Livrete, instructii si alte documente CFR

Started by frunzaverde, January 08, 2019, 08:54:37 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MariusIonescu

Unii probabil se întreabă ce se mai întâmplă cu arhiva de mersuri de tren începută pe Transira de mine împreună cu confratele Cristi Piţ. Ei bine, arhiva acum poate fi accesată pe acest site(urmează să mai fie postate mersuri de tren şi dinspre zilele noastre):
https://timetableworld.com/timetables.php

Myhnea07

Salut!

Aici aveti propunerile de Livret 2023-2024 pentru CFR Calatori.

https://we.tl/t-kdMawrZQN8

Numai bine!

AndreiB

Multumim frumos. 2h07 Bucuresti -Constanta. RIP M800...

tom_sawyer

O fi din cauza lucrărilor de la Ciulnița și Fetești?

AndreiB

Cateva minute da, dar nu toate. Apare si restrictie la Branesti - probabil TN, Pantelimon etc.

Daca scoteau absolut diecare restrictie in afara de Ciulnita si Fetesti, se circula ok. Lipa buget mentenanta...

dan tm

pe celalat forum se analizeaza legaturile pierdute de la noul mers.

Mers 2022/2023
IR 1577 București 17.55 Galați 21.33 (3h38).
Propunere pentru mersul 2023/2024
IC 571 București 17.49 Galați 21.26 (3h37).
Pe bune ?
Cu ce se va diferenția IC 571 de IR 1577 ? Doar cu un minut și cu probabilitatea că nu va mai fi făcut cu vagoane 20-83uri gălățene și poate va fi cu 21-76 de Grivița?

Ce minusuri mai observ. 
1684/1982 (vin de la Constanța) sosire în București la 21.03
1641 va pleca la 21.03
Trebuia și pentru noul mers să se mai piardă niște legături, nu ?

1832 Cluj 9.30 Suceava 16.09
1656 Suceava plecare la 16.13 (și merge la București atașat din Mărășești la tren 1664).
Pentru intervalul ăsta atât de scurt, îți mai dă sistemul bilet ?

9922/9902 Târgu Jiu - București sosire 11.07
1751 București plecare la 11.10 (și merge la Suceava).

Aici sper să fie o greșeală 2 trenuri unul după altul
1836 Cluj 9.24 Craiova 19.11 București 22.32
RE 9918 Craiova 19.20 București 22.51
Greșeală în sensul că nu-i văd rostul lui 9918.
Păi mai economic e să îi pui opririle lui 9918 la tren 1836, iar cu vagoanele lui 9918 faci alte trenuri.

1734 Cluj 10.15 Brașov 17.23 (primește vagoane ptr Constanța tren 1681), București sosire 20.06
1681 București 20.10 Constanța 22.44
Aici sigur 1681 va fi modificat, probabil cu plecare la 20.30

București - Constanța
- cu trenul IC 2h07 (160 km/h)
- cu trenul IR 2h30 (150 km/h)
- cu IR-ul cu livret de 120 km/h (printre care și cucuveaua) -  2h50
Pe bune ? Ne-am întors în anii 80-90 ? Pentru ce s-au pompat în M800 miliardul de euro?
Ia să dați banii înapoi !

E o vraiște totală.
Despre trenuri cadențate nici vorbă. Doar mici excepții.
Secții redeschise ? Nici vorbă.
Mai multe trenuri ? Nici vorbă.
Până la urmă ce a făcut ARF-ul ăsta? Care e aportul adus mersului de tren ?
Cu ce a deranjat Roșeanu feroviarii ? Că așa s-a lăudat pe facebook.

Așa la prima vedere eu nu văd nimic spectaculos despre noul mers. Încontinuare operatorul național va avea aceleași trenuri, singurele noutăți fiind ramura IC de Piatra Neamț, transformarea trenurilor IR 1577/70 în trenuri IC 571/572, apoi datorită lucrărilor pe M200 și M300 anularea unor trenuri (1741/42, 1932/30), mutarea lui IR 1590 o oră mai târziu (Severin 15.54 - București 22.00), apropo nu va mai avea oprirea la Vîrtoapele.
Apariția trenurilor 1643/44 Brașov - Cluj ca ramură la trenurile 1641/42, cât și prelungirea acestora la Satu Mare.
Sezonier "nou" Mangalia - Oradea prin București - Craiova - Petroșani - Arad.
Și încă un sezonier "nou" dar cu circulație doar în perioada de 1 Mai, IR 1946/44 Satu Mare 16.20 București 6.20 - 7.00 Constanța 9.38, și de aici va continua la Mangalia sosire 11șiceva (R8815).
1944 CT 18.15 București 20.43 - 21.03 Satu Mare 10.39 (practic vor fi trenurile 1642/1581/1684/1641 dar sub alt număr).

Cresc și timpii de mers la cucuveaua 1914, Sibiu sosire 8.17 față de scripticul 7.33 din vara asta.

Mutarea trenurilor 1831 și 1833 prin Simeria - Lugoj - Buziaș.  Nu e nevoie să mi se explice motivul. Cunosc foarte bine.

Apropo, trenul 1831 la Suceava nu va mai prinde trenul sezonier 1952, deci trebuie ceva pus dinspre Vatra Dornei să vină să prindă trenul 1952. Ceea ce nu cred să vedem.


Despre trenurile internaționale, cică, repet cică, propunerile ar fi așa
472 București 18.15 (Brașov - Sibiu) Arad 4.34 - 4.56 Curtici 5.09
În stația Arad detașează vagoane pentru tren 1743 Arad 5.00 - Oradea 7.29
1744 Oradea 18.05 - Arad 20.20
În stația Arad se va atașa la tren 79 Curtici 20.15 Arad 20.27 - 20.45 Timișoara 22.09 - 22.16 Craiova 5.41 - 5.51 București 8.42

346 București 14.40 Simeria 22.17 - 22.37 Arad 1.06 - 1.27 Curtici 1.40
În stația Simeria va primi vagoanele trenului 404 Cluj 18.42 Simeria 21.52
În stația Arad va primi vagoane de la tren 349 (București - Craiova - Timișoara - Arad).

347 Curtici 4.14 Arad 4.26 - 4.41 Simeria 7.10 - 7.22 București 15.06
În stația Arad detașează vagoane ptr tren 348 (via Timișoara - Craiova).
În stația Simeria detașează vagoane ptr tren 405 Simeria 7.37 Cluj 10.44

146 Oradea 10.20 Episcopia Bihor 10.28
143 Episcopia Bihor 19.30 Oradea 10.40

687 Baia Mare 8.00 Valea lui Mihai 10.23
686 Valea lui Mihai 19.47 Baia Mare 22.00

75 Curtici 14.15 Arad 14.30 Simeria 17.08 - 17.15 Cluj Napoca 20.45
În stația Simeria detașează vagoane ptr tren 76 Simeria 17.25 Brașov 23.15 (prin Făgăraș va circula, nu prin Sighișoara cum sperau unii).
74 Cluj Napoca 8.45 Simeria 11.55 - 12.30 Arad 15.01 Curtici 15.14
În stația Simeria primește vagoane de la tren 77 Brașov 6.30 Simeria 11.15

366 Brașov 8.00 Dej Călători 14.37 - 14.52 Jobou 16.29 Zalău Nord 17.04 Valea lui Mihai 19.03
367 Valea lui Mihai 12.29 Zalău Nord 14.24 Jobou 14.58 Dej Călători 16.25 - 16.40 Brașov 23.27

406 Brașov 18.51 Dej 1.06 - 1.21 Zalău 3.39 Valea lui Mihai 5.41
407 Valea lui Mihai 23.22 Zalău 1.10 Dej 3.14 - 3.28 Brașov 9.43

Momentan doar pe astea le-am aflat.

https://trenuletz.forumgratuit.ro/t5336p90-mersul-trenurilor-2023-2024


ALEXCFR


LUC38

Salutare!

Are cineva livret marfa 2024 Timisoara ?

Multumesc anticipat!

ALEXCFR


ALEXCFR


dan tm

Un nou operator Ferotrafic TFI.

direct cu trenuri IC :o

daniel_avram


GIV


40-0802-5

E compania lui Anchidin de la Iasi.
Oare stau si ma intreb cand are de gand sa-si faca treaba ARF-ul si sa renunte la subventia la IC-uri?  O:-)

Ca in 2014 d-aia a renuntat CFR-ul la ele. Ca nu primeau subventii. Asa ca le-au facut IR, sa fie treaba buna.