Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

StefanCelMare

Într-adevăr pare foarte trist lotul 2, senzație de abandon.
În rest, nu stă foarte rău. Multe structuri deja executate, în diferite stadii.
Mai trebuie să aducă balast, să compacteze și să asfalteze.
Nimic imposibil.
Mă tem doar de 1 lucru: numele firmei s-a cam șifonat în zonă.
Și așa este greu să găsești mână de lucru, dar dacă ți-ai făcut renume că nu plătești...

Ionut

Ai identificat corect o problema actuală majora: subcontractorii cer banii jos ca să lucreze. Este foarte greu să faci treaba asa, dar nimeni nu vrea să își (mai) ia țepe de la Aktor.

dragos76

Felcitări pentru efort și pentru rezultatul vizitei tale acolo.
Dezolant e puțin spus pentru senzația dată. Dacă nu era și textul aferent, nu mă prindeam că mă uit la un lot în construcție de pe ST, sau la sectorul în conservare Suplacu-Borș, de pe A3.

adiarc

da...dezolanta situatia  dar Aktor o merita cu varf si indesat.....stiu cum e sa sa oferi niste servicii cu un contract si acte beton si apoi sa te stergi undeva cu ele si sa ramai fara bani.
Vorba aia...cand ii dai ii fata vaca si cand ii ceri i-o murit vitelul

cu toate riscurile de rigoare ( minim 2 ani intarziere ),cnair sa faca treaba pt care este platit si sa rezilieze de urgență.....nu mai putem in asemenea hal...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

mihaihedes

Decizie mai tâmpită decât rezilierea contractului cu Aktor nu are cum sa ia CNAIR. Bine că lucrează. O reziliere duce finalizarea proiectului în 2025. Vedeți ce a pățit Nădășel - Mihăiești.
Dacă reziliază și contractul acesta atunci prostia e completă.
Mare lucru că Aktor a preluat contractul și așa mai avem șansa prin 2020 să avem A10 completă. Altfel cu indulgență 2025.

Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk


dr4qul4

Nici eu nu sunt de acord cu rezilierea in acest moment. Sunt totusi portiuni unde lucreaza si eu inca mai sper ca in momentul in care termina pe A3, vor mai muta aici din utilaje.
La fel, unii din subcontractantii de pe ST1 se vor muta aici cand vor termina acolo. Poate ii convinge si pe cei de pe ST3. Probabil unii dintre ei sunt acum la Gilau sau pe A3 spre Tg Mures.
Daca insa nu se rezolva pana in toamna (1 octombrie), atunci trebuie reziliat.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

bun...deci asteptam sa se mai duca naibii un sezon optim pt constructii....dap...politica strutului se potriveste bine cu cnair....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Eurocopter

Si daca reziliem se duc naibii 2 sezoane bune pt constructii poate chiar 3. Aktor da semne de reinviere si e cat se poate de fezabil sa realizeze aproximativ 20% avans anual astfel incat sa fie gata autostrada in 2020. E imperios necesar ca managementul lor sa gaseasca solutii pentru a relua activitatea la zecile de structuri momentan abandonate. Odata ce va fi gata A3 in Bucuresti, probabil vor reloca resursele de acolo pe A10, sa nu uitam ce criza de forta de munca este in tara...

cryu

La cum arata santierul ST2 clar trebuie reziliat, DAR TRAIM IN ROMANIA si trebuie sa acceptam situatia.. decat suspendat 2,3 ani(si ce garantie ai ca nu o sa castige viitoarea licitatie o firma de apartament) mai bine mai incet dar sigur.Ce se poate face mai multa presiune din partea cnairu si sa speram ca Aktor au si ei mandrie.

dr4qul4

#11289
Aktor abia a preluat tot lotul, are probleme cu subcontractorii si mai are un santier.
Nu murim daca asteptam 4 luni sa vedem daca reusesc sa continue contractul. Spre deosebire de  Maltauro si Corsan, santierul nu e parasit.
Cand va vad ca strigati reziliere, am impresia ca uitati cat de 'rapida' este cnair in organizarea licitațiilor si semnarea contractelor.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

De parca daca reziliaza contractu DINTR-O data se trezeste CNAIR cu 500 de miliarde in cont bani de investitii!

Ca e Aktor sau alt nume peste 3 ani, banii pe anu asta tot la fel sunt!

Corect: sunt niste bani, deci Aktor ar putea misca mai cu talent.

cristi5

Mai sunt exproprieri de facut pe ST2. Deci nu exista AC peste tot, deci contractual Aktor nu este in intarziere :))

catalinmz

Ne pregatim de deschiderea loturilor 3 si 4 acum pe 15 iunie?  :banana: :banana2:
Sau mai bine sa nu ne facem iluzii ca sa nu avem deziluzii.
Am de mers in zona in 16 si imi doresc sa fac dreapta la iesire din Aiud, dar parca vad ca iara nu ma lasa paznicul.

Earthchild

Quote from: Ionut on June 08, 2018, 05:43:45 PM
Ne ducem cu deschiderea spre 30 iunie... nimeni nu stie exact. :( De-asta zic ca mai vedem.

ciprebbe

Nu va fi 15 cu siguranta. Vedem daca sta in picioare 30 iunie.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe