Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

StefanCelMare

#13140
Goldmund, gândește-te că cele două loturi sunt pe la 50% finalizate.
Ambele au peste 20 km însumat cu bretele.
Deci nu putem compara cu un lot de 10-12 km care e la 50%... da, loturi mai mici la procentajul ăsta ar putea fi gata într-un an.
50% din 20 de km înseamnă cât un lot de 10 km ne-atacat deloc.
Și mai au și structuri acolo în ne-executat.
În România nu cred că există firmă care să poată termina 10-12 km de A în 12 luni.
Motivele sunt diverse - de la seriozitatea firmei, la seriozitatea statului, seriozitate SF, la forța de muncă, vreme etc.
Deci 2020 cel mai optimist caz pentru L1/2 A10.
Structurile complexe și istoricul firmelor ne fac să ne gândim chiar la 2021.

PS - asta nu înseamnă că nu ne putem bucura reținut pentru că se lucrează pe L2.
Decontractare acolo înseamnă... 2023 cel mai probabil.
Iar pe L1 posibil să primim deschideri parțiale.
Motive de mici bucurii sunt. Dar dacă tragem linie... 2021.

yetiman

#13141
Eu cred ca nu are rost sa facem ACUM estimari. Nici optimiste, nici pesimiste. Tot anul asta nu au lucrat aproape nimic, asa ca asta ar impinge teremenul de finalizare foarte departe. Dar, acum in noiembrie, par sa aiba mai multe utilaje/subcontractori decat tot anul 2018 la un loc. Daca in 2019 isi rezolva problemele si se mobilizeaza, termenul de finalizare se va mai apropia.

Daca va uitati la 2017, Aktor a facut 29% (44%) intr-un an. Daca va uitati la 2018 (neactualizat in grafic, dar este 47.84% pana in septembrie, inclusiv) au reusit o "performanta" de 3,84% !

Asa incat, daca vreti MATEMATICA pura, putem avea 2020 sau 2035.





@vladb - am corectat, multumesc.  :D dar tot 20-20 poate fi  (n-am spus inceput  :lol: )
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

vladb

^^^
Conform graficului de mai sus, eu vad ca au facut doar 29% (ianuarie - 15%, decembrie - 44%).

reed

Ma frapeaza buruienile de pe terasament din capatul lotului 2, vecin cu lotul 3,acolo trebuie decopertare per direct. :bash:

neobluenet

Luni am trecut dinspre Turda spre Sebes, iar pe lotul 4, dupa subtraversarea DN1, pe versantul dinspre Cheile Turzii erau mai multe utilaje printre care un excavator cu brat lung. Au facut niste santuri destul de inguste, de la autostrada pana sus. La intoarcere, ieri seara, nu am mai vazut santurile ci niste rigole care ajuta la curgerea apei de la santurile superioare. In zona s-a stabilizat versantul cu piatra sparta si probabil ca puteau urma unele probleme mai grave si s-au gandit sa repare.

mihaihedes

#13145
Lasă-i să repare. Bine că a ieșit bine rugurozitatea că altfel încă eram cu ea închisă. Faptul că "curge"  dealul pe autostradă nu-i o problemă așa de mare.

adiarc

Ca sa putem estima e nevoie sa lucreze ( mai ales Aktor),,,,altfel inaugurarea ar putea fii oricand...2022,2025,
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Daniel_I

#13147
Am profitat de vrema de vara din Noiembrie si am iesit putin pe santierul A10 lotul 1.
Ca noutate, incepe ridicarea grinzilor la Oarda cu lansatoru. 3x2 deschideri -> 30 grinzi  de ridicat.
Lansatorul e pe pozitie, prima grinda e pregatita pentru lansat. Amortizoarele dintre cuzineti si grinzi sunt montate pe sensul Turda Sebes





La culeea din Oarda continua terasamentul





S-a asternut ultimul strat de pietris. Urmeaza balastul stabilizat.



Terasament Oarda spre Sebes


Podul Raul Sebes spre Oarda. Balasat stabilizat asternut pe aproximativ 150 M dupa pod




Pod Sebes. Elementele Prefabricate de trotuar sunt ridicate pe pod.


Pod Sebes, terasamentul in partea de Sud.


Zona dintre Raul Sebes si giratoriu Lancram unde va spuneam zilele trecute ca se lucreaza pana noaptea tarziu la asternerea balastului stabilizat. Au reusit sa puna pe ~600 M








On The Road

Daniel_I

#13148
Continuare spre Lancram. Podul metalic din suptratraversarea E81 A10. Din ce am vazut eu de foarte aproape, sunt sudate toate elementele masive, si grilajul metalic peste care se va construi structura rutiera a drumului DN1 E81









Podul nu este inca lasat pe amortizoare si cuzineti.








De cateva saptamani au fost aduse niste conducte pentru relocarea magistralei de apa. Nu stiu exact pe unde trece...




Vane pentru conductele de apa

On The Road

Daniel_I

#13149
Continuare spre nodul Sebes. aici cum lucrarile sunt incipiente, se vede mult mai bine stadiul de executie din drona. AlinC face o treaba mai buna ca mine aici. Am incercat sa aduc cateva imagini de la sol.
Terasamentul spre Alba.


suptratraversarea Calea Vacii Lancram.


Au adus pietris pentru terasament, deci se apropie de cota finala.


subtraversare animale mici


Primii doi piloni care se vad in nodul Sebes. Fac parte din breteaua de viteza A1 - A10, Deva - Alba


subtraversare acces auto


Culeea care face parte din breteaua scurta A10 directia Alba -  DN1 giratoriul Lancram. Se va continua cu suptratraversarea A1




chiar daca era Duminica dupa ora 16.00, erau un numar de aproximativ 10 utilaje care lucrau la terasament langa linia de cale ferata




Relocari utilitati



Zid de beton intre breteaua scurta A10 DN1 si breteaua A1 - A10 sibiu - Alba


Cam atat. Vremea inca mai tine cu ei. Mai pot avansa si e musai sa avanseze pentru a-si proteja peste iarna balastul stabilizat !
On The Road

danutzu_1069

Alea nu sunt amortizoare, sunt vane fluture care împreună cu teava, sunt pentru relocare conducra apa

johnny348

Nod Alba Sud
intersectia bretelei cu centura Alba Iulia



In partea cealalta s-au oprit aici....de vreo 2 ani



Spre nod



Nod Alba Sud







Spre podul peste Ampoi






danutzu_1069

Urat cu spume pasajul asta de fier de la giratoriu Lukoil... O fi el din corten, o fi facut in Italia, dar e urat rau de tot... Zici ca este un tanc....
Pare sa fie un pasaj CF, ca ala de reabilitat de la Mogosoaia.
L-as vota cel mai urat pasaj / pod.

dorum

....nici mie nu-mi place. Dar ne-am obisnuit cu solutii hidoase pe santierele patriei; Pizaroti insa ne convinge de asta... pile in Mures pt pod cu grinzi de beton... porcaria asta de pod metalic pe DN, etc...

nenea_hartia

Dar pozele sunt splendide, @Daniel_I: Chapeau!  :gj: