Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

adiarc

astazi pe lotul 2 ,la limita cu lotul 1......un compactor,un excavator si 3 basculante....in ritmul asta 2030...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

Acum sa vedem si partea plina a paharului. Se putea si asa  : un compactor , un excavator si 1 basculanta.... 2040  :bash:


luc

Dap... Din păcate acesta este stilul de lucru Pizzarotti... Încet, încet și pe loc... Să ne amintim ce viteza de lucru au avut la reabilitarea căii ferate din zonă... 2019 devine un vis frumos... dar imposibil

NGC

ST3, ST4

Quote from: dragos76 on July 02, 2018, 10:32:06 AM
Doar că acuma, pe tărâm oficial (deci nu legat de realitatea ce ne-o demonstrați voi prin filmări și prin decclarațiile pe surse) bâjbâim în niște perdele de fum lansate de cnair, și din păcate unde și constructorii nu ajută să fie mai multă lumină. După cum am zis, e cam dubios și dezămăgitor că și ei cam tac mâlc, și îi lasă pe oficiali să vină cu orice declarație aberantă, fără să aducă contraargumentele ce le vedem aici pe forum.

Uite si motivul, asa cum apare in conditiile speciale de contract valabile pentru aceste contracte.



Quote
1.12. Informaţii Confidenţiale
Antreprenorul va trata detaliile Contractului ca fiind private şi confidenţiale, exceptând situaţiile necesare pentru îndeplinirea obligaţiilor prevăzute de Legile în vigoare. Antreprenorul nu va publica, nu va permite publicarea şi nu va dezvălui orice informaţii confidenţiale despre Lucrări în nicio publicaţie comercială sau tehnică sau în altă parte, fără acordul prealabil în scris al Beneficiarului.

TibiV

Adica beneficiarul il poate face "albie de porci" pe antreprenor, ca are "slaba mobilizare, calitate indoielnica, ca asfaltul este ca "faianta din baie" dovedit cu palma pe calea de rulare"....

Dar antreprenorul nu poate sa "guițe" ca nu a fost/nu va fi platit (conform alocarii bugetare), ca nu tin de el niste relocari de LEA/apeducte/tevi de gaze, ca se roaga de beneficiar de juma' de an pentru niste hartii etc. etc. etc. ...

"Curat-murdar, coane CNAIR-ică !..."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mastereve

^ si ce facem cand are bani, front si abia se misca?


Sent from my iPhone using Tapatalk

alexandruduma



Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk


danutzu_1069

#11573
Pe buneee???



Si rugozitatea cum o face??
Freaca cu talpa pantofului???

La prima vedere... penibil... dar poate asa or fi normele pentru masurare...
(presupun ca au certificate metrologice pentru riglele alea...)

alexandruduma

Acelasi lucru se face și pe lot 3. Acolo verifică și rugozitatea cu doua pendule (nu știu cum se numesc exact)

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk


danutzu_1069

I-as intreba unde sunt echipamentele specializate pe care le-au achizitionat... (CESTIN) si care figureaza ca dotare....

dr4qul4

Vor sa faca asta pe 100 km? (29 km cele 2 loturi X 4 benzi) ? Le va lua vreo 6 luni. Probabil au angajati de pedepsit.
Metoda " Boc" de verificat planeitatea pare profi pe langa asta.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dragos76

Merci NGC de clarificări. Din păcate se pare că cine are pâinea și cuțitul (cnair) are și călușul pus la gura celor care ar putea să facă lumină.

marisRO

Nu se putea si mecanizat ? doar este normativ

http://www.mdrap.ro/userfiles/reglementari/Domeniul_XXVI/26_67_AND_563_2000.pdf

Sa ne asteptam sa verifice si lungimea cu ruleta? sau rigla?

voicul

Probabil se putea si mecanizat, dar daca vrei sa tragi de timp, asta e o metoda mult mai eficienta in aceasta directie.

E serioasa treaba acolo, ca vorbim de un partener serios, nu?