Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

carutasul

E clar că pe forum sunt mai mult optimiști, pentru că văd camioanele pe jumătate pline ( nu pe jumătate goale)  :) . Dacă Pizzaroti plătește per transport, le-ați stricat "șmenul" .

Ionut

Pai sa inteleg ca Pizzarotti sunt atat de prosti si neinformati astfel incat sa afle de la noi ca acele camioane circula pe jumatate goale, indiferent care ar fi motivele? Bine, orice e posibil, dar nu cred.

carutasul

M-am gândit și eu că poate "iexistă o explicație" ( poate au introdus limitare de tonaj din cauza solului umed) dar nu mă pot abține să mă gândesc și la lucruri din astea, că de ....

Cetatean

In general sunt 2 variante:
- camioane și excavatoare plătite la zi lucrata (în cazul asta beneficiarul pierde la greu)
- subcontractorii sunt plătiți la mc excavat, transportat si dus la depozit sau pus în opera (în cazul asta pierde subcontractorul pentru ca plimba mașinile aiurea)
- varianta cu terenul moale, camioanele încărcate de jumate, nu o mușcați. Ii combinație pentru motorina ;)
- orice constructor își face drumuri tehnologice serioase și trage pe subcontractor.
- la situația de aici, un excavator cu cupa de 3.5 MC și vreo 10 camioane, un operator bun poate încarcă 200 camioane într-o zi.

ovicor

Sa inteleg ca DN-ul se muta mai la vest la nod Alba Iulia Nord, pentru a permite o "indulcire" a  bretelei de intrare spre Sebes? Vad decopertare de la min 0:40.

pasadia

Din cate imi amintesc DN-ul ramane pe pozitia lui, doar primeste un pasaj peste A10.

AlinC

Alba Iulia Nord, asta. Cred ca era ora de pauza:


alexandru_m

#13687
^^^

Eu cred ca este vorba de greutatea maxim admisa. Volumul benei si MTMA-ul sunt chestii distincte. Probabil Johann ne poate da niste cifre mai exacte, dar din ce am povestit cu un sofer de basculanta, daca are bena plina cu balast, ajunge tot ansamblul si spre 60 de tone (depinde si de material). Legal, ansamblul trebuie sa fie sub 42 T...

voicul

Se vede si in filmarea de azi ca o alta basculanta e tot asa incarcata: jumatate sau maxim 75%.

Este buna teoria cu incarcarea maxima, daca acestea ies din santier. Daca nu intra pe drumurile publice se mai aplica legea?

alexandru_m

#13689
Legal nu stiu.

Am sapat putin pe internet si se pare ca un Renault 8x4 are sarcina utila de 17.5 T si bena de 18 mc. Se pare ca un mc de pamant are 1.6-1.7 T, deci cu 10 mc sau putin mai mult de jumatate din volumul benei se acopera sarcina utila. Adica ce se vede in poze.

Asta scriptic. Poate un coleg de forum cu mai multa experienta in domeniu ne lumineaza.

alesd

Teoria cu sarcina utila nu tine.

Quote from: alesd on February 18, 2019, 07:59:08 PM


Camionul din dreapta a venit pe DN si e dublu incarcat fata de cele 2 camioane pe jumatate incarcate care au venit pe breteaua in curs de excavare si au ramas doar pe zona de santier, deci nu au ajuns pe DN.

alexandru_m

Atunci ar ramane varianta cu pamantul moale din santier? Greutatea pusa doar pe motrice?

infraAdi_ro

Este vorba ca pamantul e inca moale si prefera sa mearga camioanele la capacitate de 60-70% ca sa nu ramana blocate.Dupa cate stiu acolo lucreaza Marcu Company,deci subcontractor, care este platit la mc decopertat si mc de umplutura.Probabil este si o "pierdere"asumata de patron ca sa aiba de lucru toate camioanele altfel prin martie nu are cu cine lucra....ca oamenii isi cauta de lucru pana atunci.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

dorum

nope... parerea mea ca aici e o mica "hotie" demascata doar de drona!!

alexandru_m

Daca subcontractorul este platit la mc decopertat si nu transportat pt mine e destul de clar ca incarca masinile cat pot pe motrica din cauza pamantului moale.

Cat despre masina aia plina care venea de pe DN, eu pun pariu ca in caz de cantar ar fi "distractie majora".