Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Dominik

Pe lotul 2, Marcu si Retter au mai avansat ceva ?
You're in Steelers Country

AlinC

#16531
Da, nu arata asa rau lotul 2. Au prestatori, dar e o subfinantare cronica la Aktor. Marcotim (Marcu) a plecat in vacanta din 12 decembrie.

Edit/ poate pun astazi o filmare sau maine cu tot ST2. Sa vad cand am timp sa o randez.
Edit. 2/ adica l-am filmat tot ST2, astazi pe la 12.

elphax

ar trebui un colag cu imagini din dec 2018 si din ultimul film, si apoi trimis la toata presa si la noul ministru, sa isi dea cu parerea

voicul

Cred ca iese bine actorul dintr-un colaj ca asta. A facut parca mai mult ca anul trecut.

Trebuie un colaj cu datoriile catre furnizori. Asta le-ar arata adevarata valoare.

Bulwyn

@AlinC astept cu nerabdare filmarea. Stii cumva care e situatia platilor catre subcontractori? Erau ceva voci ca actorul a primit ceva bani. Era bine daca ii investau in plata subcontractorilor, ca fara ei se poate rezilia pe loc. Mersi

florin74

Au mai emis zilele trecuta o factura de aproape 6 mil. Oricum zilele astea toți constructori au emis facturi, fiecare după cât a lucrat. Pizzaroti au încasat ceva mai bine, cred ca s-a reglat situația cu diferențele de plata. Cred ca asta e explicația îngrășării porcului în ajun...  :lol:

alexV

Si in anii trecuti se factura mult in ultimile zile de decembrie. Ca si cum ar astepta sa vada ce ramane in trezorerie.

Pe lotul Pizaroti la Alba Nord, la pasajul DN peste A, nu pare a fi destul loc pentru rampe, la felul cum au facut devierea. Alta observatie, au profilat taluzul si au stropit cu ceva alb? Sau inca nu au pus vegetalul?

horatiu.cosma

Intr-adevar nu pot face rampele la overpass ul DN1 la Alba Nord fara o noua deviere a DN1. Nu era Pizzarotti daca nu facea nodul in 484839203 de etape, un an etapa.


horatiu.cosma

S-au rușinat de cearta noastră și au protejat după 2 ani stabilizatul...cu pământ  :lol:. Șantierul ăsta se poate rezuma: Retter și Marcu pe datorie, Aktor cu veșnicul grederist și încă 2-3 rătăciți pe basculante. Să nu fii în stare să asfaltezi după atâția ani puținii kilometri cu stabilizat. Să nu fii în stare să torni niște metri de rigole unde sunt gata terasamentele în condițiile în care singurele betonări din ultimele luni par să fie cele 3 plăci de suprabetonare de la 3 amărâte de overpass-uri făcute de Retter. Atâta probabil face UMB pe zi la Bacău. E moartea neuronilor pentru cei de la Aktor care "există" pe acest șantier, se va lăsa cu alzheimer la bătrânețe.

whitedove

multumim AlinC... :cheers: totusi se misca ceva... sa speram ca noul ministru e mai infipt in realitate si deblocheaza cumva prin parghiile pe care le are situatia platilor la aktor si la pizzerie....

TibiV

#16541
AlinC,
:cheers:

karma spune totul despre despre felul in care este apreciata munca ta, aici, pe forum ...

LE
O mica nedumerire:
Quote
Tot la Rădești, firma Retter lucra la suprabetonarea supratraversării de la km 35...
Retter face si armarea si suprabetonarea la podurile/pasajele lor?!...
Wow!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

In ritmul actual la Aktor putem spera ca pe final de 2020 o sa ajunga:
- cu structurile mari cu toate grinzile montate si cea mai mare parte a structurilor suprabetonate (probabil nu chiar toate)
- cu terasamentele intre structuri la gata
- cu asfalt intre structuri pe 80-90% din distanta 2 sau 3 straturi
- partial parapeti montati

Gata la final de 2020 e exclus. Chiar si 2021 e cu emotii, desi posibil ar fi in vara lui 2021.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Kimi

Parerea mea e ca la cum a lucrat Marcu anul asta e dovada ca se poate deschide si in 2020 daca se vrea.
Asta daca Retter ar putea si ar lucra in forta precum Marcu.
Si daca ar mai veni un alt subcontractor pe asfaltari si finisaje.

Da, stiu, multi de "daca". Oricum cea mai mare problema pe lotul asta ramane aktor in sine, nu altceva.

TibiV

Kimi,
ultima propozitie este esenta...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)