Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

AkaManah

Maine dimineata o sa merg la Sancrai. Va anunt daca s-a intamplat minunea.

Io

Deschidere partiala cum? Calea ferata tot trebuie traversata si inainte de a se apuca de ridicatul pilonilor alora trebuie sa mute LEA. Dar ce spun eu aici cind se chinuie de la inceputul sezonului sa acopere caseta piriiasului aluia.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

cristi5

#14162
Quote from: tonică on March 26, 2019, 05:52:51 PM
Din ce am vazut in filmuletul realizat de AlinC, doar la ce am conturat cu verde pe harta se lucreaza serios si exista piloni. E deajuns pentru o deschidere partiala?



Nu stiu cat de serios, dar da, bretelele verzi dinspre est (spre giratiile existente) sunt suficiente pt deschiderea partiala.

Breteaua verde din vest (Deva->Alba Iulia) e bonus. Se poate si fara: iesire de pe A1 in giratia sudica si intrat pe A10 prin giratia nordica. Adica similar cu actualul itinerar Deva-> A1 -> DN1 -> Alba Iulia.

Conform supravegherii waze pe care am facut-o, niciuna din giratii nu se prea blocheaza, deci giratiile au capacitate suficienta pt actualul trafic A1<->A10.

tom

Da, unde va fi relocat DJ-ul intre Sancrai si Ciumbrud vor sa inceapa azi sa foreze pentru piloti, cred ca ieri au sosit si o parte din carcase.

ovicor

   La nod Sebes, bretelele Alba->Deva si Deva->Alba supratraverseaza breteaua Alba->Sibiu. Darea lor in circulatie odata cu bretelele scurte ar elimina riscurile de coexistenta a traficului cu santierul + ar scoate din sensurile giratorii traficul aferent. O jumatate de masura ar fi realizarea acestor bretele pana dincolo de CF.
    De mentionat ca atat la aceste bretele cat si la cea scurta Alba->Sebes sunt LEA 20kv ce blocheaza continuarea lucrarilor!

AkaManah

Am fost pe la Sancrai. Este foreza acolo. Era si un camion cu armaturi. Inca nu s-a forat nimic. Ma intreb pentru ce va fi atat de lat DJ. S-au facut decopertari pe o latime de 5 ori mai mare decat a actualului DJ.

ciprebbe

Jos la baza, "piramida" e mare pentru a putea ridica suficient de sus DJ ul si a lasa gabaritul necesar pt autostrada. Sa nu uitam ca urmeaza imediat podul peste Mures care nu e "la sol".
Concluzia: DJ-ul va fi cocotat destul de sus si va avea o baza marisoara :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


gsimon

Stiti cumva daca Pizzarotti si Aktor/ subcontractorii lor au anunturi de angajare in presa locala (si nu numai) pentru personal calificat/necalificat ?  O:-)
Exista ceva intentii de a creste personalul (in sezonul cald) ?

boer_escu


Daniel_I

Azi dimineata la 7:30, un drum Alba Lancram ( giratoriu intrare in A1) care se face in 10 minute, l-am facut in 60. Pizzaroti a apelat la politia rutiera ca sa dirijeze circulatia in giratoriul Lancram de unde pleaca breateua scurta DN1 spre A10 Turda. Erau foarte multe camioane de la Pizzaroti care treceau dintr-o parte in alta. Situatia ar putea continua si zilele urmatoare.
On The Road

mariansb

Nu cred ca situatia de care zici Daniel are legătura cu constructia autostrazii. Eu am venit dinspre Sibiu si breteaua de intrare in giratoriu era blocata de un tir. Am fost deviati pe breteaua care iese din giratoriu pe sensul Sebes-Deva.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

AlinC


pentium10

aici la calea ferata se desface o linie pt a permite spatiu de trecere pt masini de tonaj?

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Bogdan_Cluj

#14174
De la minutl 4:51 ...
Oare vad bine, se lucreaza la magistrala CFR?

LE: vad ca si Pentium intreaba despre aceeasi lucrare. Eu cred ca este altceva, daca ne uitam atenti la culoare rocilor dintre sine, se vede ca s-a pus piatra pe o lungime mare pe firul acela, cred ca s-a lucrat intr-o sona mai lunga, nu doar acolo la pasaj.