Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Pentru un project manager competent si pasionat de proiectul lui santierul e o arta, pana si ultimul drum tehnologic e gandit si calculat pentru ce va trece pe el pe tot parcursul proiectului. Insa cand la conducere sunt niste greci de nivel CNAIR, normal ca apar o gramada de disfunctionalitati, erori in optimizarea resurselor, costuri suplimentare. Spre exemplu zgarcenia la bani cu montajul grinzilor cazute la Teius o sa ii coste o gramada, mult mult mult mai mult decat o echipa de montaj care să fie lasata sa isi faca treaba in mod profesionist din prima. Semnale de optimizare defectuoasa a costurilor sunt si dinspre CF CIV Ilteu-Gurasada, unde teoretic de la echipa venita de pe Coslariu-Micasasa ne-am fi asteptat la altceva. Vom vedea daca noua conducere va reusi sa taie hidra aktor romaneasca, motorina fara numar pentru masini mici, avantajele financiare pentru anumiti angajati greci fata de cei romani, contractele pe perioada determinata de o luna reinnoite din nou si din nou atata timp cat "sclavii muncesc si nu ridica capul impotriva boierilor" etc. Abia atunci putem spune ca Aktor se va insanatosi si va putea duce cu adevarat la capat marile proiecte de infrastructura. Altfel, va merge exact cu merge CNAIR ul.

AkaManah

Si, am ajuns la pagina cu nr. 1000!!!  Imi amintesc o discutie in urma cu cateva sute de pagini despre "vom ajunge la pagina 1000 pana se finalizeaza A10?" Sper sa nu sarim de 1500.

AlinC

ST2-viitoarele poduri peste raul Mures de la Radesti si Sancrai. Au asternut balast stabilizat pe o portiune mica, dupa km 34,1. Se pregatesc sa ridice grinzi la Radesti. Nu pot sa spun decat ca au inceput sa se miste bine in ce priveste structurile. Din pacate sunt praf inca la terasamente:




horatiu.cosma

Ce caută foreza aia la Rădești? S-a rătăcit, sau vrea să treacă și nu prea poate? Se pare că în sfârșit au învățat grecii cum e cu apa. Nu prea au studiat ei în Grecia fenomenul ăsta (de înțeles, că pe continent nu prea se lovesc de ea).

florin74

La cât a plouat în fiecare zi în ultima luna, progresul e totuși evident. Nu te lasă consultanta sa faci orice pe sol ud. Vad ca de joi se anunță un interval de câteva zile fără ploi, sa speram ca o se simtă și pe șantier.

paulmare

AlinC, multumim, si tie si zburatoarei tale :) foarte profi filmeaza

AlinC

In 26 iunie incep sa ridice grinzile la podul peste raul Mures de la Radesti, daca totul decurge normal. Maine mai muta cateva grinzi.
Din declaratiile oficiale ale domnului Retter avea un grafic care prevedea ca pana in 30 mai 2020 sa fie ridicate grinzile la toate structurile. Potrivit surselor mele si-au facut un nou grafic, de data asta foarte ambitios, care prevede ca pana la finalul anului 2019 sa fie sus toate grinzile de pe ST2. Nu prea cred ca o sa reuseasca din cauza proastei organizari a celor de la Aktor. Drumuri tehnologice facute aiurea, ca sa nu mai amintesc de podul de la Radesti etc. Una dintre conditiile esentiale sa poti lucra cu spor pe un santier e sa sa iti faci prima data drumuri tehnologice bune!

horatiu.cosma

Cum să ridice toate grinzile anul ăsta? Eventual dacă inventează levitația până atunci. La structura mare peste CF de la Teiuș nu sunt începute câteva pile din cauza liniilor de curent.

Ionut

:lol: Asta cu grinzile e ca aia cu terasamentele gata până în iunie 2018. Ahahaha ce haiosi.

TibiV

#14994
Quote from: AlinC on June 24, 2019, 11:20:26 PM
In 26 iunie incep sa ridice grinzile la podul peste raul Mures de la Radesti, daca totul decurge normal.
Tot Retter pune grinzile si la Radesti?
Si ce grinzi pun pe deschiderea centrala, peste apa, pentru ca ochiometric este cu cel putin 50% mai mare fata de celelalte deschideri? Nu am observat grinzi atat de lungi. Ar trebui sa fie din minimum 3 sectiuni, nu doar din 2...

LE
Rectific. Deschiderea centrala, peste apa, ochiometric este dubla fata de celelalte...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stent76

nu se vorbea acum cateva luni de structuri metalice peste luciul apei? Ca ar fi deja comandate? Poate confund lotul.

florin74

Se lucreaza deja la structura metalica. Intr-o luna maxim doua ar trebui sa apara pe santier.
Raman la pararea ca sfarsit de 2020 e un termen realist, numai daca printr-o minune se super-mobilizeaza toata lumea un august septembrie 2020. Mai devreme cred ca sunt iluzii si fantezii a la Cuc si Neaga
Podul  peste CFR de la Teius e problema mare de pe lot, sunt utilitati de relocat si nu s-a inceput inca.

Sansa ar fi ca AKTOR sa ia loturile de la CFR pe Brasov Sighisoara si sa fie convinsi sa mai bage niste bani in Romania.

paulmare

^au grinzi metalice, si nu au pile in albia muresului la ambele poduri.

pbh

Pilele de pe marginea apei sunt diferite. Dar cum se realizeaza legatura intre grinzile metalice si restul?
Foreza se pare ca a ... forat in albia raului. Se pregatesc sa refaca drumul tehnologic peste rau. De data aceasta unul mai solid.

BoGDaN

Howdy y'all
Am făcut azi un drum de la Sebeș la Cluj
- Pizzaroti nu lucra mai nimic
- Aktor ceva activitate
- A10 are deja niște denivelări mai pronunțate in dreptul podurilor
Poze nu am făcut, colegul AlinC ne încânta zilnic.
Off-topic: periculosul pod de la intrare in Turda!! 🤬🤬🤬