Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

florin74

#14385
Aktor si-a imprastiat o parte din utilaje pe tot lotul. Au inceput lucru intre Sântimbru si supratraversare DN1, băgau intre Albalact si Teius, dar grosul pare in continuare concentrat intre Teius si Aiud (unde sunt cel mai putin avansati) .Betonau si ei placa la pasajul dinainte de podul de la Radesti. Sper sa ii tina.

Ionut

WOW, breaking news! Aktor toarna placa de suprabetonare la un pasaj!
[/sarcasm]

Dominik

Au inceput sa puna si bordurile pe pod...foarte greu avanseaza cu armarea, doar 3 oameni erau acolo... >:(
You're in Steelers Country

TibiV

^
Sigur nu erau 3 voluntari de la PUM, care vor sa ajute Aktor sa isi dubleze viteza?!...
O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mihaihedes

#14389
Vorbea de podul peste Mureș a lui Pizzaroti , Aktor nu are inca poduri, doar ceva piloni. Aktor și-a dublat sigur viteza problema la ei este că trebuie să aibă o viteza de o sută de ori mai mare ca să termine in 20-20.

avumit

Asa-i romanul... cine crede ca termina in 12 luni, practic vreo 8, ca vine si iarna, se inseala. Optimist/realist termenul pentru ambele loturi este 20-21 (poate e cu noroc). Niciunul nu termina pe sfarsitul anului, nici in deja clasicul 20..20.

BoGDaN

Nu termina ca avem un stat slab. Și fac ce vor cu noi.
Totuși as spune ca spre sfârșit de 2020 termina.

AlinC

ST1 suprabetonare pod raul Mures:


interesantul

nu era mai economic să prelungească podul cu inca un tronson pana la supratraversare DJ?
Asa au mai făcut rost de o potențială trambulina, si tot așa schimbi utilajele la câțiva metri de la o tehnologie la alta!
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

pentium10

trebuie sa ramana un dig natural, si are rol de dig aceea ruptura umpluta
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

carutasul

eu nu înțeleg de ce nu s-au apucat și de umplutură, ca să poată circula pe el cât mai repede

dragos76

păi dacă se apucă de umplutură, închid accesul pe pod dinspre Sebeș. Și probabil au nevoie de acest acces pt suprabetonare.
Deci cel mai probabil după ce se termină procesul ăsta, o să înceapă și cu umplutura dintre pod și pasaj.

StefanCelMare

Pizzarotti se îndreaptă cu pași mici dar siguri spre cel mai complex și mai lung lot muzeu din România, aflat paralel cu un DN sufocat, pe care îți pierzi nervii și îți riști viața.
Pizzarotti par că pot face tot lotul 1 anul ăsta, mai puțin nodurile.
La Alba N - problema cu linia de înaltă tensiune.
La Alba S - problema cu groapa de gunoi.
La A1/A10 - nu par să prioritizeze bretelele scurte în vreun fel (dar aici ar mai fi timp cred).
Și e nevoie de minim două noduri gata ca să circulăm ceva pe acest lot.

danutzu_1069

Pai daca spui lot muzeu, se presupune ca este complet gata ... Caz in care NU este muzeu pentru ca are destule noduri ca sa se poata circula...
Chiar ar rezolva o gramada de probleme de trafic...

StefanCelMare

E tot un fel de muzeu.
Asfalt brici, peste 10 km, dar nu poti urca sau coborî de pe el.
La un lot muzeu clasic, ce am avut până acum, lipsea doar 1 nod.
La ăsta vor lipsi poate toate nodurile.