Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Pai ideea ramane... este mai ok sa fie deja impletita, decat sa o lucreze sus, pe schele...

Stefan01

#10081
Detalii, detalii :) Anume le-am pozat. Daca te uiti cu atentie in partea dreapta a masinii din imagine, vei vedea locul in care se afla in lucru o armatura. La poza 2 se vede ca aveau stoc de materie prima. Pozele sunt din luna octombrie anul trecut. Sper sa nu ma insel.

Edit: Am fost aproape. Sunt ultimele poze din postarea aceasta.

Astept sa reinceapa lucrarile la dealul dintre Paraul Iovului si limita cu lotul 2.

perfidus

Quote from: horatiu.cosma on March 10, 2018, 12:11:38 AM
Sunt convins că cea mai mare parte dintre noi vrea în mod dezinteresat infrastructură, nu ținem partea unora sau altora, criticăm pe bună dreptate vinovații în funcție de situație.
Si as adauga ca acest forum a depasit de mult faza de protest, nu ne oprim doar la critica ci suntem deja o sursa de informatie credibila, informatii care pot conta in situatii de genul acestui clenci intre constructorii A10 L3+L4 si cea mai neprofesionista companie de drumuri din regiune.
Cand zic neprofesionista nu ma refer atât la oamenii de jos din execuție pe care ii respect, ci la persoanele din funcțiile de conducere numite prin ordin de ministru si nu pe competenta. 
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

Si News.ro preia stirea despre petitia pentru A10. :) Multumim! Am ajuns la 8823 semnatari pana acum. Se poate mult mai bine! :)

Vice33

Face cineva un timelaps fata de acum un an...?

Ma ofer eu sa fac un mic timelaps cu cateva poze comparative...

Iceman

Lucreaza binisor Pizaroti....Cred ca ii depasesc la lucrari pe cei de pe lotul 2 chiar daca inca nu exista AC pentru nod Sebes.........

StefanCelMare

#10086
Nu am citit de câteva zile forumul, și văd că au apărut fani CNAIR pe aici.

Eu personal nu am încredere în poziția CNAIR deoarece:
1. procesul verbal prin care au respins recepția nu este public (nu știm toate motivele pentru care au respins lucrările de fapt - știm doar unele motive).
2. motivele apărute în spațiul public par inventate (becurile de tip LED nu au fost licitate astfel și presupun costuri suplimentare, iar asfaltul nu poate fi pus tot greșit fără ca CNAIR să nu fi știut din timp despre asta, deoarece a avut reprezentant pe DRDP Cluj la fața locului).
3. Din ceea ce putem vedea cu ochiul liber, cu toate problemele existente, în acest moment, A10 loturile 3 și 4 sunt mai sigure ca DN-ul paralel.
4. Șansele ca doi constructori diferiți să fi făcut greșeli care să implice respingerea recepției, sunt destul de mici. Mai probabil este că CNAIR are motive să nu deschidă / să nu facă plăți (motive variate: nu au bani, au polițe de plătit pentru protestul constructorilor față de înlocuirea FIDIC, nu vor - ex. declarația fostului Prim Ministru Tudose că el nu deschide autostrăzi care leagă nimic de nimic, etc).

Nu contest că este dificil să faci un management pe proiecte atât de mari, sau că ar putea fi motive serioase pentru nedeschiderea loturilor.
Dar pe baza dovezilor existente, decizia nu poate fi înțeleasă de către nimeni cu excepția CNAIR, care se mai și supără că nu îi înțelege nimeni.

Există mereu și posibilitatea ca probleme reale să fie, și informațiile să nu fie făcute publice pentru că ar implica nu doar constructorul ci și CNAIR-ul (care ar trebui să controleze lucrările în timp real). Cu alte cuvinte, tăcerea CNAIR îi include în lista vinovaților (evident nu vor face publice acte care îi pot incrimina).

Forumul este un spațiu public, fiecare poate spune ce vrea în anumite limite, dar nu poți veni fără argumente și să te superi că lumea te critică.
Critica argumentată este modul în care orice sistem progresează.

rebel

@Iceman exista AC la Sebes doar pentru culoarul initial.. mai trebuiesc niste exproprietarii suplimentare ..

ps:semnat petitia pentru o sansa la viata..

Granata06

Am trecut astazi pe langa ST3 si ST4 cu speranta sa vad utilaje si oameni lucrand (cel putin pe ST4)....ghici ce...absolut nimeni nu este in afara de paznici...PORR mai lucra si duminicile insa acum este clar ca nu mai au la ce...nici macar la CIC nu era activitate.

Ionut

9576 semnaturi pentru petitie! And counting... Dati mai departe colegilor la job. Convingeti un coleg sa semneze si scadeti riscul sa moara cineva pe DN1 Aiud-Turda. Chiar daca scadeti acel risc cu 0,1%, eu zic ca se merita sa investiti 2 minute din viata voastra pentru asa ceva. Chiar daca nu vor deschide prea curand A10, se merita sa luptam chiar si pentru a deschide cu o zi mai devreme... acea zi poate insemna o viata salvata.

:cheers:

Daniel_I

#10090
Quote from: Stefan01 on March 10, 2018, 08:48:52 PM
In zona aceea din Oarda trebuie realizate exproprieri suplimentare. E o chestiune birocratica ce necesita timp. De aceea nu vedeti activitate.
Lucrarile de relocare utilitati, energie electrica, conducte gaz si / sau apa (nu mi-am dat seama exact) se relocheaza chiar acum la Oarda, strada Cedrului. Nu se vede in filmarea recenta a celor de la Unirea, dar ma credeti pe cuvant pana vin cu poze :D
On The Road

rocklee


Teo

Quote from: Granata06 on March 11, 2018, 03:56:09 PM
Am trecut astazi pe langa ST3 si ST4 cu speranta sa vad utilaje si oameni lucrand (cel putin pe ST4)....ghici ce...absolut nimeni nu este in afara de paznici...PORR mai lucra si duminicile insa acum este clar ca nu mai au la ce...nici macar la CIC nu era activitate.

Confirm si eu cele spuse de tine. M-am mirat sa nu vad nicio activitate, cu toate ca masini cu inscripitiile firmei lor existau la CIC.

nrb

hmmm, poate știu vrăbiuțele ceva!?!? poate nu mai lucrtează fără bani, iar noi așteptăm...

rebel

Am facut o scurta vizita pe lotul 1 la nodul Sebes  partial(banda care duce in A1 spre Sibiu...momentan nimic numai ploaie)  + 3 poze de la Lancram din masina...+ o poza din Cetate spre autostrada (dar nu prea se vede cine stie ce din cauza vremii si a telefonului)













l









Powered by API/PUM imgur uploader