Drumul Expres DEx Buzău-Brăila

Started by ultrasbz, January 05, 2019, 01:05:51 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

b1

În varianta propusă de @aqualung DX nu prelua prea mult trafic de pe DN25, un drum aglomerat în orice moment al zilei unde șoferi circulă ca pe DN2  :(. O altă variantă ar fi ca cele 2 DX să formeze un trapez:

Legendă:
-negru: drumurile expres;
-mov: autostrada A7 (nu mă pricep să copiez drumurile de pe harta proiectelor  :lol:)
-portocaliu: DX Brăila - Slobozia;
-albastru: podul peste Dunăre;
-roșu: Centura Galați.




Powered by API/PUM imgur uploader
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

paullie

O propunere relativ asemnatoare a facut @vancouver acum destul timp. Cu deosebirea ca DX-ul de nord iesea la Tisita pe lânga Tecuci.

Leo-Ph

@paullie -  o singura observatie daca nu este cu suparare..cele 2 capate ale Y-cului sa se termine in nodurile care sunt deja prevazute pe A7 : Ramnicu Sarat si Tisita

tom_sawyer

#93
Traficul e subțire. Realist cred că e un Y foarte strâns, cât mai aproape de Râmnicu Sărat. Cam ce a propus @paullie pe pagina precedentă:




Recensământ 2015
https://www.cestrin.ro/web2014/recensamant.html

paullie

@Leo-ph din pacate proiectul pe Ploiesti - Bacau cam intra pe ultima suta de metri. Cred ca in aceasta faza nu se mai pot modifica nodurile. Nu ca o modificare ulterioara e floare la ureche. Asa e când traim intr-o tara ... "noi muncim noi nu gândim" DACA MUNCIM

Leo-Ph

Pai nu am zis sa se modifice ceva la A7, numai la desenul propus de tine (unde te-ai jucat cu cariocile) pentru variantele de  DX-uri  Braila - Buzau/ Focsani...parerea mea este ca e mult mai ieftina varianta propusa de tine numai ca jonctiunea acelui Y cu A7 sa se faca in nodurile deja prevazute ptr A7 in proiectul actual, sau sa se tina cont de acelele noduri intr-o eventuala proiectare / executie ale acestor DX-uri.

naivu

@b1, traficul de tranzit de pe DN25 provine fie dinspre Tisita, fie dinspre Albita. In ambele cazuri, diferenta de calitate dintre DN25 si viitorul A7+DX (in varianta @aqualung) ar merita ocolul; parerea mea!
Varianta ta pastreaza "pacatul" variantei actuale: doua DX in loc de unul!

Feri

Quote from: Ionut on August 28, 2021, 10:19:03 PM
Trebuie studiat exact cat de larg sa fie Y-ul și dacă mai aproape de Focșani sau de Râmnic. Dar ideea de baza este sa fie A și să avem un Y strâns, nu larg (adică nu V). Cel puțin asta va promova API.

Bravo pentru implicare @Ionut & API! Sa speram ca se mai pot corecta din deficiente si corela cat mai bine diversele proiecte din zona asta.

Ma abtin la un pronostic asupra Y-ului final avand in vedere ca vor tebui impacate si dorintele CJ-urilor Braila, Buzau si Vrancea care se pusesera deja de-acord cu cele 2 DX-uri separate, dar sper ca argumentul Autostrada sa primeze. Practic diferenta de viteza vs DX compenseaza pentru eventualii km in plus.

Sper ca in discutiile cu ministerul/CNAIR, API sa promoveze si revizuirea capatului de est, mai exact ca acesta sa fie situat in zona de nord al Brailei si sa asigure conexiune drecta cu DX Br-Gl si pod, fara traversarea de giratorii cum implica solutiile ajunse in media anterior.

tom_sawyer

#98
Mai știm ceva, dacă a evoluat proiectul în sensul proiectării celor 2 drumuri cu un segment comun cât mai lung?

Cred că trebuie promovată mai intens autostrada, pentru că ideea comasării drumurilor are adversari înverșunați în politicienii locali. Autostrada ar compensa într-un fel pierderea drumului care "îți trece prin curte".

Spus clar că autostradă complensează prin viteză ocolul mic pe la Rm. Sărat, iar ca timp tot acolo ajungi.

O să pun o declarație politică a președintelui CJ Brăila și îl rog pe Ionuț să nu o șteargă și să discutăm strict tehnic, pentru că opoziția politică e o problemă reală în implementarea proiectului:


TibiV

Un lucru este clar: acest domn Chiriac (despre care acum aud prima data...) habar nu are habar despre ce vorbeste.
Si probabil nici despre geografie...

El nu intelege ca un Y este mai ieftin, mai rapid de implementat si mai util decat un H - dar fara bara orizontala din H....

Avem aici pe forum zeci de postari ale unor colegi care cunosc zona mult mai bine decat mine, si care au scris ca acel Y ne va costa cu 1/3 mai putin, si se va realiza cu 1/3 mai rapid...

Nici nu stiu daca are rost sa pierdem timpul cu parerile unor neica nimeni, politruci care astazi sunt si la urmatoarea schimbare de guvern vor cadea intr-o uitare profunda....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

naivu

^Nu cred ca-l intereseaza ca e mai ieftin, dimpotriva, are senzatia ca i se fura ceva daca se face doar un DX in loc de doua!
Plus ca ceea ce scoate pe gura, in cel mai bun caz, nu este exact: un ocol pe la RmSarat intre Br-Bz ar fi de cel mult 20km nu 100, fostul MT nu urmarea reluarea de la zero a proiectului, ...

tom_sawyer

#101
Exact asta e senzația, că sunt furați. Și vor țipa și mai tare cei din Vrancea.

De asta trebuie promovată mai intens autostrada cu segment comun cât mai mare (sau chiar "înțepată" la Rm. Sărat în A7 fără Y.).

Ocolul de max. 15 km pentru Brăila n-are nicio influență ca timp dacă se face autostradă în loc de DX.


De pe harta CESTRIN:

DRUM EXPRES FOCSANI - BRAILA
Antreprenor   INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL S.A.
ANALIZA MULTICRITERIALA A VARIANTELOR DE TRASEU, ETAPA 1 (AMC1) FOST AVIZATA IN CTE CNAIR SA.
IN CURS DE ELABORARE ANALIZA MULTICRITERIALA A VARIANTELOR DE TRASEU ETAPA 2 (AMC 2).

DRUM EXPRES BUZAU - BRAILA
Antreprenor   INGINERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL SA
IN PREZENT PRESTATORUL IMPLEMENTEAZA OBSERVATIILE DE CATRE EXPERTII JASPERS IN CADRUL DOCUMENTATIEI AMC ETAPA 1.

hvm

@TibiV

Din păcate aici te contrazic. Trebuie sa ținem cont de ele fiindcă ei au access la o parchie directa prin relațiile de partid și nu prin
intermediul unui forum cum avem noi. Și deși noi am avut unul "de-al nostru" (adică de pe forum) la MT tot pe relația interesului de partid am primit în unele cazuri detalii, cât despre transparenta ce pot sa mai zic.

Asa ca e important sa ținem cont ca exista di din ăștia și sa fie contracarati cu argumente decât sa băgăm capul în nisip și sa speram ca nu ii baga nimeni în seama
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Feri

Exista un planu de amenajare a teritoriului zonal Braila pe termen lung, dar nu stiu cat o sa se tina cont in final:





Powered by API/PUM imgur uploader

b1

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.