Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

realfanady


toma

Daca graficul e real, si se merge, in continuare, in acelas ritm, termene finale, minim 2 ani pentru Pizzarotti si minim 5 ani pentru Actor. O sa mai avem mult de discutat pe acest forum.

adi

este stadiul fizic sau financiar?

Cristian 74

Este stadiul fizic al lucrărilor.

Ionut

Este consistent avansul Pizzarotti. Arată cât de mult ar avansa daca ar lucra mai îngrijit, mai cu chef, mai cu dorința de a termina macar Sebes-Alba Sud în 2019... Și fără să mai tragă de timp și de FIECARE clauză contractuală și de FIECARE prostie făcută de CNAIR/stat.

Cristian 74

Oricum, cifrele lor mi se par dubioase. De exemplu, pe aprilie (nici nu știu ce perioadă e vizată, luna precedentă sau din 15 în 15 ale lunii? Că stadiul lucrărilor e publicat după 15 în fiecare lună) Astaldi are un progres de doar 0.62, când știu că s-a lucrat serios acolo, pe lotul lor. De asemenea, UMB are progres 0 pe ianuarie, februarie și martie și am văzut toți că s-a lucrat.

AlinC

Teoretic daca s-ar lucra serios ambele loturi ar putea sa fie finalizate la finalul anului 2020. Nu ar fi mare lucru ca Aktor sa faca progres fizic de 25%/an daca ar avea o mobilizare normala. Teoretic... pentru ca in realitate eu incep sa am emotii ca Pizzarotti termina in 2020 lotul 1, la cum NU prea lucreaza!

Ionut

Asa lucrează Pizzarotti: dezordonat, în valuri, cand se misca decent, cand o lalaie. Mută oamenii de colo colo, lucrează pe bucăți. A se vedea podul peste Mureș. Asa fac pe toate contractele, asa au lucrat mereu. Profita de FIECARE prostie și de FIECARE blocaj provocat de CNAIR/ stat.

Cu toate păcatele lor, se apropie de 70% și nu vad nicio problemă sa nu termine în 2020. Bine, la noi orice e posibil... Dar nu vad de ce nu ar termina în 18 luni 30 de procente.

StefanCelMare

Dacă Aktor a rezolvat cu cele 100 de basculante, de luna viitoare ar trebui să apară alte cifre și la ei.
Nu de sub 1% ca acum progres lunar.
De podul de la Rădești s-au apucat.
Să vedem cum fac cu trecerea CF și celălalt pod peste Mureș (dacă rețin bine, mai au unul).
Dar la balast ar trebui să vedem progres clar cu 100 de basculante, plus și ceva pe la structuri (mai timid, dar aveau ceva echipă de fierar-betoniști, iar grinzi mai au pe lot, plus că se auzea că vor mai veni).
Lotul 2, optimist să fii să spui totuși 2020.
Pe lot 1, normal ar fi la anul să termine.

Daniel_I

#14439
Cateva detalii de la sol. Zona Oarda unde este supratraversarea A10 si viaductul Oarda. Aici terasamentul va fi destul de inalt si cred ca pregatesc un zid de gabioane. Am observat ca au inceput o fundatie de beton de 4 M latime pe ambele margini ale autostrazii.


On The Road

ciprebbe

Oare nu era un viaduct mare acolo, initial? Dupa terenul arat din dr mi se pare clar ca nu e facuta expropriere si vor face zid pe ambele parti ale autostrazii.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Daniel_I

#14441
in SF era viaduct. Au optimizat si vor ridica terasamentul. Intr-adevar nu e expropiat foarte mult, la doar cativa metri de autostrada oamenii au gradini  :)
On The Road

danutzu_1069

Clar vor fi gabioane sau chiar pamant armat...
Mai degeaba pamant armat ca la dealul cu zburatoare de noapte...

elphax

Ministrul in direct la TV, a3, in spate rulează filmulețul API cu comparatia 2018-2019
Nu am vazut de la început, dar pare ca încă mai are răbdare cu grecii...

Ionut

Ha, ce tare, au pus pe fundal filmuletul API/Unirea. :lol: Made my day.