News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Drumul Expres DEx Buzău-Brăila

Started by ultrasbz, January 05, 2019, 01:05:51 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#75
Putem face o comparație a MZA-ului (2015) între E85 Suceava-Slobozia Sucevei (unde s-a decis că va fi autostradă) și DN2B + DN22 + DN23 ?

Bineînțeles ca nu tot traficul de pe astea 3 va veni pe noul Rm.Sărat-Brăila, ci un procent, dar va veni și trafic de pe DN25, foarte aglomerat acum. Și de pe DN21 Brăila-Slobozia, pentru cei care merg la București.

b1

#76
TRAFICUL MEDIU ZILNIC ANUAL - 2015

DN2:        11697 vehicule,    2.199 camioane
DN2B:      5450 vehicule,      934 camioane
DN21:      7347 vehicule,      1.354 camioane
DN22:      5243 vehicule,      476 camioane
DN22B:    6600 vehicule,      39 camioane
DN22D:    1702 vehicule,      160 camioane
DN22E:    1678 vehicule,      201 camioane
DN23:      2522 vehicule,      353 camioane
DN25:      7170 vehicule,      1.026 camioane
DN25A:    2149 vehicule,      196 camioane

Obs:
1. Traficul este mult mai mare decât cel din 2015;
2. Pe DN22 circulă foarte multe camioane (de tip Autovehicule ariculate(tip TIR), remorchere cu trailer, cum apare în tabel) de la Tancrad;
3. Presupun că și pe DN22B este aceași cituație ca și pe DN22.
4. Am considerat ca fiind neimportante DN23A și DN23B.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

Ionut

Ieri la Braila am avut o mini-conversatie pe tema DX->A pe Focsani-Braila cu Cristina Amarazeanu, este Director Investii in CNAIR si responsabila cu stadiul proiectelor. Parea ca imi da dreptate cu transformarea din DX in A. Voi mai vorbi si cu Horatiu sa inteleg ce anume trebuie facut contractual. Nu cred ca Mariana Ionita n-ar fi de acord, atat timp cat se gasesc solutii contractuale (si legale) si proiectantul este on-board.

rocklee

 IONUȚ..+10
MULȚUMIM...pentru ca Api are un cuvant de spus în  problemele de Infrastructura.... :D

Rodeo

Quote from: Ionut on August 28, 2021, 08:32:36 AM
Ieri la Braila am avut o mini-conversatie pe tema DX->A pe Focsani-Braila cu Cristina Amarazeanu, [...]

Focsani-Braila sau Y-ul Rm.Sarat-Braila? Oricum, multumim mult. In cateva minute de discutie ai facut mai multe pentru amaratul asta de oras decat au facut la un loc toti primarii, consilierii si politicienii vreodata.

Ionut

Trebuie studiat exact cat de larg sa fie Y-ul și dacă mai aproape de Focșani sau de Râmnic. Dar ideea de baza este sa fie A și să avem un Y strâns, nu larg (adică nu V). Cel puțin asta va promova API.

Vlad94

Pana la urna de ce sa fie un Y. Nu poate fi un T?  :lol:

slartibartfast

Pun asta aici (quote de pe topicul de DX Focșani-Brăila):
Quote from: esendy on September 05, 2019, 09:38:15 AM
nu vi se pare ca e contraproductiv sa se faca doua DX (braila-foscsani si braila-buzau)? nu stiu studii de trafic, dar nu e o zona de tranzit international. nu ar fi suficient un singur DX care sa se intersecteze cu A7 intre focsani si buzau (de ex. in zona Ramnicu Sarat)?
Quote from: aqualung on September 05, 2019, 05:37:11 PM
Da, este. Pe la începutul topicului, eu mă gândeam la ceva aproape de optimul matematic al conexiunii între 3 orașe. În felul ăsta ai doar un pod peste Buzău, care e un râu măricel, și distanțele directe între orașe nu sunt mari, și numărul de km construiți destul de mic.



PS: Așa ai și o conexiune rezonabilă și cu Râmnicu Sărat, prin DN22 pe o porțiune relativ mică și cu o singură localitate la mijloc, între Boldu și Râmnic.

Nu ca un ,,v-am spus eu", doar să arăt că soluția asta e una logică și de bun simț. Sper să se ajungă la așa ceva.

paullie

Da-i Doamne românului mintea cea de pe urma @Ionut. Daca aveau un pic de creier proiectau si ei altfel nodurile de la Bogza si Râmnicelu. IMO cred ca acestea sunt ideale drept capete ale Y-ului.

DarkFranck

Miza e să faci proiectul finantabil pe fonduri structurale 2021-2027, urmașul POIM. Că pe PNRR e exclus. Un Y scurt în loc de V e mult mai scurt și mai ieftin și mai ușor de 'vândut' spre finanțare. Plus că vorbim de o economie cu care poți finanța apoi un A Făgăraș - Brașov, de exemplu.
Fluctuat Nec Mergitur

tom_sawyer

#85
Extras din Caietul de sarcini al licitației SF+PT DX Ploiești-Buzău:
http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100051287

pag. 27 CS


pag. 28 CS



Cam același lucru a fost prevăzut în CS și pentru Pașcani-Suceava-Siret.

Ionut

Soluția pusă de Aqualung mai sus este și preferata mea.

b1

Sau așa, pentru a deservi mai mult trafic de pe DN25 (un drum extrem de aglomerat unde șoferii circulă cu viteză foarte mare). DX Focșani-Brăila se oprește în viitoarea cocoașă de pe A7, iar DX Buzău-Brăila undeva lângă Aerodromul Boboc.




Powered by API/PUM imgur uploader
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

Ionut

Mie asa mi se pare prea deschis. As vrea un Y mai strans care va prelua mult trafic de pe DN-urile actuale. Iar, in timp, DN-urile actuale vor ramane doar pentru trafic local.

paullie

Mno daca tot am invatat la batrânete sa ma joc cu cariocile am si eu o propunere.  :lol: Probabil vi se va parea prea inchis dar eu cred ca nu are rost un Y mai larg.