Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

paulmare

Managerul cel nou al Aktor e unul mai "high" si care are buget mai mare decat ce a fost inainte  - asta e un lucru foarte bun pentru Aktor in Romania
Si se vede foarte repede asta - sunt bine mobilizati acum in iunie dupa doi ani de frecat menta la rece
Hai Aktor uimiti-ne si altfel decat dand cu grinzile de pamant - scapati-ne de calvarul de la Aiud, orasul ala e al localnicilor si al turistilor, nu a celor care vin din bucuresti spre cluj de exemplu

horatiu.cosma

La podul cel mai mare din nodul Sebeș una dintre pile e intersectată de o conductă. Nu îmi e clar din filmări (poate confirmă AlinC sau alți colegi), s-au apucat de pila aia deja pe sub conductă?

ovicor

Privitor la amenintarile Cucului cu rezilierea lotului 2, eu vad treaba asa: Cuc a observat o mobilizare superioara a lui Actor si vrea sa fructifice politic, sugerand ca mobilizarea e meritul sau. "Cu mine nu tine,...!"

AlinC

ST1-au disparut fierarii de la viaductul de la Alba Iulia Nord. Au armat foarte putin, doar atat cat a cantat Cuc(ul):


ladposta

stie cineva care e 'progresul' la viaductul/podul peste CF la Alba Iulia Nord?

elphax

pai nu e cel din video de mai sus ?
- se asteapta relocarea liniei de curent pt ultimii stalpi, apoi se mai pun ultimele grinzi
- s-a inceput structura metalica necesare pt suprabetonare

ladposta

exact la 'progresul' relocarii liniei de curent ma refeream. Speram ca stie cineva ceva noutati.

trifuhoria

Aeriene de dimineața, printre nori:


dragos76

Pe partea de după DN a nodului Alba-Nord mai sunt și acolo relocări necesare? Îmi pare că mai văd o linie de joasă/medie tensiune, aproape de aliniamentul DN-ului. Mi se pare că și acolo se mișcă extrem de încet. Cam pe când să ne așteptăm să vedem că se lucrează la pilele pentru pasajului DN-ului peste autostradă? În poveștile (cu pești) despre deschiderea parțială a acestui lot, presupun că nu s-ar putea face fără acest pasaj, nu?

TibiV

@ elphax & ladposta,

cred ca treaba este mult mai complicata...
Nu este vorba doar despre LEA (adica despre stalpii companiilor de transport/distributie energie electrica)

Urmaresc de vreo jumatate de an ceea ce se intampla langa 200A... Adica nimic.
Captura din ultima filmare a lui Alin...

Uitati-va cu atentie...
Acolo avem acum functionale liniile de contact ale CFR, 25 kV, 50 Hz.

Iar cofrajele alea pentru pile sunt cam late...
Daca le pui pe pilele de langa CF, risti sa ii faci pe muncitori sa arate ca pustii idioti care isi fac selfie pe trenuri/poduri si ajung in spitalele de mari arsi...

Situatia este la fel pentru pilele de la N-V de CF (spre DN1)...

Banuiesc ca mancatorii de pizza vor incerca sa rezolve problema "dintr-un foc".
Cand "electricii" vor incepe relocarea LEA (deci vor scoate linia electrica de sub tensiune) vor cere CFR sa scoata si ei, pe rand, cate un fir de sub tensiune, si ca traficul feroviar Teius-Alba sa se faca pe celalalt fir... Un singur fir...

Nu vad nici o alta explicatie pentru "inghetul" care a afectat nodul Alba Nord exact pe zona de supratraversare a caii ferate...


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

toma

In afara de faptul ca, rugina e tot mai groasa, pe segmentele podului metalic la trecerea peste calea ferata Alba Iulia Nord, nu se vad schimbari importante in zona.

ladposta

Bine punctat @TibiV. Multumiri. Dupa ce vad eu sunt vreo 4-6 pile care sufera de relocarea LEA si vreo 4-6 pile care sufera de prezenta stalpilor CFR.

voicul

^Eu asa am retinut: ultimul termen era iulie pentru relocare retelei. Ca o fi 1 sau 31 sau chiar august ... o sa vedem.

ladposta

Aaa, OK, nu mai stiam exact daca era iunie sau iulie. Mersi

ovicor

 LEA DC110kv nu poate fi mutata decat inspre DN, deci deasupra partii cu grinzile deja montate a viaductului. Inainte de relocare ar trebui finalizate armarea si suprabetonarea pe acel tronson, deci operatiunile care necesita utilizarea macaralei. Si tocmai ne spunea AlinC, lucratorii s-au retras odata cu Cuc...!...!
Cred ca si culeea bretelei de intrare spre Sebes ar trebui finalizata inainte de relocare, nu-mi dau seama, din filmare, in ce stadiu este.