News:

Video 18.06 Autostrada A0 A1-DN6, DN4-A2.

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

JohannDB

Cu ocazia asta poate le mai dă "cineva minte" și vor mai mări acest giratoriu (de pe partea Kronospan/Sebeș) și îndulci/lărgi accesul în giratoriu prin crearea unor laterale de "clepsidră" în locul arcelor de cerc de rază mică; actualmente, acest giratoriu este o mizerie chiar și pentru un tir obișnuit... Să nu mai spun de parapeții de 1,60 m înălțime ce ingrădesc și mai mult o eventuală trecere "cu probleme"!

Stefan01

#12481
Se vede ceva din filmarea celor de la Ziarul Unirea. Zona la care face referire Ionut am marcat-o cu 1. Aici am vazut cum inaltau terasamentul si forau pilotii pentru culeea de langa A1. Culeea de pe partea opusa autostrazii A1 am marcat-o cu 2 si se vede clar ca au ajuns la spartul capetelor pilotilor forati.

Astazi, mai spre seara, voi incarca niste poze din acea zona.

Capturi din filmarea celor de la Ziarul Unirea


Zona 1 si 2 vazuta mai de aproape


Zona 2 vazuta mai de aproape

Ionut

#12482
^ Trebuie filmare cu drona pe lung, din giratoriul de sud și până în punctul 2 de mai sus pentru a se observa de aproape progresul. La cum arată piloții forati, punctul 2 este culeea dinspre Alba Iulia a pasajului peste A1 pe breteaua scurta de ieșire de pe A10 în giratoriul sud.

Stefan01

^
Ok. Spre seara voi pune si eu cateva poze de acolo.

Da, Ionut. Culeea aceea face parte din breteaua ce leaga A10 de giratoriul sud (aflat mai aproape de Sebes). Sunt curios ce tip de grinzi vor folosi la acea supratraversare.

danutzu_1069

Dupa cum arata unghiul terasamentului fata de A1, as zice ca pasajul nu este perpendicular pe A1... Deci grinzi ceva mai lungi, poate tablier metalic...

mihaihedes

#12485
Oare încep decopertarea pentru bretele și dincolo de calea ferată spre Deva?


Ionut

#12486
Pai trebuie sa inceapa decopertarea si acolo, da! Sper sa se miste, sa accelereze... sa nu ne ducem la final de 2020, sa fie totul gata in prima parte a lui 2020, cu tot circul receptiei, platilor, negocierilor, blocajelor birocratice (relocari utilitati) etc etc.

Later edit: acolo NU este bretea. Bretelele vin lipite de CF si supratraverseaza mai la sud. Ce ai incercuit tu nu e sigur decopertare.

mihaihedes

Eu am văzut doar utilajul care se deplasa. Nu lucra acolo.

danutzu_1069

Pai bretele pentru sensul Lugoj - A10 nu supratraverseaza CF, iar o bretea chiar si A1?

marinul


alin_simeriaveche

@Ionut, confirma și eu. Azi dimineață am trecut pe acolo și am observat că acolo se află o foreză și pământ trasat in fază incipientă. Pizzaroti era activ astăzi în toate punctele observabile din DN

Stefan01

Asa cum am promis in postarile anterioare, voi pune cateva poze realizate astazi cu breteaua ce leaga A10 de DN1, pe sensul Turda - Sebes.

Vedere de ansamblu
Legenda:
1. Locul de unde am realizat pozele
2. Locul unde se afla foreza






Cu zoom inspre intersectia A1 cu CF (calea ferata)


Cu zoom inspre foreza

Ionut

Prima pozitie oficiala a API pe tema deschiderii circulatiei pe bretelele scurte.

API pe Facebook

În sfârșit putem vedea un mic progres la nodul Sebeș, parte din lotul 1 al Autostrăzii A10 Sebeș-Turda. Într-o filmare din dronă a celor de la Ziarul Unirea, se observă lucrări la terasamente, forare piloți, turnare beton fundații.

Acest nod rutier, care va conecta A10, A1 și DN1 în zona Lancrăm-Sebeș (cu verde în captura atașată mai jos), este extrem de complex, are bretele foarte lungi (de mare viteză) și numeroase pasaje și poduri dificile (peste Autostrada A1, Râul Sebeș și calea ferată). Este practic imposibil să fie finalizat 100% în 2019.

Totuși, teoretic, cu un efort susținut din partea constructorului (Impresa Pizzarotti) și a autorităților (CNAIR și MT), circulația între Lancrăm și nodul Alba Iulia Sud (conexiune cu Varianta de Ocolire Alba Iulia) poate fi deschisă până la sfârșit de 2019 însă doar pe bretelele scurte care se conectează în sensurile giratorii de la Lancrăm.

Chiar dacă această soluție temporară nu va rezolva toate ambuteiajele și conflictele de trafic, credem că este un pas înainte și ea va îmbunătăți circulația rutieră, în prezent între Lancrăm și Centura Alba Iulia formându-se frecvent cozi kilometrice!

Ultimii aproximativ 8 km între Alba Iulia Sud și Alba Iulia Nord, împreună cu bretelele de mare viteză ale nodului Sebeș, vor fi gata, cel mai probabil, în prima jumătate a lui 2020. Abia atunci vom avea un trafic fluent pe acest sector foarte aglomerat.

Solicităm constructorului să își concentreze forțele pentru a executa cu prioritate bretelele scurte din nodul Sebeș.

Cerem oficialilor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și Ministerul Transporturilor România să rezolve proactiv problemele birocratice, administrative și financiare pentru ca, în cel mai scurt timp, până cel târziu la final de 2019, șoferii să poată scăpa măcar parțial de coșmarul rutier din zonă.

luc

Salutară această poziție! Nu pot să nu remarc, ca acum acum 6 luni o astfel de idee de a da drumul pana în Alba Iulia Sud avea puțin sprijin și era criticată vehement. E drept între timp ideea a rămas dar s-a schimbat anul de finalizare în 2019! Hai ca se poate!

Ionut

Pai a fost criticata in primul rand pentru ca era vorba sa se deschida anul asta... si era, evident, o minciuna. Cu efort sustinut si bunavointa se poate insa in 2019, poate chiar prin septembrie (parerea mea). Adica intr-un an de zile. De putut, se poate... teoretic. Pana la realitate este cale lunga... Sa vedem ce se va intampla.