Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

dorum

analizeaza cat e de mare utilajul dintre culee si pila... io zic ca e loc de 3 benzi acolo, fara probleme

ovicor

 @Germanul, pila e mai ingusta , nu-i cat fundatia.
@Dorum, corect, anu asta-i gata. Anul, nu lucrarea!

Daniel_I

#15947
Inca 3 imagini care arata cat de parasit este lotul 1 al autostrazii A10. Bordurile laterale au fost sudate pe viaductul Oarda si podul Mures. Structura de rezistenta nu este sudata pentru a pregatii turnarea betonului si finalizarea. De luni de zile se asteapta. Dupa gradul de rugina ne putem da seama de cat timp nu se mai face nimic.

Podul Mures. Singura bucata unde au turnat deja betonul pe bordurile laterale inainte ca subcontractorii sa isi ia jucariile si sa plece, s-au montat cativa parapetii laterali.

On The Road

alexV

Mai jos planse din prezentarea "DEZVOLTAREA DE SISTEME MODERNE PENTRU PODURI COMPUSE ÎN ROMÂNIA"
Autori: Elena METEŞ, Dragoș ALUPOAIE, Guido RETTER, Sergiu ENACHE, Edward PETZEK

Constructor: Aktor

Toate cele 3 poduri vor avea asa numitele rosturi de dilatatie doar la capete, la culei.

Schite de la podul Radesti, cu deschidere centrala de 80 de metri


Traversarea liniei de cale ferata de langa nodul Teius. 3 linii, la unghi de 30 de grade






Parca e altceva pe langa clasicele grinzi de beton simplu rezemate ce le vedem in 90% din cazuri

tonică

^germanul2012 si eu am intrebat acest lucru cateva zeci de pagini mai inainte, nici acum nu sunt deloc convins ca nu va fi necesara o curba acolo, pe planul initial altfel parand a fi fost pozitionati pilonii. vom vedea, in 2,3 ani daca avem ori ba dreptate sa fim circumspecti :))
Deasemenea remarc rampa de urcare dinspre Lancram la acel podet al unui drum comunal, probabil va iesi cu panta 15%  :lol:

ddfab

ieri, stand intr-un ambuteiaj la sensul giratoriu de la Lancram , am zis sa fac ceva fotografii la groapa de langa, unde este relocarea conductei de apa, zona in care o lalaie de foarte mult timp...













la cea de a 2-a teava, ar mai fi de ridicat cele 2 turnuri, de pe capete.

ddfab

iar aktorii, au reusit sa asfalteze devierea dn1 din curba oiejdea, iar acum pun balast si finiseaza zona de aproximativ 1-1,5 m  lasata langa asfalt, pe fiecare parte a drumului. astia fac acea deviere temporara de zici ca vreau sa reziste 100 de ani...sper ca nu au de gand sa fie "definitiva"... :) si sa puna cat mai repede grinzile si sa termine dracu odata...











spor tuturor...

alin2pas

Definitivă nu va fi, dar e clar că anul acesta nu termină, nu ei și nu în România. Ne-am îmbăta cu apă rece dacă spunem că termină anul acesta de ridicat grinzile și toate celelalte lucrări necesare pentru a da drumul la circulație pe vechiul traseu.

horatiu.cosma

Ar fi complet iresponsabili cei de la Aktor să țină devierea activă mai mult decât strict ridicatul grinzilor. Dinspre Alba ai o porțiune dreaptă pe care se circulă destul de tare după care urmează cu vizibilitate redusă curba la stânga spre pasaj. Devierea asta închide și mai tare unghiul curbei la stânga. Unul care vine mai tare și nu știe zona ar putea să o ia tot pe sub pasaj, nu pe deviere.

alin2pas

Speranța ar fi ca Aktor să se miște mult mai bine decât de obicei și să termine de ridicat grinzile înainte să vină zăpada. După cum au lucrat la deviere, nici ei nu cred asta.

elphax

Pai nu au cum sa deschida decat dupa ce fac tot - grinzi, fier, placa beton, izolatie. Nu ai cum sa torni beton cu trafic sub tine. Si la cat am vazut ca dureaza la ei ... sigur mai este

trifuhoria


TibiV

Banuiesc ca nu vorbesti despre gardul din plasa de sarma... O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

elphax

daca se pun grinzi - or fi in zona traversarii lungi peste CF ?
in rest parca nu erau gata stalpii

trifuhoria

#15959
A apărut senilata mare, in zona bretelei Deva-Turda! in filmarea lui Alin e 4:10.
Am dat repede fuga sa văd de mai aproape:)





Mai mare a fost surpriza când la întoarcere spre DN in zona Kronospan se mai întrevede o structura de macara...


Oare pregătesc o ridicare simultana?