Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 32 Guests are viewing this topic.

realfanady

#12270

Bogdan_Cluj

Continuam:

Alba Iulia - Cluj Napoca, integral DN1/E81 (include si portiunea paralela cu A10, lot 3 si 4 care este acum in trafic).
Duminica 12 august 2018, iesire din Alba Iulia (giratoriul cu Centura Alba) la ora 14.30.

Partea II: Teius Nord - Aiud Nord - speed x2

Observati cat de aglomerat este pt ca urmeaza portiunea paralela cu A10 care a fost aproape complet libera.


Bogdan_Cluj

Si partea care cred ca va intereseaza cel mai tare, cea paralela cu A10, intre Aiud si Turda.
Puteti observa comparand cu cele doua clipuri de mai sus cat de lejer este traficul aici:

Alba Iulia - Cluj Napoca, integral DN1/E81 (include si portiunea paralela cu A10, lot 3 si 4 care este acum in trafic).
Duminica 12 august 2018, iesire din Alba Iulia (giratoriul cu Centura Alba) la ora 14.30.

Partea III: Aiud Nord - Turda Nord - speed x2 (iar in Turda speed x4)




Ionut

În sfârșit vad ca se pregătesc de forarea piloților în nodul Sebeș. Ai surprins pe filmare cum descarcă niste carcase pentru piloții forati. Viteza anemică. Hai ca in doi ani e gata nodul Sebeș.

Vice33

 :lol: twenty-twenty sau ramane loc si de twenty-one...?  :-[

Bogdan_Cluj

#12276
Si pun si ultima parte alaturi de niste calcule, pentru a evidentia castigul deschiderii A10 (lot 3 si 4):

- Alba Iulia - Teius      - Media echivalenta la o ora pe sens = 714 autovehicule (detalii calcule)
- Teius - Aiud              - Media echivalenta la o ora pe sens = 666 autovehicule
- Aiud - Turda             - Media echivalenta la o ora pe sens = 189 autovehicule (aici avem A10 deschis in paralel)
- Turda - Cluj Napoca - Media echivalenta la o ora pe sens = 636 autovehicule (aici avem 2+2 benzi si drumul se simte mai lejer)


Alba Iulia - Cluj Napoca, integral DN1/E81 (include si portiunea paralela cu A10, lot 3 si 4 care este acum in trafic).
Duminica 12 august 2018, iesire din Alba Iulia (giratoriul cu Centura Alba) la ora 14.30.

Partea IV: Turda Nord - Cluja Napoca Sud - speed x2





Ionut

Lotul 2, Aktor, in aceasta dimineata.










Ionut

Hai la piscina!









Au mai rezolvat din podetele/zonele imbibate cu apa... dar inca mai au...

Ionut

Unul din podurile peste Mures.






Ionut

Detalii diverse grinzi "ciudate".





















Cam atat. Sa vedem ce scoatem din aer.

adiarc

Aktor,Aktorel scoate utilaje aktorel
Si te du pe lotul 2 si fericeste-ne si pe noi

Si te du la balta
Si o stabilizeaza cu multa piatra

Si te du la Teius,Sancrai,Radesti
Si vezi ce  mai mesteresti
Ca asa incet...zau ca ne imbolnavesti.....si cu cnair poti sa te logodesti
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

#12282
Azi o echipa lucra la terasamente, in zona dintre pod Mures de la Radesti si plantatia de hamei. Acolo au avansat frumos, se pare ca incet incet au inceput sa se mobilizeze.

Ca zone cu intarzieri mari pare a fi podul de la Sancrai si bucata pana la TS, precum si partea dinspre Sancrai (acum s-au realizat expropierile , deci e posibil sa inceapa  lucru mai sustinut si aici in perioada urmatoare), zona nod Teius - CF si un pic spre organizarea de santier (apa foarte multa) si podurile. La astea am inteles ca din septembrie octombrie se accelereaza treaba. Cu apa vad ca au inceput sa o rezolve,  incep  sa vina dinspre lot 3 spre Teius, lucrau si la ceva santuri de scurgere.

Semnele sunt relativ bune, mijloc de 20-20 ar fi un termen optimist, unul realist ar fi sfarsit de 20-20.
O sa vedeti pe filmare.

Rezilierea cred ca ar fi cea mai proasta solutie in momentul de fata
Oricum lotul e mare, eu as merge pe loturi de 15-17 km. La criza de forta de munca actuala, cred ca asta ar fi dimensiunea optima.

adiarc

bine ca "incep" sa accelereze in septembrie-octombrie cand se gata vremea prielnica pt constructii....organizare desavarsita
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dragos76

Quote from: Ionut on August 15, 2018, 02:57:24 PM
Au mai rezolvat din podetele/zonele imbibate cu apa... dar inca mai au...

Sigur le-au rezolvat, sau de fapt cauza e faptul că în zona de două săptămâni în sfârșit a venit vara, și plouă mult mai puțin, și e cald?