Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

ion59

Aceiasi Marie cu alta palarie! Sau alta Marie cu aceiasi palarie! Sper sa ma insel!

AlinC

ST1, nodul rutier Sebes. A aparut o foreza la viitoarea supratraversare a A1 pe breteaua Alba Iulia-Sebes-Sibiu:


Teo

Azi pe la amiaza se lucra la excavări sub pasajul pe sub DN lângă LukOil Lancrăm.

danutzu_1069

Este cam singura lucrare de "terasamente" care se poate executa cam la orice temperatura... Excavarile.... Cu uzura si consum mai mare de motorina, dar.... merge

voicul

Eu sunt surprins ca este activitate in santier. Poate reusesc luna asta relocarea la AB N.

luc

#16685
Eu sincer sunt sătul de declarațiile de acest gen: la finalul anului vom termina, constructorul și-a luat angajamentul că bla bla...
E nevoie de un plan de acțiune, cu check-list foarte clar cunoscut și urmărit la sânge! Există? Este public? Atunci putem urmări, discuta concret.
În rest sunt declarații politice de care sincer mi-e scârbă, indiferent de culoarea politica a celui care o face!

danutzu_1069

Bine, ca lucrari de iarna mai sunt si armaturile, cofrarea, turnare de beton.... Sunt lucrari care se pot face iarna, mai ales ca avem o iarna usoara...
Grinzi puse pe pozitie... alta lucrare care se poate executa...
Deci, nu trebuie sa ne mire activitatea în santier

dr4qul4

Cf legii, CNAIR este obligata sa informeze constructorul sa-si adapteze graficul de lucrari in functie de bugetul alocat.
Si cum bugetul nu acopera nici pe departe restul de executat, cum poate fi constructorul obligat sa termine anul asta?
Ministrul declara asa pt ca realitatea doare. Declarația corecta era :
"Nu avem cum sa obligăm constructorul sa termine anul asta pentru ca nu am alocat bugetul necesar, dar l-am rugat eu frumos sa lucreze pe promisiuni de rectificare la vara, si el mi-a promis ca  e da de pomana, ca stie ca nu se poate baza pe promisiunile partenerului serios."
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cfdp

nu iau partea CNAIR dar constructorul are sarcina de a realiza graficul fizic/valoric la inceput lucrari.  Beneficiarul trebuie sa asigure finantarea in functie de acesta in conditiile contractuale: plata la xx zile, etc
Deci in acest context luc are perfecta dreptate

NGC

Asa cum am mai spus, graficele de executie pot fi cerute in baza Legii 544 / 2001. Anul trecut un coleg le-a obtinut pentru o gramada de proiecte. Cautati numai in topicul de comunicare.

Vreau doar sa va arat pana la ce nivel de detaliu se merge.



Graficul de mai sus este de la un alt proiect.

Insa una dintre problemele acestui forum este ca desi are peste 3000 de membrii, dar doar cativa din ei se lupta si cer informatii in baza Legii 544 / 2001. Aici trebuie facut ceva. ;)

adrian sibiu

Parca cu  ceva pagini in urma citeam ca ,,partenerul serios" are ceva datorii fata de pizzaboy rămase de anul trecut.Eu nu inteleg cum poate compania de antiinfrastructura si ministrul Bode sa ne vândă gogoși cu iluzii cum ca pana la sfarsitul anului vom circula pe  ST 1 dar mai ales pe ST 2 pe care aktorii  mai au de facut cam 40% din lucrare in situatia in care ei n- au prevăzut bani pentru finalizare.

GDPR

Pai cum au vandut anul trecut, vand si anul asta, doar ca sunt reincalzite.

realfanady

Pe cele 2 loturi in constructie stadiul a ramas neschimbat in decembrie, in consecinta nu ma mai obosesc cu graficul pt. A10 :(

jaston

Daca anul trecut presiunea a fost  pe LD4 si LD3.
Anul acesta presiunea cea mai mare o sa fie pe A10. Pt ca leaga A1 si A3. Sa vedem ce se intampla!

voicul

Pai maxim ce poate intampla este ST1 si ST2 pana la Teius.

Eu cam sper doar la ST1 si poate mai pe la anul prin vara si ST2 pana la Teius.