Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Todo

Quote from: ivladbogdan on February 16, 2020, 03:25:59 PM
Eh, multi am spus ca realist vorbind, 2022 pentru ST1 si 2023-2024 pentru ST2.
Din pacate, pe drumul asta mergem. Noi pierdem cel putin 1 an daca cineva contesta o licitatie, cum sa terminam intr-un an aprox 20 puncte procentuale care includ niste lucrari destul de complexe? Never ever!

eu cred ca nu mai au bani de acasa pentru a le baga in loturi autostrazi Sebes turda, daca Compania nu le plateste revendicarile deja confirmate in cadrul CAD, nu le vor termina nici in 2024

Gerard

Corect.
E de fapt singurul motiv pentru care au continuat lucrarile pe banii lor.
Daca CNAIR nu plateste revendicarile ne vom trezi cu foarte multi prestatori neplatiti. Din cate stiu Pizzarotti mai are o bomba de claim 178 milioane lei de la proiectul de cale ferata obtinuta in urma unei sentinte (poate ne ajuta aici cineva cu o confirmare).Factura respectiva am inteles ca au refuzat-o cei de la CFR.
La asta se adauga cei 46 milioane de pe Bucuresti-Ploiesti. Pe A10 o sa fie peste 200 de milioane lei in revendicari.


ddfab

s-a tot discutat despre o noua deviere a DN1la paraul iovului, inspre Alba Iulia. priviti cu atentie cele doua linii de electricitate, pe stalpii de beton. ar intra perfect pe acolo...






codrut74

#17013
^

ar trebui sa mai faca un drum in momentul in care au deja un rambleu facut. nu mi se pare cea mai buna solutie

TibiV

Este vorba despre zona asta:


Cred ca ddfab a avut in vedere ceva de genul asta:


Pare o solutie viabila pentru perioada in care se vor face rampele noului pasaj DN1 peste A10...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ovicor

Cred ca-l vor devia provizoriu pe traseul mentionat doar pana la construirea pantei / rampei la overpass.

Morosanu

Dar pe breteaua de intrare pe autostrada de ce nu? Mai simplu si mai ieftin...
Politica distruge tot ce atinge.

codrut74

Dar cu varianta reprezentata in pozele, unde este loc pentru rambleul? Acolo va fi cel putin 6 metri inaltime. Are nevoie de cumva 9metri latime sa intre

Europiu

Bun, și rampa nordică?? Pentru că acolo e și mai din scurt.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

pentium10

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Europiu

Da, cam asta sugera și vancouver cu ceva timp în urmă... Dar e posibil, legal vreau să spun?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Hercule

Ca sa mearga solutia de mai sus ar trebui in prealabil urmatorii pasi:

1. urcare pod metalic pe pozitie (pentru ca dupa construire rampe sa se poata da drumul direct pe pod, altfel va trebui ulterior intrerupta circulatia pe sagetile rosii pentru a se ridica tablierul podului)
2. o intrerupere temporara a circulatiei pentru nivelarea DN cu autostrada (nu se poate face doar pe un sens)

Oricum o iei, situatia e complicata. O sa fie interesant de urmarit ce se va face.
Deșteaptă-te române!

yetiman

^La punctul 2:
Nu e neaparata nevoie de o nivelare DN cu autostrada. Se poate merge pe bretea pana in sensul giratoriu.  :D
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alexmocian

Este imposibili asa ceva deoarece are un singur sens intrarea (o singura banda de circulatie) si iesirea de pe A10 pe bretele respective.

cfdp

Inca o data : bretelele de intrare -iesire au platforma de 9,5m si partea carosabila finala de 5m. Este posibil varianta cu pc=2x3,5-4m (7-8m) la cota finala, cu parapeti directionali si frezare ulterioara a ASFALTULUI pentru profilul final.
forma finala a rampelor afecteaza varianta actuala.