Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

cristi5

Quote from: adrian rosca on June 27, 2018, 09:53:56 AM
Iar cum in PVRTL nu se mai poate consemna niciun defect, nemaiexistand anexele, toate lucrarile, inclusiv cele de remediere, trebuie integral finalizate pana la emiterea acestuia.

Exact, adica daca regulamentul ramane asa, nu se va circula niciodata. Acolo totdeauna va aluneca ceva. Sunt dealuri din saramura.

Eventual daca prindem momentul "de aur" intre alunecarea N de debleu si alunecarea N+1 de taluz, cand printr-o coincidenta e de acord si Ionita/CESTRIN cu planeitatea si prin alta coincidenta e de acord si Neaga cu receptia.

Super obraznic ministrul, ca din drona e gata lotul. Da, bai acesta, stim ca autostrada nu e perfecta, dar e infinit mai buna ca DNul. Da mai incompetentule, stim ca tu nu poti sa receptionezi decat tipla, ca te-ai angajat in martie ca pana in mai rezolvi regulamentul si acum e aproape iulie, deci n-ai facut decat sa adaugi asta la lista de nerealizari ale ministerului si guvernului, va pasa de oamenii de rand cam cat imi pasa mie de voi. Iti ascunzi incompenta folosind argumentul drona. Ce sa zic, ministerul tau si agentiile lui nici macar o drona nu pot sa intretina si sa opereze.

yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

dragos76

Quote from: cristi5 on June 27, 2018, 08:37:02 AM
- pana la urma a schimbat MT legislatia de receptie? (ca na, pe legislatia asta, poate n-are rost sa ceri receptia)

Sincer, am pretenții și de la constructori să fie mai incisivi. Să iasă cu comunicate de presă în care să descrie clar absurdul situației și blocajul. Și opinia publică să știe că trebuie să pună presiune undeva concret. Așa acuma deși noi bănuim unde e acel blocaj, opinia publică are parte doar de o situație "cuvântul nostru împotriva al lor", de tipul "imagini din dronă vs planeitate", și acest status-quo continuă, pt că e clar cei de la cnair nu gândesc constructiv, să caute soluții, ci doar se ascund în spatele unei perdele de fum.

Da, nu e normal ca un constructor să se lupte cu beneficiarul și să îl tragă de mânecă să îi preia ceea ce a lucrat, dar situația din țară e total anormală. Da, știu că poate constructorii se feresc să îi calce pe coadă pe cei de la cnair ca să nu le facă zile fripte în alte proiecte, dar din păcate știu de la început că intră în joc cu un partener care nu e fair play.

mihaihedes

#11463
Nu muști mâna care te hrănește. Nici o lucrare nu e perfecta și dacă mai și sare constructorul la gâtul lor nu se mai termina niciodată.


Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk


GDPR

Porr a avut ghinion sa aiba doua alunecari, altfel lucrarile erau 100% gata. Sa speram ca nu mai apare nimic pana la receptie, altfel iar se amana, iar Porr trebuie sa traga tare la finalizarea remedierilor, ca sa nu mai dea apa la moara ceneaireului.

Ma ingrijoreaza cele doua balti din poza de mai jos, in mod normal apa nu ar fi avut voie sa se adune acolo. In filmarea din aprilie nu parea sa fie nicio problema in punctul respectiv. Sper ca nu e vorba de vreo tasare, ca ar fi groasa.


horatiu.cosma

^
Ăla e niște balast pus peste marcaje ca să nu se deterioreze când trec camioanele peste  :lol: :lol: :lol:.

GDPR

#11466
Aha, super!  :cheers: Poate ca au pus si folie sub el ca sa nu deterioreze marcajele atunci cand il indeparteaza.

pbh

Nu stiu de ce va amagiti ca Neaga ar trebui/putea sa faca receptia chiar daca nu este totul perfect.
Uitati un amanunt esential. Neaga a avut un dosar pentru Orastie-Sibiu. El sau Ionita sau Xulescu nu vor face receptia in aceste conditii, doar daca legislatia se va modifica.
Altfel, asa scrie asa facem. Asta ar fi reversul luptei "anticoruptie" - toti se c..a pe ei, nu ca ar fi altfel zmei.
QeD!

vancouver

Quote from: adrian rosca on June 27, 2018, 09:53:56 AM
^
1. Nu, HG 343/2017 nu s-a modificat si din cate stiu nici nu (mai) exista un proiect de modificare a sa in procedura de dezbatare publica. In plus MT nu poate sa schimbe procedura, ci doar MDRAP.

Legea este facuta special de catre actualul guvern, ca sa se poata lua spaga. Fiind o lege extrem de dura este practic imposibil de respectat, chiar si la lucrari mai mici. Si atunci functionarii de stat au permanent acest as in mâneca: cauta nod in papura si refuza receptia. Situatia se deblocheaza numai cu SPAGA. Este modul in care au reusit sa intoarca legislatia ca sa se poata lua spaga si pe fonduri europene.

Cata vreme va exista acest guvern sigur nu se va schimba asta. Nu este singurul caz in care fac legi extrem de dure, astfel ca nimeni sau aproape nimeni sa nu le poata respecta, legi care nu exista nicaieri in Europa in forma asta.

In momentul in care MT a propus o modificare a legii, aceasta a fost retrasa in aceeasi zi. A fost o interventie imediata brutala de sus, Ministerul Dezvoltarii fiind principala poarta de furaciune si indirect coordonata treaba de omul care conduce si partidul de guvernamant. Aici au fost angajati ca. 1000 de oameni fideli in perioada 2013-2014.

Deci uitati de schimbarea legii deocamdata.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

prd.marius

#11469

Dar, totusi, oare ce sunt cele doua "balti"? Alte probleme pe lotul 4?

vancouver

Pai n-auzi ca nu sunt balti, sunt gramezi de balast pentru protectia marcajelor cand intorc camioanele:

Quote from: horatiu.cosma on June 27, 2018, 01:56:21 PM
^
Ăla e niște balast pus peste marcaje ca să nu se deterioreze când trec camioanele peste  :lol: :lol: :lol:.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

prd.marius

Am crezut ca e o gluma, dar va cred. Mersi de lamurire.  :lol:

GDPR

#11472
Avea dreptate Sova cand zicea ca din drona se vad altfel lucrurile.  :p Oricum, ciudata ideea cu balastul, n-am mai vazut pana acum.

dumbravaandrei

#11473
Quote from: horatiu.cosma on June 27, 2018, 01:56:21 PM
^
Ăla e niște balast pus peste marcaje ca să nu se deterioreze când trec camioanele peste  :lol: :lol: :lol:.

[ironie.... sau nu]
Bai frate, ajung constructorii sa fie paranoia... sa ai apa la CIC, sa ai alunecarile rezolvate si sa iti refuze astia receptia ca marcajele longitudinale au urme de roti si nu sunt impecabile. Nu stiu cum sa zic, dar loturile astea doua au dovedit capacitatea si nivelul intregii tari. Este imaginea perfecta.
#PentruCaLegeaPermite si #StatulPartenerSerios  :shootme:
[/ironie.... sau nu]