Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Daniel_I

#17115
@Alin, ai verificat ce anume lucreaza foreza de la podul metalic dat in trafic de dupa Lancram? E de 2 zile acolo unde s-au relocat conductele de apa. La Oarda daca aduc niste elevi de la liceul de constructii in saptamana scoala altfel, cred ca va creste viteza de executie la gabioane cu 500%.
On The Road

tom

Pe lotul 2 cei de la Marcu Company au lucrat aproape tot timpul(in afara zilelor ploioase), se contureaza Nodul Rutier de la Teius.

ddfab

^ da. cei de la Marcu baga mare. dimineata, coloane de camioane ies din Alba, pe DN74, spre muntii Apuseni. probabil dupa piatra, de la carierele din zona.
dar cu tot efortul lor, problema cea mare ramane: viaductul peste CF de la Teius, unde avem relocari de retele electrice neefectuate, ziduri de sprijin de ridicat si evident pile ale viaductului neridicate(aici e jalea cea mare!) >:(

florin74

Se aude ca ar prelua problema asta Retter in perioada urmatoare - cu relocarile si finalizarea viaductului de la Teius. Asta e punctul critic al proiectului.

voicul

Teoretic ar putea sa dea in folosinta intrae si iesirea de la Teiusi, dar practic:
1. Nu cred ca o sa se intample asta.
2. Printr-o minune, daca se intampla, nu prea ajuta cu ceva, pentru ca problemele majore sunt orasul Aiud si Teius, care nu vor fi evitate nici in aceasta varianta.

dragos76

Punctul critic e și noul Alba nord, că fără el nu se poate ajugne la Teiuș :) (știu, e pe lotul 1... dar se leagă)

pelan87

Cred ca e mai problematic viaductul de la Alba Nord, decat partea din Nodul Teius care sa permita accesul la / de la autostrada. Adica, e posibil sa fie gata portiunea din lotul 2 de la granita cu lotul 1 pana la Teius, inaintea nodului Alba Nord. Mai ales daca Retter o sa devina subcontractor cu plata facturilor direct de catre CNAIR.

carutasul

Retter ar urma să facă podurile şi viaductele  "la gata", cu rampe, asfalt şi tot ce mai trebuie ?

pelan87

Sper sa nu gresesc, dar Retter se ocupa doar de structuri, iar rampele (cel putin terasamentele) le face Marcu. Nu stiu cine se ocupa de stabilizat, asfalt, parapete, rigole, etc... daca Aktor sau un alt subcontractor, nu am idee.

codrut74

Foarte bine ca Marcu baga material, dar cu vremea asta vom avea probleme mari la terasamente peste 10ani. Sper sa gresesc

horatiu.cosma

Intră o moleculă de apă în terasament și rămâne în incubație 10 ani, după care gripează terasamentul  :lol:? Apa circulă prin terasament, ba chiar în zonele mai mlăștinoase terasamentul stă scufundat în apă. Evident, unele straturi superioare au rolul de a tăia capilaritatea (să nu urce apa până la asfalt), însă mai jos nu e nicio problemă, așa e cu planeta asta, are apă, altfel nu ar fi prea ok  :D. Dacă ridică terasamentul și e umezeala prea mare nu o să le mai iasă testele de capacitate portantă și atunci vor trebui să scoată și să refacă, deci nu se va ajunge la asfalt cu terasamentul prea moale.

cfdp

#17126
am mai avut discutia: ce apa lui peste trece prin podetul de la Oarda amplasat pe platou cu un debit de max 10mc/s la
x m deasura terenului nat
    In plus umpluturile la podetele metalice se fac concomitent pe ambele parti



Stefan01

@ cfdp
Colegii vorbesc despre lotul 2.

lupualb

Imagine luata din mersul masinii, astazi la ora 16. Este primul stalp, cel de langa DN,  de la iesirea din Lancram, inspre Sibiu.


paulmare

^codrutz74 uite ce zicea cineva cateva posturi mai inainte

^ da. cei de la Marcu baga mare. dimineata, coloane de camioane ies din Alba, pe DN74, spre muntii Apuseni. probabil dupa piatra, de la carierele din zona.

Asa ca asta sa fie cea mai mare grija, terasamentul lui marcu company facut pe vremea asta
Necazul cu aktor e - retter face structuri, marcu terasamente, amandoua firmele "baga mare"
si mai departe ? cate mai trebuie ca sa fie lotul la "gata", cine si cand o sa le faca ?