Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

AkaManah

Azi am avut un soc. Se lucreaza la podul de la Sancrai, L2. Am vazut de pe DJ ca se iteau chiar pe malul Muresului capetele fier-betonului. Presupun ca erau inalte din moment ce se vedeau din masina. Era si o macara acolo, in actiune.


Ionut

Declaratii oficiale (Neaga, Sova, reprezentanti CNAIR), azi la Grupul de Lucru pe sectorul Rutier din cadrul SCS-Transport parte din CM POIM.

ST1. Pizzarotti. Neaga, citez: "In octombrie-noiembrie 2019 se finalizeaza lotul 1." TOT lotul, adica, am clarificat. Le-am zis ca noi nu credem ca va fi gata. Ca nu au cum. Ca se balbaie la Alba Iulia Nord cu devierea DN. Ca e complicat acolo. Ca nu au putere. Ca nu termina. Neaga, vazand ca stau bine pe pozitii, m-a invitat la Pizzarotti sa vedem cu ochii nostri. I-am zis ca vin. Chiar daca nu eu, trimit om. M-a invitat sa vad ce planuri are Pizzarotti. Ca e fezabil. Ca se poate. Nu am mai combatut, ma duc sa vad. I-am cerut sa dea drumul pe bretelele scurte la Sebes-Alba Iulia Sud, ca nu pot sa faca tot in 2019, nu e fezabil. Nu. Mi-a zis ca se poate, sa vin. Bine, ma duc. :lol:

ST2. Aktor. Aici Aktor are deadline pana pe 15 decembrie sa vina cu un plan si cu niste bani ca sa-si comande fierul/structurile in iarna asta. Ca daca nu comanda acum, nu e gata in 2019. :lol: :lol: :lol: Imi venea sa rad copios. :lol: Evident ca nu e gata in 2019 si daca-si comanda tot fierul din lume. Dar e cert ca le-au dat deadline sa se miste.

Daca Aktor nu demonstreaza ca se redreseaza, atunci "exista un plan B". Neaga nu a zis care e planul B, dar a zis ca planul B, citez "este si cu Aktor, si fara". :) Intelegeti voi ce vreti. Nu a fost timp de detalii/lamuriri.

voicul

Deci a fost o comunicare de calitate. In Romania daca fiecare intelege ce vrea inseamna ca probabil a fost o comunicare cinstita intre contribuabil si functionari ai statului.

Normal ca planul B este cu si fara Aktor. Daca fac alta licitatie, doar nu castiga tot Aktor.  :lol:

alecu26

Din spusele domnului Sova, domnul Narcis Neaga a fost mai mult decat convins si ca LD3 si LD4 vor fi gata anul asta. Si inainte de domnul Neaga au mai fost unii care au zis ca LD 4 si ST2 vor fi gata in nu stiu ce an si am pus la bataie diplomele mele de inginer.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Apropo de Sfântul Pizzarotti Terminatorul in 2019, au dat drumul la trafic inapoi pe DN1 initial la Alba Iulia Nord, atentie, pe MACADAM. Am crezut ca imi rup masina, fiind intuneric m-am trezit din senin ca nu mai am asfalt sub roti. In plus, macadamul e deja super denivelat de la TIR-uri, plus DN ul foarte murdar si periculos (frig, alunecus) de o parte si de alta. Pe langa ca is bombalai, is si inconstienti. Atentie mare in zona aia celor care circula. Eu o sa sun maine la politie sa intreb ce parere au ca pe DN1, E nu stiu cat, se circula ca in Tanzania.

cristi5

Daca Pizzarotti conecteaza la Sebes pt inceput doar giratiile A1 existente (suficient pt traficul de acum) si baga toate resursele la Alba Nord poate sunt sanse ST1 in 2019? Ar grabi oricum punerea in valoare cu multe luni.

La Alba Nord vor fi pt inceput necesare doar 2 bretele (sau una mai lata), ST2 nefiind gata.

ciprebbe

@Horatiu, avem precedent in Ro cu DN-uri de pamant.
@Cristi5 -  e fezbil in 2019 pana la nod Teius. Doar sa se trezeasca Aktor. Deci as vrea sa vad Alba Nord full functional.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ddfab

deci, pentru clarificare... la paraul iovului, se circula pe vechiul dn, care este doar frezat... devierea temporara s-a betonat ieri, sectiunea pod spre alba. dupa cum arata azi dimineata, nu se poate inainta cu lucrarea acolo, betonul nefiind intarit. cred ca o sa mai dureze ceva zile pana pot asfalta , etc... si apoi redeschide prin deviere. ce a fost pana acuma acolo, niste piatra si apoi un strat de asfalt a fost o gluma sau ...o "compactare" a terenului cu ajutorul traficului de pe dn1.
una peste alta, drumul de ieri, ora de varf, Teius-Alba, peste o ora, coada de peste 13 km... >:(. daca aveti drum in zona, luati in calcul ruta alternativa teius- galda-ighiu- alba, pe DJ, daca va permite tonajul.

vechiul DN






devierea, portiunea betonata ieri.







scuze de calitea imaginilor. drumuri bune sa aveti...

Ionut

Daca tot credeti ca e fezabil sa fie gata pana la Teius in 2019, mai ganditi-va. Ajungem iar la pariuri?

Hai sa vedem care e situatia utilitatilor de relocat.


carutasul

Depinde de interpretarea cuvântului "fezabil". Dacă, prin absurd toate instituțiile + constructorul ar lucra la capacitate maximă, ar fi fezabil. Dar nu e fezabil ca asta să se întâmple :)

StefanCelMare

#13391
Pentru optimiștii de aici, mai adaug și eu un grafic.
Cu un progres dovedit de 17.7% pe 2018, e greu să crezi că Pizzarotti termină în 2019.
Gândiți-vă că are încă 42% de efectuat, deci trebuie efort de 2.5x cât a depus în 2018. Nu este vorba doar de bani, ci și de oameni, și de logistică.
Sigur că TEORETIC se poate, orice se poate, dar discutând concret, pe fapte, pe baza a ce a făcut până acum constructorul, nu este realistă estimarea.
Să nu fiu rău înțeles, Pizzarotti se mișcă aproape decent, dar lotul este lung, destul de complex, cu multe lucrări de artă. Bonus, forța de muncă este problematică (nu cred că mai pot găsi de așa ușor oameni). 2019 ar trebui să meargă ceas pentru ei ca să aibă șanse să treacă de 80-90% (oameni, bani, vreme, logistică).
Despre Aktor nici nu merită să mai vorbim. Reziliere ar fi ce merită. La ritmul ăsta, termină în 2100.




Powered by API/PUM imgur uploader


voicul

Sanse pentru bretele scurte - Alba Iulia Sud sunt pentru 2019. Poate cu mult si mare noroc pana la Alba Iulia Nord.

Cu cel mai mare noroc posibil: pana la Teius, daca reinvie Aktor.

Restul ... mai vedem prin 20 20.

StefanCelMare

Eu aș zice că cele două noduri, Alba Nord și A10/A1 nu vor fi gata full în 2019.
Cred că Ionuț a intuit bine ce se poate cere în 2019 - bretele scurte A10/A1 - Alba Sud.
Mai mult ar fi o surpriză pentru mine.

yetiman

Cu Aktor eu vad o singura solutie: Un ultimatum clar cu termene foarte scurte de implemetare si verificare.  Daca nu cresc (exploziv) ritmult, atunci clar reziliere. Asa cum lucreaza in ultimii ani, ne apuca 2030, asa cum s-a mai zis. Si atunci o relicitare, chiar si la impotenta CNAIR, tot duce la o finalizare mai rapida.

Iar scuze pentru Aktor, nu mai exista de nici un fel. La A3 Bucuresti au finalizat (sau pe aproape), la CIV au doua loturi pe punct de finalizare (parca urmeaza cat de curand receptia). Asa ca, pot, si trebuie, sa se concentreze pe A10. Cu toate scuzele "juridice" (lipsa AC, etc...), nu este admisibil ca un contract care initial trebuia finalizat in 2016 sa se intainda la nesfarsit.

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu