Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

marian

#10050
@gymi
Imi cer scuze pentru cuvantul intrus, dar nu ai venit cu argumente doar ai aruncat cu pareri .
Sa inteleg ca daca de maine ai bucatarie in casa(sa nu zic toaleta) , nu o folosesti pe cea noua deoarece scartie usa sau nu se aprinde becul?

Dominik

#10051
Imagini de azi a celor de la CNAIR de pe A10














You're in Steelers Country

Dominik

#10052












You're in Steelers Country

TibiV

Ultima poza este absolut "relevanta" si "spune tot"  :D

NU ESTE GATA !... Se mai lucreaza dupa gardul de protectie al caii de rulare!... Daca vine acum un torent si "se inteapa in talpi" de la pietrisul ala?!?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#10054
Quote from: germanul2012 on March 09, 2018, 08:37:28 PM
Stiu ca sunt foarte importanti si 500 de metrii pe orice drum dar asta nu ma poate face sa uit de portiuni pe care este trafic mai intens si sunt cu muuult mai periculoase decat portiunea Sebes-Turda. Deci sa stii ca poate imi doresc cu mult mai mult decat altii sa fie deschis acest sector de autostrada dar, asta nu ma poate face fixist doar pe acest sector.

Nu e vorba de fixism ci de un principiu. Functionarii lucreaza pentru cetateni sau cetatenii sunt la discretia functionarilor?

Este al doilea tronson dupa LD2 sectiunile A-C perfect circulabil tinut inchis cu lunile pentru ca asa vrea cineva la CNAIR. Al treilea daca punem la socoteala si inchiderea stupida a OS3. Daca continuam tot asa, si autostrazile alea din zonele mult mai periculoase de care spui se vor deschide tot cand are CNAIR chef. Nu putem admite asa ceva. Cum nu am admis nici OUG13.

Pe de alta parte mi-e  cam greu sa inteleg rationamentul tau, sa asteptam pana e gata A1 pe VO si apoi sa deschidem A10, ca VO e mai periculos?

Ai vorbit de ciot. In primul rand ca 28km sunt vreo 4% din reteaua romaneasca de autostrazi, ti se pare putin (pt Germania stiu ca e putin)? In al doilea rand, chiar daca nu e VO, e totusi unul din cele mai circulate sectiuni de DN non-urban (adica sa nu comparam cu Floresti-Cluj sau Otopeni-Bucuresti). Traficul din zona e unul din motivele pentru care s-a facut upgrade de la DX la A.

Hai sa zicem ca nu ar fi periculos, la oboseala soferilor te-ai gandit? Un sofer obosit ajunge intr-o zona periculoasa si face accident acolo...

horatiu.cosma

#10055
E nasol pentru CNAIR, se strânge lațul. Nu mai reușesc să încropească de o poză cu utilaje pe benzile de circulație. Azi mâine o să vedem poze de prin organizarea de șantier, de prin birouri și cu titlul: "Porr încă lucrează"... Am interacționat cu mii de oameni de când exist, dar penibili ca ăștia chiar nu am mai întâlnit. Și nu, nu am ceva cu CNAIR și nu sunt prieten cu constructorii. Zilele trecute am descris pe alte thread-uri cum profită constructorii de anumite prostii birocratice și le-am dat soluții celor de la CNAIR. Și nu a venit niciun coleg să apere constructorii. Sunt convins că cea mai mare parte dintre noi vrea în mod dezinteresat infrastructură, nu ținem partea unora sau altora, criticăm pe bună dreptate vinovații în funcție de situație. În cazul de față este pur și simplu aberant ce se întâmplă. Birocrația ar trebui să existe ca să ajute cetățeanul, nu să îl omoare direct sau indirect. Dacă apare o astfel de situație, legiuitorul trebuie să acționeze de urgență să rezolve situația, nu să stea și să se ascundă în spatele unui regulament complet aberant. Așa că atâta timp cât o să trec pe Turda-Aiud și o să văd la câtiva metri distanță o autostradă perfect circulabilă și de vreo 10 ori mai sigură, o să protestez, o să mediatizez situația și o să fac tot ce cred de cuvință (legal, evident) să pun presiune pe autorități să deschidă circulația. Dacă constructorii sunt în culpă, garanția de bună execuție va fi în continuare la CNAIR pe perioada garanției, remedierile se vor putea rezolva și sub trafic (închis o bandă/închis un sens).

Dominik

Sunt de toata jena, au ajuns sa puna poze cu strangerea unor piulite la parapeti !!!  >:( Penibil
You're in Steelers Country

TibiV

#10057
Exagerezi !...

Ai uitat de "Executie cladire pompe CIC".
Adica pana la urma, chiar daca apa la WC se va trage de la 6 km distanta, "rezultatul" se va pompa de la fata locului... :D

LE
Parca vad ca la urmatoarea "receptie" vor numara piulitele de la parapetele metalic... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

#10058
^Radeti voi, dar cand o sa ceara forta de strange a suruburilor de la parapeti ... sa vedeti cum plangem toti.

In alta ordine de idei: s-a zis ceva ca doar in RO se cer parapeti pe margine. Ca astia? Am inteles bine?

Allex

^ "Montare parapet" - mie imi pare montat deja (cred ca de mai mult timp). Plus data si ora pe poze - cineva a citit aici ca i-am acuzat ca vin cu poze vechi si au luat masuri. Dar tot ei cad in penibil cu astfel de poze.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

flashu74

#10060
E clar montat de mai demult parapetul. De fapt acolo se verifica cu cheia dinamometrica fiecare surub. Toate suruburile trebuie sa aiba forta de strângere egală si datorita diferentelor de temperatura au aparut mici diferente. Deci suntem la reglajul fin. :lol:
Si in afara caii de rulare se vede un om care masoara dimensiunea pietricelelor de pe marginea autostrazii deoarece si acolo este o dimensiune standard. Se masoara fiecare pietricica cu sublerul.

Stefan Tudor

Valeleu, ce s-au aprins spiritele aici in ultimele 2 zile! :P
Calmati-va baieti si judecati la rece interventiile suspecte de pe forum! Deci va rog eu, calmati-va! este mai mult decat suspect aparitia in peisaj a unor interventii, exact dupa ce s-a lansat petitia! Apoi va spune cineva care a studiat strategia de comunicare si metodele alcatuirii discursului national-comunist ca trebuiau sa ramana fara replica acele interventii - ignorate adica! Prea ati sarit calul - s-a dorit doar luarea pulsului de pe forum, va rog sa va cantariti mai bine raspunsurile, ele pot fi folosite foarte usor in defavoarea API, mai ales ca Ionut a initiat aceasta petitie foarte utila, atingand cu siguranta o coarda foarte sensibila, altfel nu imi explic eu rapiditatea interventiei! In rest sa speram ca reusim sa punem presiune suficienta pt o deschidere cat mai rapida! 

interesantul

Astazi, în onoarea marelui congres, va fi prezentata si inaugurata oficial bucata de autostrada de mult teminata...
Glorie eterna...
- pamflet -
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

ciprebbe

#10063
Mi-ati umplut inboxul cu mesaje legate de protest pe DN. :) Scriu aici ca sa nu fiu nevoit sa raspund fiecaruia.
Urmare a petitiei lansate ieri vom da un scurt (se vede si in pozele lor de pe FB de ce "scurt") ragaz CNAIR sa actioneze (daca se simt).
Pe noi societatea civila nu ne intereseaza jocul si plimbatul hartiilor sau disputele constructor - beneficiar ci deschiderea in siguranta a traficului.
Cum banuiala mea e ca nu ne vor face o surpriza placuta se va ajunge la protest pe DN1.
Protestul nu se va rezuma la o singura zi asa ca toti veti avea ocazia sa participati.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

A656

Dacă se ajunge la protest, se pot reține "în protest" și Panamera, A8-urile, seria 7 sau X5-urile cu girofar albastru pe plafon? Nu de alta, dar ei nu știu cum e să stai 1,5 ore să treci Aiudul...