Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

AlinC

#15975
https://ziarulunirea.ro/video-circulatia-pe-autostrada-a1-sibiu-deva-se-va-inchide-pe-o-portiune-pentru-o-zi-din-cauza-lucrarilor-de-la-a10-nodul-rutier-sebes-593031/

Breteaua 2, nodul rutier Sebes (ST1):



Breteaua 5, nodul rutier Sebes (ST1):



In articol e o declaratie de la Eusebio Caretta, directorul Pizzarotti.

AlinC

ST2, km 25, locul unde s-au ridcat grinzile. E asa cum am scris mai sus, la 500 m inainte (spre Santimbru) de locul unde s-au prabusit grinzile:


TibiV

Incercati sa vizionati filmarile prin intermediul link-ului postat de AlinC.
Vom avea cu totii de castigat....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AlinC

#15978
Fotografii de pe ST1, nodul rutier Sebes, cu cele 2 supratraversari:
Breteaua 2 (mare) care va face conexiunea cu A10 pe sensul de mers Deva-Turda:






Breteaua 5 (mica) care face conexiuna dintre A10 cu sensul giratoriu de la Kronospan, iar prin el cu A1:




rocklee


Europiu

Eu zic că cea mai bună veste de la km 25 ST2 e începerea relocărilor din mijlocul pârtiei.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

horatiu.cosma

Alea îs de medie tensiune, nimicuri. Adevărata veste va fi când vor începe să reloce alea de înaltă de la calea ferată.

trifuhoria


zuma80

Cred ca este cel mai bun loc unde se putea face o inchidere de autostrada cu cel mai mic impact.
Se inchid 3 km de A1 si se ocolesc 6km.
Cred ca este decent "deranjul"
Pentru A6!

gdaniel

#15984
E bine si ca nu se intersecteaza fluxurile!
Cand o sa inchida pentru montarea bretelei directe spre Sibiu o sa fie mai nasol..

florin74

#15985
^ Da, dar totusi trebuie sa faca ceva la intersectia DN1 DN7 ori sa modifice temporar prioritatea in intersectie, momentan cei ce vin dinspre Orastie pe DN7 trebuie sa dea prioritate celor ce vin dinspre ALba si merg spre Sibiu. Sau sa puna ceva politisti in intersectie si sa dirijeze.

pelan87

Intr-adevar, acum deranjul este destul de mic (desi putea fi si mai mic, daca s-ar fi inchis intr-o zi de weekend), insa la inchiderea necesara pentru breteaua spre Sibiu, cum a spus si @gdaniel, este mult mai problematic. Pentru ca trebuie traversat tot Sebesul de ambele fluxuri, iar in plus, cei care circula dinspre Sibiu catre Deva vor trebui sa iasa de pe A1 la Cunta. Ceilalti (Deva -> Sibiu) pot intra pe A1 imediat dupa iesirea din Sebes.

alexV

Parca o ridicare dureaza 20 de minute. Asa informa CNAIR-ul in trecut, atentie se inchide DN-ul cate 20 de minute timp total de 4 ore, sa ridice niste grinzi.


Si aici avem un singur tablier cu predalele montate, nu 42 grinzi, deci o singura ridicare.

alecu26

Interesant ca pun predalele pe structura. Adauga muuulte tone...dar e mult mai sigur decat sa lucreze peste traffic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pelan87

@alexV, da, si eu stiam tot de intervale de 20 de minute. Doar ca aici vorbim de Pizzarotti, la astia timpul se masoara altfel. Pentru ei, 1 minut de-al nostru inseamna o ora de-a lor. De-asta lucreaza de o groaza de timp in niste zone, care nici acum nu sunt gata, cum ar fi podul peste Mures, care cred ca a devenit emblematic pentru modul lor de lucru.