Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

dragos76

Tibi, întrebarea mea era legată de pilonii de pe partea de sud.

StefanCelMare

Quote from: tom on March 14, 2019, 04:49:01 PM
Azi a fost o comisie din Cnair pe lotul 2, si din ce se aude nu sunt vesti bune pentru angajatii Aktor.

Angajații ca angajații, dar noi populația care circulă pe acolo?
Nimănui nu îi convine că Aktor are probleme, dar dacă nu mișcă, nu putem aștepta după ei.
O veste bună, că cineva îi pune sub presiune.
Fac sau pleacă, sec, și cât mai repede.
Eu le-aș da 1-2 luni, dacă nu mișcă minim la/spre nivel Pizzarotti, pa, adio.


TibiV

Eu cred ca astia de la Aktor au sutit ceva din vreun muzeu de la ei de acasa si l-au ingropat aici, ca sa mai primeasca o mica extensie de timp de vreo 3-4 ani....
;)

Acum serios vorbind: dupa atata timp nu au terminat cu descarcarile arheologice ?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

mă gândesc că sunt descoperiri mai vechi care au ajuns cumva acum în atenție

elion

Descoperirea arheologică este într-o zonă în care nu au mișcat nimic până acum, respectiv devierea DJ-142L între Ciumbrud și Sâncrai. Mâine am să merg până acolo.

SeikonDS

Pe bune , bine ca nu au gasit dinozauri acolo , e clar ca se trage de timp , banul ca vina cat mai mult posibil.

alexmocian

Cred ca pot termina prin 2020 daca incep cu 500-600 de muncitori, altfel adio L2, poate 2021

voicul

Ce ban sa vina/pentru ce?
Nu prea inteleg cu ce ii avantajeaza sa traga de timp, ca daca nu fac nimic, nu pot sa emita facturi pe nimic.

JENANTA prezenta Aktor in Romania.

florin74

#13959
Sa platesti subcontractantii si avansurile la furnizorii de metal si grinzi. Dupa teapa Euroconstruct de vreo 20 mil euro, toti subcontractantii vor plata in avans. Asa ca le trebuie bani de la compania mama, sa finanteze lucrarile vreo 2-3 luni, pana incaseaza de la CNAIR facturile. Capital circulant. Sa ii multumim lui Besciu pentru marea teapa trasa subcontractantiilor romani.
Oricum paguba Aktor este de 15-16 mil euro inregistrata deja in contabilitatea grupului din Grecia.
Pentru mine este o surpriza ca au trimis bani si ca au preluat ei managementul contractului (au avut vreo 4 project manageri in ultimii 2 ani  din partea Aktor Romania), cred ca s-au saturat si ei de timpeniile facute de echipa din Romania.
Speranta e sa scoata profit din cele 2 contracte mari pe care le au (A0 si la CFR), plus ca se estimeaza ca o sa castige si un contract super mare pe CFR (Brasov-sighisoara), si nu vor chiar sa isi beleasca de tot relatia cu autoritatile. Banuiesc ca asta ar fi rationamentul conducerii din Grecia.
Sunt simple supozitii, ar fi bine o filmare saptamana viitoare sa vedem daca misca ceva cu talent si au de gand sa faca ceva sau o sa o lalaie in continuare.

Aceeasi problema si la STRACO, datorita insolventei toti vor plata in avans, ceea ce STRACO nu poate sa faca, DIn acest motiv santierul merge cum merge, cu lucrari de 5 mil de lei pe luna, traiesc de la o factura la alta.

alexandruduma

Quote from: elion on March 15, 2019, 08:45:42 PM
Descoperirea arheologică este într-o zonă în care nu au mișcat nimic până acum, respectiv devierea DJ-142L între Ciumbrud și Sâncrai. Mâine am să merg până acolo.

Am prins eu ceva ultima data cand am fost, de la secunda 28. Ai grija daca mergi sa nu te calce cele 100 de bascule ce trebuiau sa ajunga saptamana asta acolo. Fa o poza si la foreza, se zvonea ca ar trebui sa apara. Povesti de paznici...

Despre deviere, gasesc undeva planurile? Tot paznicii povesteau ca o sa fie cateva case puse jos si acolo, as fi curios sa vad planurile.


AkaManah

Sapatura arheologica s-a incheiat. Zona nu a fost prinsa in sapaturile si in proiectul initial si de aceea a fost nevoie de o descarcare suplimentara. La Ciumbrud s-a extins zona de decopertare cu cca 30 de metri inspre Sancrai. Oricum, acolo se vor gasi morminte avare sau locuinte din epoca fierului si sub actualul DJ. Daca Aktor se misca, arheologii nu vor tine lucrarile in loc. Nimeni nu isi doreste asta.

AlinC



Vant puternic si nori la Alba Iulia Nord. Au adus 2 grinzi de dimineata dar nu le-au ridicat. Probabil din cauza vantului.

AlinC

La Alba Iulia Nord daca nu reloca mai linia de inalta tensiune in curand nu vor mai putea lucra la piloni:


Quest

Scuze daca s-a mai discutat subiectul si n-am fost pe aici sa citesc: in filmarea lui AlinC (multumim) la 2:32 se vad grupuri de structuri de grinzi metalice, care probabil vor fi asezate pe deschiderile centrale ale pasajului, cele care supratrec CF200. De ce s-au ales grinzi de beton ptr deschiderile de capat, si metalice ptr cele centrale ?
Common sense will get you far !