Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

survola

Quote from: survola on July 23, 2019, 06:10:24 PM
Ar cam trebui să se apuce de ridicat grinzile din beton.
Aștept să văd cum și când fac supratraversările peste A1.
Autostrada A10 Sebeș - Turda: Cuc spune că Lotul 1 va fi deschis în acest an, dar e sceptic privind finalizarea lotului 2
Potrivit reprezentanților constructorului Lotului 1, la începutul lunii septembrie este programată lansarea grinzilor metalice peste Autostrada Deva – Sibiu, la nodul rutier de la Sebeș, transmite alba24.ro.

yetiman

#15376
Serios? Cred ca traim in universuri paralele..  :lol:
In cel in care sunt eu (si alti colegi de pe forum) NU prea exista mobilizare la Pizzarotti.
Cu 5 masini si 10 oameni si cu 2-3 zile de lucru pe luna si anul 20-20 e sub semnul intrebarii, daca ma intrebati pe mine.

Poate se uita si ministrul Cuc la filmarile lui AlinC de ieri

LE: Am uitat  O:-) De "saptamana viitoare" avem mobilizare serioasa....  :oops:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

udar

^^^^
Pot să vă spun ca macaronarii au disponibilizat o parte din angajați....
Sursa sigură care a fost disponibilizata acum 2 saptamani-vinerea împreună cu mai mulți....

pbh

Cand aduni toti oamenii si toate utilajele si le desfasori pe 200m se formeaza un "furnicar" ce duce la ideea de mobilizare.
Am remarcat doua imagini ce ma duc cu gandul la o filmare a unei pelicule de mana a 3-a cu 90% figuranti adunati de prin baruri.
Prima, acea coloana de basculante care intamplator treceau pe langa CUC, basculante care sunt aproape sigur ca faceau tur/retur ca sa para mai multe.
A doua, imaginiile cu asfaltarea, daca ne uitam atent se asfaltau cel mult 100-150m, doar atat din terasament era pregatit.
Vine cucul, dati drumul la utilaje - motor- dubla 1.
Daca ar urmari 10min/zi forumul API ar avea imaginile reale stand cu fundul pe scaunul de la minister, Dar pentru asta trebuie sa ai un neuron functional si sa accepti faptul ca "circ si paine" nu functioneaza intotdeauna.

danutzu_1069

Eu i-as propune lui AlinC ca atunci cand se anunta cucu in vizita, cu o zi inainte sa faca o filmare a lotului, iar cand este cucu sa filmeze iar.... chiar ai pe cucul..  sa vedem si noi sceneta pusa in aplicare...

paulmare

^^^ si podul de la Capud-Teius, in aval de Radesti, are 2 pile in albia muresului, ca in 1960 toamna, nu doar Pizzaroti a dus flori si ciucalata duamnelor de la apele romane

filmarile forumului, si de aici si de pe a3 si de la centura bacau, si reportajele "terestre" sunt absolut remarcabile ca sa iti dai seama unde si cat se lucreaza 
si unele prelucrari gen cele ale lui alexduma care a luat filmarile lui alinc pe exact acelasi traseu de acum si cu o luna in urma ca sa iti dai seama de mobilizare - mai lipsea doar sa faca xor la pixelasii de la terasament sa vezi cat s-au inaltat :)
Gargara politicienilor si a functionarimii - cine ii mai crede


userone

Nu știu dacă a-ți observat dealul tăiat de la Sibiseni(vintu de jos) de unde se cară material de umplutura pentru bretele.Locuiesc în zona și sunt cel puțin 20 de camioane care cară de dimineața până seara.Pe mine sincer ma cam încurca indiferent la ce ora trec prin zona aia.Asta de vre-o 3-4 săptămâni.Mie sincer cel puțin în zona asta mi se pare ca sau mobilizat .Nu cunosc celelalte zone ca nu se prea vede din drumul național.


AlinC

ST1, nodul rutier Alba Iulia Nord:


bbogdan8

E o rusine totala ce se intampla pe lotul 1 si nodul AB Nord este cel mai bun exemplu. Sunt atatea lucrari mici/medii care pot sa fie facute insa ei continua sa care pamant si sa mimeze munca la piloni. Daca eram in orice tara civilizata o firma ca Pizzacaca platea deja despagubiri pentru mizeria ce o fac fentand munca

dragos76

Din mersul mașinii azi:
- pe ST4, la dealul de lângă Turda, pe versantul dinspre Turda aproape au terminat umpluturile cu pietriș de la săpăturile ce s-au făcut pe versantul dinspre est. Pe partea dinspre Aiud în continuare erau două excavatoare care săpau pentru termina acele terase.
- foarte multe camioane la intrare în Teiuș care duceau parcă material de umplutură (ceva firmă din Bihor, nu am reținut bine)
- de la Teiuș, cu un ambuteiaj preconizat de waze la Oejdea, am ieșit pe drumul Coșlariu-Sântimbru. La traversarea DN14B e pe poziție macaraua, cred că în curând vor ridica grinzile. În rest, foarte slabă mișcarea pe acolo


TRafic INFERNAL în zona Aiud-Teiuș. Îmi pare rău că nu am fost inspirat de sugestia lui adiarc, ca să o iau pe la Rădești-Căpud-Mihalț-Sântimbru.
La alba, în zona podului, cât de cât acceptabil (coada era "doar" de la pasajul CF)
-

yetiman

La traversarea DN14B (Teius-Blaj) macaraua e nemiscata de cand cu prima tentativa de ridicare (cea cu grinzile cazute).
Asa ca (din pacate) nu e nici un semn ca vor ridica din nou in curand.
In schimb au curatat complet cele 2 grinzi rupte si le au depozitate celelalte.

Nu cred sa mai ridice nimic pana nu refac grinzile distruse. Dar nu am idee cat va dura asta.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

palient

Cuget că putea să facă breteaua de ieșire în acest fel și nu mai era nevoie să deranjeze giratoriul vechi de pe dn.

bbogdan8

Cred ca bretelele sunt gandite sa fie mai lungi astfel incat sa nu se blocheze autostrada cu totul in cazul unui aflux mare de masini care vor sa iasa si nu pot. In plus, trebuie o zona mai mare unde soferii sa poata reduce viteza in siguranta si fluid, nu dintr-o data.

palient

@bbogdan8,


   Era loc să facă breteaua oricât de lungă , până aproape de vechiul sens giratoriu , problema era să nu modifice giratoriul , care este bine configurat , și să nu-l mai încarce cu încă o intrare.