Livrete, instructii si alte documente CFR

Started by frunzaverde, January 08, 2019, 08:54:37 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ALEXCFR

Draft de livret abia în septembrie. Atunci putea vedea livretul central 2023.

ALEXCFR

@AndreiB ,te rog frumos poți sa faci rost de livretele regionale București, Brașov,Cluj,Craiova,Constanța,Galați,Iași și Timișoara 2023?
Mulțumesc mult

AndreiB

Daca as putea, cu mare placere. Din pacate am zero contacte - desi ar trebui la cat folosesc CFR :)

Ryan777

Buna ziua. Se poate va rog frumos sa mai puneti inca odata mersul pe 2023 ? Nu mai este valabil linkul ! Va multumesc frumos.

cristi5

Anexez aici draft-urile puse de @ALEXCFR

ALEXCFR



cristi5

Pun aici in anexa si livretul central 2022 pt comparatie

ALEXCFR

@AndreiB ,te rog frumos poți sa faci rost de livretele regio București, Brașov,Craiova,Constanța, Cluj,Galați și Timișoara 2023.
Mulțumesc mult
Sa vedem ce trenuri regio vor fi prin tara.

dan tm

pe forumul celalalt e o discutie despre noul mers de tren.
S-au identificat si niste anomalii, poate intereseaza pe cineva

Față de prima versiune de livret s-au mai adus niște îmbunătățiri, vezi IR 1641 mutat de la 20.57 la 21.01 ca să existe un 5 minute diferență între el și  sosirea lui 1590 la 20.56, au dispărut opririle acelor trenuri IC la stația Buftea, la Geoagiu haltă (IR 1763/65, 1835/36), și or mai fi fost și alte tecturări care mi-au scăpat ochiului meu, dar nu cred că vor fi rezolvate următoarele

IR 1646 Târgu Mureș - Brașov, plecare 13.45
RE 2007/4016 (poate revin la numere de IR, 1819, 1820) Timișoara Nord - Simeria - Târgu Mureș sosire 13.49
Sunt convins că ar exista și călători care ar merge de pe M200/300 pe M400, dar dacă nu le oferi tren i-ai pierdut în dauna transportatorilor rutieri.

IR 1681 București - Constanța, plecare 20.10
IR 1836 Cluj Napoca - Craiova - București, sosire 20.16
Și aici sunt convins că s-ar găsi călători din Gorj sau Dolj sau Teleorman care ar dori să meargă la Slobozia sau Constanța. O să îmi spună cineva că mai există și alte trenuri mai devreme. Da mai există trenuri cu sosiri la Bucuresti la 17.33, la 18.50, dar fiecare alege varianta cea mai convenabilă nu să facă o juma de zi pe drum. Sau mai există și călători care au pierdut trenul de mai devreme.
Iar nu am înțeles de ce ultimul tren spre Constanța nu respectă cadența pe M800 să plece la și jumate, adică la 20.30
Ar prinde și trenul ce vine de la aeroport la 20.17
Și iar îmi aduc aminte de tâmpenia cu IC 532 pus să plece la 8 din Cluj apoi următorul tren la 10 (IR 1734) apoi pauză tren spre București până seara la ora 22 (IR 1742). Să nu fiu înțeles greșit, nu am nimic împotrivă cu apariția acestor trenuri IC, dar să le pui așa de aproape unul de altul apoi pauză tren 12 ore, e de porc.
Păi 1736 Cluj 13.40 București 23 (care se va anula de la noul mers !!) căra ceva lume. Există și poze pe grupurile feroviare de pe feisbuc, poze făcute de mecanici, cu lume pe peroanele stațiilor unde oprea trenul. Și tu cfr călători îl anulezi !
Acel tren IC 532 se va călca pe bătături cu tren IR 1634
IC 532 Brașov 14.33 București 16.51
IR 1634 Brașov 14.19 București 17.00
De ce nu IC 532 din Cluj la 6, și sosirea în București la 15 cuplat din Teiuș cu 347 ?
Iar acel IC 523 să fi mers la Cluj !

IR 1531/1533 Timișoara 15.43 Arad 16.45 - 16.56
IR 72 București 5.40 - Timișoara 15.56 - 15.58 Arad 16.57 - 16.59
Mai era lume care mergeau de la Băile Herculane la Oradea, Satu Mare, etc alte localități pe unde oprește trenul. Le tai și această alternativă !

IR 1632 Brașov 9.20 București 11.52
IR 407 Budapesta - Brașov sosire 9.43
Păi era o boare de călători de pe M400 ce veneau la București și aveau la 10 din Brașov  isterul (473), acuma cu schimbarea asta ciu ciu combinație. Ai tren tocmai la 11 și ceva cu sosire în capitală la ora 14. Deci cfr călători continuă să nu se plieze cerințelor călătorilor ! Se merge în continuare pe turnusul materialului rulant, turnusul mecanicilor, ore dormitor, etc.

IR 78 București 21.46 Timișoara 7.50
IR 1984 Mangalia - București 21.51
Până anul acesta era o boare de călători care alegeau combinația asta în dauna sezonierului direct (trenul IR 1990) care ajunge(a) în Timișoara pe la 11 (cu întârzierile aferente). Uite chiar aici pe forum îl avem pe userul @dan_tm care folosea combinația 1984/78 (fost 1695).

Și până mai descopăr și alte anomalii îmi mai atrage atenția și asta
IR 1732 Galați - Brașov sosire 11.44
IR 1543 Brașov - Iași, plecare 11.46
Nu cred că îl așteaptă.

Deci încă un mers de trenuri RATAT !

https://trenuletz.forumgratuit.ro/t5285p30-mersul-trenurilor-2022-2023

Al3ks346

Anomalii multe si marunte...zero legaturi intre trenuri, noduri feroviare doar pe hartie nici nu merita sa poarte acest nume neexistand sansa de a face o schimbare de tren decenta datorita orarului. Despre nenorocirea care se petrece cu IR1736 e fara cuvinte. Nu doar ca va exista un gol de trenuri pe Cluj-Bucuresti, dar si mai rau e pt localitatile de pe traseu: Blaj, Medias, Sighisoara raman izolate de Cluj. Din aceste localitati habar n-aveti cata populatie traieste, munceste sau studiaza in Cluj si cati penduleaza lunar poate saptamanal daca vorbim de studenti catre localitatile de origine, la fel si spre/dinspre Brasov. Nimeni nu gandeste nimic din pacate si uite asa ne inghesuim toti pe rutier ca alte alternative nu se preconizeaza. Bine ca s-a modernizat calea ferata, pt marfa nu si pt pasageri, daca tu companie distrugi trenuri care chiar erau folosite...deci asta mi se pare cea mai grava anomalie 😅 Cat despre IC532 mare mi-ar fi mirarea sa nu mai capete niste opriri in plus dupa cateva luni de mers in pierdere, cel putin Medias si atunci era bingo aah si poate schimbat putin ora de plecare din Cluj. Intradevar e nevoie de putina flexibilitate in ce priveste acel ordin privind opririle pt IC.

ALEXCFR

Are cineva livretul regio București 2023 va rog frumos?

dan tm

Cine sînt Lolek si Bolek ?

Nu exista nicio explicatie legala. Asta cu trenuri "de naveta" si altele "turistice" este o tampenie si o nascocire a lor.

Este o obsesie veche a lui Lolek de la ARF care pe vremea cand a fost DG la CFR CALATORI incepuse deja sa sparga in bucati trenurile Regio de ajungeai sa schimbi 3 trenuri pe 250 de km.

Fostul Ordin prevedea o distanta de maxim 300km pentru trenurile RE ceea ce era de bun simt, o distanta normala.pentru Romania si ca urmare incepusera sa apara astfel de trenuri in general intre orase mari care generau suficient trafic.

Ce s-a intamplat insa? A venit Bolek care inca de la inceput spumega impotriva lor, s-a unit cu Lolek care demult avea obsesia asta si au gasit ocazia sa isi aplice fiecare propriile fantezii. Plus ca amandoi erau enervati la culme ca fraierii (cum spun ei) pot sa mearga mai.ieftin.si nu doar cu dumele lor IR cu viteze medii 45 km/h. Asa ca Lolek si Bolek au ouat impreuna un nou Ordin prin care au "reglementat" ei cu ce trenuri.au voie sa mearga fraierii si pe ce distante.

Astfel au impuscat doi iepuri dintr-o data: fraierii o sa dea o carutza de bani pentru nimic (vezi si noile trenuri IC care unele fac mai mult pe drum decat IR urile actuale) si au redus si compensatia de la bugetul statului, care si asa era insuficienta insa lor li se parea prea mare, de parca o dadeau din buzunarul lor, nu se platea tot din banii acelorasi fraieri.

Scuze pentru postarea mai lunga, dar am vrut ca sa stie si cei care nu urmaresc poate cu atentie si nu cunosc detalii ce s-a urmarit prin aceste schimbari si "reguli". Lolek si Bolek stiu ca pot face ce vor, intrucat atat seful lor direct din MT cat si insusi ministrul sunt complet afoni si habar nu au cum arata un tren, au si recunoscut ca nu au mers de 30 de ani si nici nu le pasa.

PS: de la noul mers trenurile Regio Bucuresti - Brasov de zi vor face aproape 4 ore jumate ca acum 15 ani (!!!), iar pe Bucuresti - Constanta trenurile RE care vor deveni IR vor face mai... mult cu 15 minute, desi tariful se va dubla. Si cate si mai cate. Dispret total fata de "fraieri" cum zic ei. Vorba lui Lolek: "Hai sa iesim din logica in care vrem servicii ca in Occident la preturi pe sfert". 😂😂😂

discutiile mai largi sînt dincolo pe celalalt forum

https://trenuletz.forumgratuit.ro/t5285p105-mersul-trenurilor-2022-2023

ALEXCFR


cristi5

Anexez un livret din 2018-2019 pt referinta (cautat viteze vechi), nu stiu daca il mai avem aici. Livrete din perioade mai de glorie a CFR (anii 90 gen) ar fi si mai utile pt comparat cu noile viteze.

Livret Central 2018-2019 Bun Tipar.pdf