Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.


luc

Noaptea minții! Comunicatul e dat de CNAIR și nu de Cuc care e pe făraș, și la care te poți aștepta să inaugureze orice! Totuși Scarlat ce păzește?

gruiarew

Numai să nu le deschidă și pe alea la care nu este SF. Ce poți să mai zici?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

pentium10

#16173
Azi dimineata la Lancram marcajul era aplicat.

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

adrian sibiu

Laudarosii din Cnair mint cu nesimțire nemaintalnita in toata media cum ca ar deschide lotul 1 al celor de la pizzaboy pana la sfarsitul anului.😡😡😡😡😡😡😡

elphax

A fost eroare de redactare, se deschide pasajul de la Lancram, nu tot lotul...

Todo

Pizza boys la munca si duminica la prima ora la Lukoil


horatiu.cosma

Mi-am trecut pe todo list pentru finalul anului un colaj de imagini sugestive în care să surprind comparativ stadiul fizic în diferite puncte de pe ST1&2 între final 2018 și 2019. Deja îmi sunt destul de clare imaginile astea în minte (mare brânză nu se mai schimbă anul ăsta).

Pronosticul meu pentru 2020 ar fi așa:

1. Pizzarotti și CNAIR vor reuși cu sforțări supraomenești să rezolve groapa de gunoi de la Alba Sud și să aducă într-un stadiu circulabil sectorul dintre bretelele scurte de la Sebeș și nodul Alba Iulia Sud. Se va încerca o deschidere pe sectorul ăsta, dar își vor prinde urechile la recepție și nu se va deschide până la urmă nimic în 2020. La Sebeș va mai rămâne de finalizat pasajul mare peste râul Sebeș, DN1 și bretele, iar la Alba Nord pasajul peste CF. Ritmul de lucru va fi la fel de modest, cu 5 dorei mutați din stânga în dreapta la structuri.

2. Aktor va termina terasamentele, podul peste Mureș de la Rădești, va avea în sfârșit la vreo 4 ani de la primele promisiuni 80% negru pe lot. Vor rămâne de terminat podul peste Mureș de la Sâncrai, podul peste CF de la Teiuș și pasajul ăla amărât de 3 deschideri de lângă Pizzarotti. CNAIR va tergiversa în continuare semnarea subcontractării cu Retter, iar acesta din urmă se va mișca în continuare cu frâna de mână trasă. Relocările mari de la Teiuș nu le văd mișcate în continuare (poate merge AlinC într-o audiență la Transelectrica Alba să întrebe de stadiul relocării la Alba Nord și Teiuș).

ivladbogdan

Cum am mai spus in cateva randuri: realist vorbind, in conditiile in care atat politicul cat si partenerul serios raman pe acelasi stil ca si pana acum, A10 complet va fi gata prin 2022-2023.

tonică

elphax, nu e deloc o eroare de redactare, deschiderea partiala a nodului sebes este anuntata cu trambite demulticel, fireste nu doar fara a avea ceva plauzibil pe teren care sa arate intentia dar si mai mult, mereu anuntul facut in dodii si fara repere clare, tocmai ca la finalul anului sa poata da vina pe "neintelegeri"...Nu, n-au fost nici neintelegeri, nici greseli de redactare, a fost o minciuna gogonata probata clar de filmarile lui Alin si de oricine ajunge pe santier dar luata de buna de presa aservita ori presa careia ii lipseste profesionalismul necesar unei verificari pe teren. Deci, nu despre pasajul de la Lancram s-a tot laudat cuc, ci despre deschiderea lotului pe anumite bretele!

horatiu, alegerile prezidentiale si mai apoi alegerile anticipate vor da peste cap situatia, cred si sper eu. Eu cred ca, ba italienii cu pizza si actorii greci vor incepe lucrul in stil alert dand la sapa cat pentru toti anii pierduti de frica unei rezilieri anuntate odata cu schimbarea politica din tara, terminand astfel la sfarsitul verii loturile si surprinzandu-ne la ce spor au, ori vor taia frunze la caini si se vor trezi in plina vara reziliati motiv pentru care, asa cum pronostichezi, loturile isi vor gasi finalitatea undeva in 2021/2022

alexV

sunt in asentimentul lui horatiu, in decembrie 2020 nu va fi nimic nou deschis pe A10.
Asta e stilul de lucru pizzarotti, si pare-se au gasit metoda contractuala de a eluda penalitatile. Iar Aktor chiar daca a inceput sa miste, subcontractorii Marcu, Retter si Bincona au ft mult de lucru pe lotul de 24 km ca sa termine in 1 an.

Am intrebat si la DRDP, nu prea au parghii sa ii urgenteze, asta e stilul de lucru. Cat timp antreprenorul (Aktor, Pizzarotti) trebuie sa aiba initiativa de a contacta Transelectrica pt relocari, si la 5 ani de la startul contractului inca sunt utilitati neatinse...


Telvanni

De ce oare tablierele metalice nu se vopsesc in fabrica unde controlul calitatii este net superior celui de pe santier?

ciprebbe

^ Pentru ca unele nici nu se vopsesc :).

Cateva imagini primite din zona Lukoil:







Multumesc sursei.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dragos76

De ce e marcaj galben? Nu e o variantă definitivă de traseu, care nu se va mai intersecta cu nici un drum de șantier?

ciprebbe

Cred ca va mai ramane inca mult timp acolo (PizzaStyle) acces in santier.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe