Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Asta cu 20% pe an e o estimare foarte grosiera. UMB a facut 90% in 4 ani la Deva și in mod normal restul de 10% (dealul de la Soimus) ar fi trebuit sa le ia pe aceeasi logica 6 luni. Le-a luat 2 ani.

Pizzarotti nu are metru de hidroizolatie pe poduri, la Sebes si la Alba Nord mai e o gramada de lucru, e acolo treaba de un an plin pentru un constructor serios, dapai pentru Pizzarotti. In ritmul actual de lucru (grinzi ridicate intr-un an, suprabetonare inca un an, borduri laterale inca 8 luni la Mures) Pizzarotti mai lucreaza lejer 2 ani si nu avem motive sa credem ca se va schimba ceva fundamental la mobilizare.

In schimb nelipsitul reprezentant de la Pizzarotti a fost joi la MT la intalnirea lui Bode cu constructorii si a dat asigurari ca ST1 e gata la anul. Asa cum i-a zis la Cuc ca e gata in 2017, apoi 2018 si apoi 2019, la Stroe ca e gata in 2018 si la Sova ca e gata in 2018, apoi 2019. Asteptam primul ministru la Transporturi care nu va mai inghiti cu seninatate minciunile constructorilor si va da un mandat foarte clar viitorului director CNAIR: fie dispare UIP-ul care se ocupa de contract, fie se reziliaza cu inginerul, fie cu constructorul, fie o combinatie intre cele 3 anterioare. Nu mai merge asa, trebuie cumva rupta pisica.

Europiu

^^ stâlpii continuă la nord de autostradă, se vede foarte clar.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

AlinC


GDPR

#16518
Minune, la podul de peste Mures au terminat grinzile de parapet. Insa la pasajul din imediata lui apropiere armaturile continua sa rugineasca.

adrian sibiu

#16519
AlinC +1 si de la mine pt aceasta filmare in care am vazut din nou ca acest lot este o pălărie prea mare pentru pizzaboy care cu siguranță își vor da cu stângul în dreptul anul viitor si nu vom pupa nicio deschidere a acestui lot .Dacă noul ministru nu va lua măsuri urgente pentru accelerarea acestui lot atunci putem spune pa,pa deschiderii .Si ar mai fi ceva haideţi sa cerem o scurtare a loturilor viitoare din diversele autostrăzi care se vor licita la maxim 10km/lot poate asa va fi mai usor de construit si de susținut financiar de către constructor.

Goldmund


ovicor

Dati like si pe filmarea postata de ziarul Unirea, "+" -urile de aici sunt importante, dar alea sunt vitale! Multumiri, AlinC, pacat ca n-avem motive sa multumim si pitsarilor!

dorum

WOW ce progres...
Bai, astia mai lucreaza sau a reziliat CUC si aici si nu stim noi??? :)
:bash:

mmv1

Prima intrebare care ar trebui pusa constructorului este: de ce nu se lucreaza de cateva luni la podetul peste Sebes (minutul 2:50). Stim ce inseamna un podet pentru pizzaboi. E clar ca nu vor termina nici la anul daca lucrarile la acest podet nu se reiau imediat...

AlinC

#16524
https://ziarulunirea.ro/cum-motiveaza-tribunalul-alba-oprirea-lucrarilor-la-autostrada-a10-sebes-turda-in-punctul-de-lucru-de-la-oarda-de-sus-604818/

E exact asa cum bănuiam: În dispozitiv (e în urmă cu câteva pagini pe forum) îi obligă pe Pizza nu doar să monteze panouri, dar să și izoleze fonic imobilul, dar instanța nu motivează absolut deloc pe "izolarea fonică a imobilului"  :D :D :D :D

Edit: Evident, "izolarea fonica a imobiliului" a fost un capat de cerere distinct de "montarea panourilor fonoabsorbante" in actiunea reclamantilor.

AlinC

Pizza a castigat definitiv procesul cu Garda de Mediu Alba. A obtinut anularea amenzii. E un articol amplu pe ziarul tiparit de astazi.

trifuhoria

Pizzerii îngrășa porcul înainte de Crăciun:

carutasul

Păi dacă se rezolvă problema cu fam Lăncrănjan și cu relocarea de rețele electrice, trebuie să se grăbească, în doi ani trebuie să fie gata, că așa e în contract :)
Acum serios vorbind, eu totuși zic că târâș-grăpiș vom avea o deschidere anul care vine. La Sebeș se poate improviza oricând o intrare pe autostradă, singura problemă majoră e viaductul de la Alba-Iulia Nord, care se poate face, dar nu la viteza cu care suntem obișnuiți. Ar rămâne pentru mai târziu bretelele lungi, nodul Alba-Iulia Sud ( dacă nu se rezolvă birocrația, altfel presupun că nu ar fi dificil nici anul care vine).  Restul lucrărilor sunt minore și cred că o să se mobilizeze totuși mai  bine, că dacă dau în trafic apar și ceva încasări mai consistente cred...

ddfab

relocarea stalpilor din nodul Alba nord.
langa CF.





langa breteaua de urcare sens Turda-Sebes





la nord de viaduct




ddfab

si cofrarea culeii nordice a supratraversarii dn1






imagini de acum o ora...
o zi buna sa aveti.