Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

AlinC

#13710
O sa puna cat de curand cateva grinzi de 25 si au temeri ca o parte nu le pot monta din cauza unei linii de medie. Practic, daca la retelele de apa si gaz s-a lucrat, adica au fost relocate, la cele electrice nu s-a miscat nimic.

Edit. Am vazut acum pe video unde sunt firele alea. La culeea din Nord, la viaductul peste calea ferata. Se vad clar in filmare, dar daca nu stiam de ele nu le vedeam  :D

AlinC


whitedove

Iertati-mi ignoranta... ce reprezinta (ce este) "chestia" aia alba ca un praf sau somethng...? am vazut ca s-a pus si pe breteaua de acces in giratoriu si si sub pilele de catre DN1. Multumesc

Iceman

#13713
^
DOROSOL.... este utilizat in scopul imbunatatirii si stabilizarii pamanturilor coezive utilizate pentru constructia terasamentelor, straturilor de fundatie si straturilor de forma in lucrarile geotehnice si constructia de drumuri.


elphax

probabil lianti de stabilizare sol argilos - sunt pe baza de ciment, var/calciu, au diverse nume in functie de producator - solul e galben, lutos, tipic pt Transilvania

Liviu Zalau

#13715
Pamantul in timpul basculari nu aluneca din bena la fel ca balastul,piatra ,nisipul fiind necesara o crestere a unghiului de inclinare a benei.Icarcarea pamantului si pe partea din fata a benei putand duce la rasturnarea masini.Mai apare si o alta necunoscuta;Cat de stabil e solul sub roti in locul in care trebuie sa basculezi.

laszlo.robert

Incarcarea basculantelor pe partea posterioara asigura mobilitate pe teren alunecos ,argilos si mai putina posibilitate de a ramine captiv pe teren moale.dubla punte spate are 8 roti fata de 4 cele doua punti fata si sunt roti motoare cu differential blocabil.
Ps .sper ca terminam faza cu camioanele incarcate pe jumate,aveau ei motivele juste pentru a lucra in acest mod.
Sa vedem ceva camioane si la Aktor de nu si 20-20 devine o utopie.

florin74

Se zvoneste ca s-a deblocat partial la poduri. Au mai ajuns ceva grinzi de la subcontractor, s-a avansat si cu structurile metalice (cu Arcelor).
Ramane sa vedem dupa 1 martie. Oricum vineri  ninge in zona, dupa care se anunta ger.

Ionut

^ Florin vorbește de Aktor, pentru cei care nu s-au prins.

ddfab

^^^posibil sa miste ceva in viitorul,sper, apropiat...
intre santimbru si oiejdea au tras un drum tehnologic, peste cel vechi, din piatra sparta de aprox 40-50 cm  grosimea stratului, de parca ar vrea sa transporte tancuri pe el...
in curba oiejdea, au revenit la viitoarea deviere a dn1, pe langa podul autostrazii... zilele trecute au fost topografi in zona, au nivelat din nou amplasamentul devierii, au pus marcaje noi(tarusi). probabil urmeaza sa apara si aici grinzile...
au turnat betoane la podetele metalice, in zona gurilor, pe panta terasamentului si au mai turnat beton si la unele rigole.
sunt prezenti si in spatele albalact, lucreaza la baza terasamentelor. nu-mi dau seama la ce...
dar toate acestea in "ritmul" Aktor...

Ionut

^ E incurajatoare vestea cu drumul tehnologic. Singurul motiv ar fi ca, mai ales in cazul celor de la Aktor care au drumuri tehnologice MI-ZE-RA-BI-LE (sau nu au deloc, merg cu utilajele pe aliniamentul autostrazii), se pregatesc sa transporte grinzi pe drumurile de acces/tehnologice. Deci se confirma fix ceea ce spunea Florin cu un mesaj mai sus.

AlinC

Au revenit de astazi si fierarii la podul peste raul Mures de pe ST1:


Teo

Am informatii de la OCPI Alba ca in perioada aceasta se solutioneaza foarte multe cereri de intabulare pentru imobile expropriate pentru constructia autostrazii.

Este posibil sa mai existe inca exproprieri in aceasta faza a constructiei?

dragos76

Revin cu o întrebare referitoare la pasajul de la Oiejdea: chiar e nevoie de o deviere a DN-ului acolo? Nu se pot monta grinzile la fel cum s-a făcut la Bejan, cu întreruperea temporară a traficului?

florin74

S-ar bloca Alba Iulia si Teius la ce trafic este. Se blocheaza cateodata si cand se sta la paleta sa iasa camioanele ce lucreaza in nodul Alba Nord