Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

florin74

Nu cred ca si-a imaginat careva de pe forum ca o sa fie gata lotul in 2019. Sa ne rugam ca la la sfarsitul anului viitor sa fie gata (cazul fericit). :headbash:

GeorgeSB

25% pe an pentru Aktor? Greu de crezut.

AkaManah

La dealul de la Paraul Iovului se excaveaza serios. Din nou. Or fi aparut niscaiva probleme peste iarna sau le trebuie material pentru terasamente?

AlinC


TibiV

Am impresia ca urmeaza zid de sprijin si pe sectiunile galbene, asa cum avem pe sectiunea rosie

Ultima etapa va fi probabil unirea zidurilor de sprijin intre sectiunile galbene, cand drumul tehnologic va fi abandonat...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dragos76

Alin, mulțumim de tot. Oare de la sol (și din informațiile ce le mai ai din discuțiile cu cei de pe șantier) cum se vede situația cu relocările de utilități? Mai e mult de lucru, și mai ales sunt chestii care să îi blocheze pe constructori?

TibiV

Quote from: NGC on March 08, 2019, 11:12:24 AM
Se mai poate observa si ca stalpii pentru liniile MT din zona unde se monteaza grinzile sunt acum ridicati pe pozitie, desi ieri erau inca jos.
Despre astia vorbeai?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Stefan01

#13882
@Tibi V

Lot 1, sectiunea B, zona Paraul Iovului

A. Plan general


Legenda:
- 1 reprezinta zona aproximativa a giratoriului din DN1 care uneste DN1, DN1 centura Alba Iulia si A10 (intrarea pe A10 pe sensul Turda -Sebes, respectiv iesirea de pe A10 din sensul Turda - Sebes);
- 2 reprezinta giratoriul care va fi construit pe DN 1 pentru a servi la: iesirea de pe A10 din sensul Sebes - Turda si intrarea pe A10 pe sensul Sebes -Turda;
- 3 (dreptunghiurile cu negru) reprezinta grinzi metalice - se observa si la intersectia A10 cu DN 1
- 4 culeea aflata in executie
- 5 zidul la care face referire TibiV in postarea anterioara

B. Zoom pe zona unde se afla zidul in executie


Concluzie: luand in calcul plansele de mai sus si faptul ca terenul e in panta, avem nevoie de zid de sprijin deoarece corpul autostrazii este mai sus decat banda ce face legatura intre A10 si DN1 pe sensul Sebes - Turda, in zona nodului Alba Iulia Nord.

mariansb

#13883
În cazul în care vin de la Sibiu și cobor la nodul Alba Sud, ajung la centura si vreau sa merg la gara, cum voi proceda?
Până la urmă ce soluție s-a adoptat acolo?
Pentru autoturisme nu va fi complicat, problema o vad la autovehiculele mari.

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

TibiV

S-a adoptat o solutie de mizerie.
Raspunsul la intrebarea ta: iesi de pe A1 la Sebes si intri pe DN1, care va fi mult mai aerisit cand A10 L1 va fi dat in circulatie...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Daniel_I

#13885
mariansb, normal cobori de pe autostrada la nodul Alba Sud, iesi in soseaua de centura, intri in oras pe la bariera de cale ferata pe unde intra si traficul din DJ107 (Ciugud).
Nu stim cand o sa vedem terminata breteaua autostrazii din nodul Alba Sud spre soseaua de centura, din cauza gropii de gunoi care blocheaza lucrarile. Nimeni nu isi asuma raspunderea ecologizari gropii de gunoi.
On The Road

mariansb

Mă gândeam că se va face accesul și prin Partos ( cartierul dinspre Sebes) . Dinspre DJ107 de multe ori  am stat la bariera.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

dragos76

^^^
Păi vezi cum se sparg acum farfuriile (adică o serie de soluții proaste de pe diverse proiecte)? La acel DJ era nevoie să se facă un pasaj, să nu mai ai trecere la nivel între o cale ferată și un drum de acces, ambele cu trafic destul de ridicat.

horatiu.cosma

Pasaj pe acel DJ peste CF e treaba autoritatilor locale si judetene.

AlinC

Nodul rutier Sebes. A inceput sa se lucreze in apropiere de sensul giratoriu de la Lancram. Fac o structura acolo, dar nu cred ca se vede prea bine din drona: