivel. poate au ceva ganduri sa mai miste ceva si aici...

naivu

Eu ma intreb de ce Pizzarotti (sau altii) nu au iesit niciodata in mass-media sa spuna ceva de genul ca ei vor si pot sa lucreze dar ca sunt nevoiti sa reduca ritmul de lucru pt ca sunt platiti cu intarziere, ca nu au replicat niciodata acuzelor CNAIR-ului/societatii civile/opiniei publice! Chiar nu au niciunul un departament de relatii cu publicul?