Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

carutasul

păi dacă e contract de proiectare  și execuție, e cam greu la semnarea contractului să ai niște etape, câtă vreme nu ai proiectul. De asta profită și ei, că au două-trei locuri unde beneficiarul n-a rezolvat exproprieri, mutări...așa că se pot agăța de asta.

alexV

A zis florin la un moment dat ca 3 dintre structurile lotului 2 sunt facute de Aktor - si au un proiectant, iar restul structurilor sunt facute de Retter - cu proiectant SSF.
Subtraversarea din nodul Teius - unde au cazut grinzile - e la Aktor. Care sunt celelalte doua?  Astea posibil sa franeze proiectul.

Retter pare ca lucreaza. Noroc ca fac ei ambele poduri peste Mures si pasajul oblic peste 3 linii CF.

TibiV

Noroc ca fac cei de la Retter...

Mama, in ce hal am ajuns...

Ne minunam si ne facem cruce (Ptiu, Doamne!...) ca un amarat de subcontractant chiar lucreaza...

JALNIC!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Celelalte doua sunt: traversare peste DN1 in curba de la Oiejdea si un overpass peste autostrada inghetat in timp (doar elevatii fara grinzi) intre curba Oiejdea si Teius.

dorum

Specialistii ne mai ajuta si pe noi astia "novici" in grinzi si structuri?
Mie imi par grinzile alea cu talpa de tabla albastra de calitate indoielnica... au crapaturi verticale(poza5), betonul pare mai aiurea (daca nu mai prost, mai inestetic sigur) decat la grinzile din capat (ultima poza);  mie imi pare o ieftineala de prost gust. Vreau sa ma insel, doar sa mi se para mie...
@alecu26?

AkaManah

Retter lucreaza si la Sancrai.

Granata06

#16731
Nu sunt crapaturi verticale ci zone de imbinare a tiparelor in care se toarna grinda, tiparele fiind din 3 segmente. Desi nu arata grozav asta nu inseamna ca dpdv mecanic nu sunt conforme. Sunt multe lucruri care pot face ca o grinda sa arate bine dar care sa nu aiba treaba cu performantele mecanice. Grinzile cu talpa albastra metalica sunt facute la Sibiu iar celelalte la Teius. Nu stiu cat de ieftine sunt cele cu talpa metalica albastra insa sunt o noutate cel putin in Romania. Designul a dus la o masa redusa a grinzilor  raportata la lungimea lor.

horatiu.cosma

De azi. Luni termina aici si se muta la podul peste Mures de la Sancrai unde incepe sa ajunga tablierul metalic (intr-o luna ajunge tot). Trebuie descarcat si sudat, apoi sus cu el prin martie. Aktor a terminat motorina pe luna asta, asa ca se ocupa Retter de platforme si alte responsabilitati aktoricesti.














Powered by API/PUM imgur uploader

Stefan01

#16733
+1 Horatiu
Din ultima filmare a lui AlinC (acum 1 luna de zile) mai au de lucru la pilele podului de la Sancrai. Nu ataca mai degraba podul de la Radesti (acolo sunt mai avansati) sau mai trebuie sa foreze pentru inca un rand de pile ?

horatiu.cosma

Ce rând de pile. Nu mai e niciun rând de pile la Rădești.

yetiman

Asta cu "au terminat motorina pe luna asta" mi se pare de o penibilitate extrema.  >:(

As mai intelege scuze legate de vremea prea rece, prea umeda, etc, etc, dar sa nu ai bani de motorina este absolut jenant pentru o companie care se pretinde "mare constructor"....
RUSINE, Aktor!
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

AkaManah

Aktor avea probleme cu motorina si acum 2 ani. Am trait niste experiente cu ei atunci. Cred ca isi pun si in cafea cand conduc zecile de masini de sefi, altfel nu imi explic.

Stefan01

Bine.
1. In ce stadiu sunt cu avizele de la CFR si relocarea liniilor de IT (in apropiere de nodul Teius) ?
2. Aktor a lamurit problema de la podul unde au cazut grinzile (intersectia cu DN 14B, nodul Teius) pentru a avansa cu lucrarile ?

carutasul

asta explică și de ce ne bucurăm că pune Retter grinzile. Una e să lucreze o firmă fără probleme care și-a asumat riscul de a fi plătit eventual cu întârziere, alta e să lucreze Aktor care când are smoală n-are gaz de foc și când le are pe ambele e dracul șef în concediu :)

voicul

Deci s-a termina motorina intr-o luna in care teoretic nu prea ar trebui sa se lucreze? :o

Deci Retter lucreaza pe banii lui si dupa asteapta dupa Aktor sa cu taraita, nu?