Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

ddfab

^^^ ok. nu renunta, dar nici vointa de a lucra nu arata... cnair ce dracu pazeste? asteapta inca vreo 2 ani pana sa-i traga de maneca?

carutasul

Păi cred că nu trebuie nici o birocrație ci pur și simplu să cadă ei la pace. Adică nu cred că în oferta lor scrie că unii o să facă x% și ceilalți (100-x)% . Dacă se înțeleg și face Aktor 99,99% iar Euroconstruct dă o dată cu sapa tot împreună se cheamă că e. Problema ar putea fi  probabil că au lucrări efectuate de terți și neplătite... și eventual încasate și păpate de eurocosntruct ( doar presupun)

alecu26

Cred ca erau lideri. Nu avea Euroconstruct sa scoata toate calificarile si bonitatea care se cerea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Granata06

Pe parte economica, Euroconstruct este lider de asociere.

istvan78

#10234
Mesaj invalid, daca e Aktor e lider de asociere, nu e relevant nimic...

Deci dupa contract, Euroconstruct are dreptul de a emite facturi catre CNAIR. Gresesc? Tot Euroconstruct poate preda lucrarea, sau parti, catre beneficiar.
Va rog sa ma opriti daca gresesc, dar eu asa inteleg.
Caz in care, contractul trebuie actualizat.
La fel si toate contractele dintre Euroconstruct si subcontractori si furnizori.
Chestia asta dureaza...

alecu26

#10235
@Granata, e irelevanta impartirea interna. Si probabil ca fiind aproximativ 50-50 in asociere, Aktor a dat PM ul tehnic, executiv si Euroconstruct pe cel economic. La CNAIR as zice cu siguranta de 99% ca Aktor e lider de asociere. Oricum nu conteaza. Aceste contracte, sau ar trebuii sa fie pe principiul joint & several. Adica un fel de unul pentru toti si toti pentru unul.

Daca ne ajuta NGC, sigur in PV ul de deschidere a licitatie sunt lamurite aceste aspecte.

@Istvan, dupa contract Aktor sau antreprenorul, nu conteaza cine e el, trebuie sa continue lucrarile cu viteza. Nu exista nicaieri in contract o prevedere de genul....ca daca unul intra in faliment ne oprim un pic, ne gandim vreo 2 ani, intrebam la 10 instiutiii ale statului ce sa facem, etc. Va dati seama ce dezastru era daca castiga Echipa De Fotbal?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

#10236
http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2013-11-5-15962197-0-oferte-sebes-turda.pdf

Asocierea Aktor SA- Euroconstruct Trading 98 SRL
Nu apare in cadrul procesului verbal care e lider, dar cutuma este ca primul din asociere este conducatorul (are proportia cea mai mare).
Exista 2 formulare in cadrul ofertei  (Formularele 12 si 13, Informatii despre Asociere si Acordul de Asociere, si acolo sunt descrise in amanunt repsonsabilitatile fiecarei parti din asociere).
Aceste documente ar trebui sa fie anexa la contractul de executie.

Update. Am gasit pe SEAP anuntul de atribuire si acolo apare mentiunea ca AKTOR este lider de asociere.

Europiu

Quote from: Granata06 on March 23, 2018, 07:41:28 AM
Florin Roman a facut o interpelare la Ministerul Transporturilor (conform paginii lui de facebook)

Si mai interesant: pe pagina sa de FB domnul Roman indeamna la semnarea petitiei "de deschidere", dand link-ul corespunzator.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Stefan01

Cateva poze cu micile progrese intregistrate pe lotul 1, sectiunea A, la intersectia cu DJ 107C si intersectia cu drumul ce duce la statia de betoane Florea

Vedere de ansamblu


1. Intersectia dintre A10 si DJ 107C - locatia e marcata cu 1

Filmare aeriana


Poze de la sol din diverse unghiuri






2. Intersectia dintre A10 si drumul ce duce la statia de betoane Florea - locatia e marcata cu 2

Filmare aeriana


Poze de la sol din diverse unghiuri











ddfab

ieri, pe ninsoare, pizarotti montau la grinzi , la podul peste raul Ampoi, lot 1, acelasi sens, sebes-turda, deschiderea a-3-a. :D







daca-i tine naravul si merg cu montarea grinzilor pe o deschidere/zi, pe la finalul saptamanii viitoare, ar fi gata cu grinzile la acest pod...success si" la vreme mai buna!!!" :)

flashu74

#10240
Daca permiteti, felicitari pizarotti. Observ ca merge mai repede montatul grinzilor cu macarale.

Teo

Si astazi lucrau la giratoriul de langa Lukoil - Lancram.

Incearca sa lucreze si curat, avand oameni care curata de noroi soseaua nationala.

Vreau sa intreb colegii specialisti. Nu dureaza prea mult ridicarea pilelor? in ce faza apreciati ca sunt? forajele au fost efectuate.

Daniel_I

Nu sunt cel mai specialist coleg, dar încerc să răspund. La supratraversarea de la Lăncram au început lucrul cu două foreze. De câteva săptămâni a mai rămas doar una. Forajele nu sunt gata. După părerea mea, acolo vor fi 2 culei și încă 4 pile de ridicat. Deci volumul de munca nu e foarte mare. Dar să nu uităm că tot in zona asta e nevoie de relocarea unor utilități, țevi apa si gaz.
On The Road

Daniel_I

#10243
Ziarul Unirea din Alba Iulia vine cu filmari noi de pe A10
Podul Ampoi. Montare grinzi, avem intr-un timp foarte scurt 3 deschideri intre piloni cu grinzi montate



Viitorul nod rutier Alba Nord


Cateva capturi de ecran din video





Peisaj dezolant. linii electrice aeriene asteapta a fi relocate. Proprietate in calea autostrazii. Sper sa fie rezolvate cat mai repede




Powered by API/PUM imgur uploader
On The Road

Dominik

You're in Steelers Country