Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Daniel_I

#14310
Quote from: dragos76 on April 11, 2019, 09:32:16 AM
La nodul Sebeș mai sunt și lucrări de relocare necesare?
Am facut cateva capturi din filmarile din drona a lui Alin cu toate relocarile de linii electrice din nodul Sebes. Dupa cum stim, blocajul cel mai mare legat de relocari il reprezinta linia de inalta teniune care blocheaza viaductul Alba Nord, langa CF.
Linie medie tensiune. Jonctiunea bretea viteza A10 - A1

Linie inalta teniune. Breteaua A10 - A1


Linie medie teniune. Breteaua A1 - A10

Daca Pizzaroti are pregatita documentatia si avizele necesare, echipele care lucreaza acum la relocari de linii electrice la Alba Nord se pot muta la nodul Sebes.
On The Road

ovicor

Mai este o LEA 20kv la S de A1 ce se intersecteaza de doua ori cu breteaua scurta Alba -Sebes.

voicul

Eu zic ca daca ar fi toate LEA relocate am avea doar un front mai mare de lucru SI atat.

Cam asta e maximul de lucru pe care il vrea Pizzarotti. Atentie: nu am zis ca nu se poate mai mult, dar pare ca situatia actuala e proasta doar pentru conducatorii auto.

elphax

de 5 ani a inceput proiectul acestei autostrazi, se stie clar traseul si ei nu au relocat inca liniile de curent plus alte probleme cu gropi de gunoi
incompetenta nivel maxim

StefanCelMare

Când vezi că Pizzarotti preferă să plimbe camioanele pe DN în loc să accelereze lucrările la podul peste Mureș, devine clar că asta e mobilizarea maximă pe care o vom vedea de la ei. 2020, clar.
Aktor, mă întreb dacă asta este tot? E doar zona de la sud de Aiud în clip. Chiar dacă pare un început de mobilizare, dacă asta e tot și în rest doar mai zgârie pământul pe la Sântimbru cu 10-20 de utilaje, 2021 e optimist ca termen. Gândiți-vă că are vreo 20 de km, și noi am văzut în clip maxim 5. Eu zic că va fi mai mult de atât, prin mai-iunie îi vom judeca mai la sânge.

horatiu.cosma

În clip am văzut vreo 9 km.

alexandruduma


yetiman

 :lol: 9+5=14 ; 14/2=7 ; real 7,5

Statistica functioneaza  :D
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

horatiu.cosma

Primul pod peste Mureș e pe la km 33 al autostrăzii și filmarea începe înainte (adică spre 32). Finalul lotului e la km 41.

gilutzu

azi am vazut ca s-a turnat beton la podul-supratraversare de la Lancram.

tom

Azi se pare ca ministrul transporturilor urmeaza sa ajunga pe loturile 1 si 2.

dragos76

Cu un drum, poate ar trebui să ne demonstreze ce înseamnă "mobilizare serioasă" la Aktor, care să îl declare mulțumit și să nu pornească acțiunea de reziliere? Concret, câte utilaje, câți oameni pe șantier etc? Și care sunt pașii concreți ce trebui/pot fi făcuți pentru asta?

Alin, poate puteți voi de la Unirea să îl luați la întrebări pe temă.

AlinC

#14322
@gilutzu

Am video cu podul metalic, dar nu stiu la ce ora ajung acasa.
De ministru nu stim nimic.

rota

Prin semnarea Actului Adițional nr.2 se modifică Articolul nr. 3-Valoarea totală a Contractului de Finanțare este de 1.943.786.048,28lei și va fi finanțat din Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene di Fondul European de Dezvoltare Regională- 1.373.231.233,47 lei, 15% cofinațare proprie- 242.334.923,52 lei, restul de 328.219.891,29 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar și Ministerul Transporturilor, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport,  au semnat în data de 05.04.2019 Actul Adițional nr.2, la Contractul de Finanțare nr. 144/27.11.2017, pentru proiectul "Autostrada Sebeș-Turda", (cod SMIS 2014+118317).

Sursa

perded

Ieri cand am trecut prin zona , Cluj-Alba, se vedea de pe DN camioane pe zona Aktor, iar in zona lotului 1, la Alba Nord, erau ceva echipe care lucrau la primul stalp electric relocat dinspre Alba.