Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.


AlinC

ST1, nodul rutier Alba Iulia Nord:


toma

Niciodata n-am inteles, de ce unele treceri peste autostrada sant construite la distanta de drumul pe ce-l desrvesc. In unele cazuri se modifica drastic directia drumului, provocand curbe stranse. E doar parerea mea de nespecialist.

horatiu.cosma

De cele mai multe ori cauza este simplă: să fie cât mai ieftină supratraversarea autostrăzii. Și e cel mai ieftin când supratraversarea este perpendiculară pe autostradă, ca să fie grinzi mai scurte.

Hercule

Posibil, dar in exemplul de mai jos e chiar proiectat in batjocura. Dupa ce ca drumul nu e in unghi asa de mare fata de A, se construieste podul la 50 de metri inspre sud si direct in calea unor constructii, care vor trebui ocolite sau expropriate. Cred ca e un exemplu tipic de SF+proiect facut din birou (la sictir) si neverificat pe teren.



Powered by API/PUM imgur uploader
Deșteaptă-te române!

dr4qul4

Geometria acelui DC este aiurea. Daca tot au mutat podul, sper sa indrepte si DC-ul.
https://www.google.com/maps/@46.2130448,23.6979835,1224m/data=!3m1!1e3
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

toma

Da, despre asa ceva era vorba.
multumesc pt exeplificare. Si mai era o astfel de situatie.

RobertH

^^ Pe harta API e reprezentat corect noul traseu cum e in SF. Se face o mica corectie la acel DC (care se pare ca va devenii destul de important dupa finalizarea podului de la Capud).

Cristian 74

#14363
Probabil fac o muncă copilăroasă și irelevantă, evident de profan, dar am numărat utilajele mari (fără autoturisme și pick-up-uri) din cele 3 filmări făcute de Alin (mulțumim frumos, faci o muncă extraordinară!) pe lotul Aktor: 109, inclusiv foreza aia care stă de ceva timp acolo. Poate unele s-au repetat (mai ales la balastieră, poate câteva de acolo s-au văzut pe traseu). Începe să arate (mult prea târziu, dar mai bine decât o reziliere și relicitare) a șantier de autostradă așa cum trebuie. Să vedem cum continuă... Spre comparație, Pizzarotti are în imaginea de azi 52 de utilaje.

AlinC

#14364
ST2 sau "munca fara cap". O multime de masinute care stau si asteapta:



Incarca un singur excavator. A fost insa prima zi cand au intrat basculantele. Sper sa gaseasca material pentru terasament si in alta parte pentru ca daca vin si celelalte 40 de basculante, adica o sa ajunga la 130 in total, pe partea de terasament incepe sa devina rezonabil. Daca ar mai veni si 70-80 de fierari....

Bulwyn

Trebuie sa zic ca pt Aktori e deja o superperformanta ce s-a vazut ieri, dar mi se pare mult prea putin. O gramada de basculante dar in rest multa pauza. Poate ca imi doresc ca toti constructorii sa aiba mobilizarea lui umb sau astaldi. Sper totusi sa fie doar inceputul si sa mai creasca considerabil mobilizarea, daca vor sa termine la sfarsit de 20 20 sau prin 20 21. Incerc sa raman optimist

ciprebbe

@Hercule
Eu stau si ma intreb daca exista autorizatie pe cladirile alea, par a fi in extravilan si izolate. Daca nu exista documente pe ele va fi urat pentru proprietar.
In rest parca incepe sezonul de lucrari in 2019 si la Aktor. Hai si cu structurile......
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ddfab

ca si noutate... la paraul iovului, s-au apucat de foraje si la culeea de sud a suprainaltarii DN1, iar in partea nordica, au inceput sa curate terenul in zona forajelor...
foreza in actiune la culeea sudica



podetul


zona nordica



elphax

era si cazul sa inceapa forajele, DN trebuie relocat cat mai repede acolo - creste siguranta in trafic si pe santier

horatiu.cosma

La cum s-au mișcat la Lancrăm, estimez că până vor termina la overpass-ul de la Alba Nord forajele, radierele, elevațiile, riglele, așezat structura metalică, armată, suprabetonată, rampele, structura rutieră, marcaje, parapeți, indicatoare ca să putem circula mai durează cam un an jumate.