Drumul Expres DEx Buzău-Brăila

Started by ultrasbz, January 05, 2019, 01:05:51 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

nu mai trageti linii atat de drepte. Proiectantii platiti de CNAIR pt SF-uri stiu doar sa mearga pe urmele boului (dupa ce i-au dat 10 galeti de apa pt a aavea "combustibil").
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

Si mai trebuie adaugat ceva: e cea mai pura si dreapta campie posibila. Se intersecteaza cu un numar infim de drumuri (2 DN si 3 DJ). Si se trece peste un singur raulet. Deci f. putine structuri.

E stupid sa se faca un drum ingustat in aceste conditii. Profilul trebuie sa fie de AUTOSTRADĂ ! Fac un profil ingustat cand nu e loc, cand e relieful dificil, cand exproprierile sunt scumpe, etc... Costul pentru un terasamant mai lat cu 4-5 metri este infim in raport cu ceea ce costa alte autostrazi.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

tom_sawyer

Cred că încă firmele proiectante sunt la stadiul de SF, nu s-au apucat de PT. Deci încă se mai poate face ceva.

Merită să se insiste cu ideea, poate aude cine trebuie.

Kimi

De curiozitate, care e diferenta de costuri per km dintre DX si A la campie?

vladioan_bv

urmarind forumul de ceva timp, si vazand modalitatea de alegere a capatului autostrazii sibiu brasov, dupa aparitia celor 3 variante de traseu, de ce ne mai batem capul cu alternative ce ar fi fost posibile? e clar ca varianta aceea de 100 km o sa iasa de forma unei sofri in sac.. la fel si cum nodurile dintre  autostrazi  o sa aibe conexiune si cu dn din zona ca sa ne complicam vietile...

tom_sawyer

În lumina noilor informații cum că între Suceava și Rădăuți s-a ales profilul de autostradă, cu atât mai mult trebuie luat aminte la ce a spus @vancouver mai sus.

Cât mai mult traseu comun cu celălalt DX, Focșani-Brăila, și direct profil de autostradă. La BZ-BR se lucrează la AMC 1, la Focșani-BR - AMC 2, confrom CESTRIN.
Încă este timp.

DarkFranck

#66
Noutate importantă anunțată astăzi de ministru la podul de la Brăila. Cele două proiecte de DX, Buzău-Brăila și Focșani-Brăila se vor contopi, va rezulta un singur proiect de DX - Râmnicu Sărat - Brăila, ca un Y cu coarnele la nord și sud de Rm. Sărat. Dacă am înțeles eu bine, e cam ca în imaginea de mai jos.




Powered by API/PUM imgur uploader

Cred că vom avea în curând un singur topic pe tema asta pe forum, probabil DX Rm Sărat - Brăila.

Argumentul e că 2 DX-uri sunt cam nerealiste și greu de realizat și finanțat, unul singur - care să se lege prin coarnele Y-ului de A7 și/sau DN2 pe două direcții, separat, ar fi mai ieftin și mai ușor de făcut. Sincer, cred că argumentul e valabil.
Fluctuat Nec Mergitur

Ionut

Acum, la modul serios si normal gandind si vorbind, ar trebui sa fie autostrada acest DX... ca totusi vorbim de un trafic insemnat, atat de/spre Moldova, cat si de/spre nordul Munteniei.

DarkFranck

Cu siguranță că ar merita să fie A și nu DX, că se va muta tot traficul de marfă spre/dinspre port către Moldova și Muntenia de NE, dar și cel de vacanță către/dinspre mare.
Fluctuat Nec Mergitur

Deutschländer

Eu zic, un singur nod la Rm. Sarat si in schimb profil de autostrada.
Din directia Buzau nu castigi absolut nimic cu astfel de "coarne", iar diferenta din directia Focsani cred ca este sustenabila. Oricum mult mai bine decat acum.
In schimb mai au ceva bani in plus pentru profil de autostrada.

danpandrea

Erm... și cu cele 2 SF-uri aflate în lucru ce se întâmplă? Bani aruncați pe fereastră?

Nu că n-aș fi de acord cu un singur drum de mare viteză, dar sunt curios care sunt pașii următori. Se suspendă contractul și se plătește prestatorul în funcție de cât a muncit?

b1

Quote from: danpandrea on November 14, 2020, 11:11:06 AM
Am pus variantele DX Buzău - Brăila și DX Focșani - Brăila.



Cum de s-a ajuns de la acel V la acest Y? ??? Dacă ministrul poate să modifice astfel traseele drumurilor, poate ar trebui să-l rugăm să amelioreze și alte imperfecțiuni (cum ar fi cocoașa de la Focșani).
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

tom_sawyer

#72
E același proiectant (Acciona) pe ambele contracte, poate asta să faciliteze cumva soluția unui singur drum.

Aici se poate modifica pentru că e înca la stadiul alegerii variantelor de traseu. La Focșani deja e proiectul tehnic realizat.

Declarația de azi a ministrului privind cele 2 DX-uri:


paullie

Ooo DA!! Abia astept sa vad cum ii pica fata toarshului Misaila, precum si "domnilor" de la Jaspers. Bravo @cutter sper sa se faca.

tom_sawyer

#74
@Ionut: faceți prin API un pic lobby pentru autostradă. Pe jumătate din distanța Suceava-Rădăuți se face autostradă (și pentru că sunt fluturi mari în zonă):
Quoteultimele discuţii de la CNAIR cu consultantul Comisiei Europene arată că intensitatea de trafic pentru o autostradă pe această porţiune, Suceava – Siret, se încadrează la nivel de autostradă pe tronsonul Suceava – Slobozia, iar de la Slobozia la Siret pe drum expres.
(https://www.crainou.ro/2021/08/19/presedintele-cj-a-prezentat-detalii-privind-tronsonul-de-autostrada-suceava-siret/)

Cu ce e mai prejos Rm.Sărat-Brăila? Are chiar orașe mai mari la capete și relief mai ușor. Câmpie ca în palmă, un singur pod peste Buzău, în rest fără structuri majore.