News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Drumul Expres DEx Buzău-Brăila

Started by ultrasbz, January 05, 2019, 01:05:51 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

hvm

^
M-as hazarda sa spun ca pe langa conflictul de interese, alte motive sunt pretul mic pentru SF-uri, faptul ca nu se solitica si nu se realizeaza studii adecvate, si de asemenea ma duce cu gandul la faptul ca nu sunt verificate foarte adanc dpdv calitativ aceste SF-uri. Iar pe langa aceasta nu exista un dialog intre CNAIR si cei care executa SF-ul prin care CNAIR sa negocieze un traseu mai bun, pe care ei apoi sa il poata analiza/sustine/combate.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

miahi

#46
^^ @Ionut eu sunt convins 100% ca luarile de pozitie ale API au creat si vor crea "valoare adaugata" domeniului .  Cu toate ca urmaresc cu destul de mare interes forumul si pozitiile API in presa, din pacat mi-a scapat acest aspect din fazele premergatoare executiei unui proiect legat de acest evident conflict de interese.

Geri


Am schitat descarcari pentru variantele propuse in Centura propusa pentru Braila cu conectivitate la centura Galati care ambele sa fie DX.

De ce in centura pentru a nu duce variantele ( poate asta a fost cerinta pentru caietul de sarcini ) in capatul podului. Pentru ca centura sa fie o centura comuna Braila-Galati / Galati-Braila si in jurul acestei centuri sa se dezvolte zone industriale, zone de birouri.




Geri


Problema zonei mai este cea a faptului ca isi pun piedica unii altora Brailenii Galatenilor si Galatenii Brailenilor si asa ajunge ca zona celor doua orase sa fie inpiedicata sa se dezvolte. Dezvoltarea oprindu-se la Focsani si la Buzau.

Cum este cocoasa pe A7 la Focsani, asa si aici zona de descarcare a DX-urilor propuse aproape in capatul podului pe partea Brailei.

Avand doua DRDP-uri ( Directie Regionala de Drumuri si Poduri ) atat de diferite si numai prin hartile pe care le au pe site-uri, ce sa mai zicem de o conlucrare pentru o dezvoltare sanatoasa a zonei Braila-Galati / Galati-Braila.


de aici:
http://www.drdpiasi.ro/descarcari/2019/04/Harta-DRDP-Iasi-01.03.2019.pdf


de aici:
https://www.drdpct.ro/ro/content/infrastructura/infrastructura/harta


fubu

varianta albastra Buzau-Braila nu ar fi mai elegant sa plece din nodul de la vadu pasii? O:-)

slartibartfast

Ba da. Eu ziceam chiar de undeva de la Boboc. Dar nah, trebuie musai să facem un nod pe kilometru pe centura Buzăului, pentru că de ce nu?

tom_sawyer

#52
Quote from: ultrasbz on May 04, 2020, 06:25:35 PM
Contractul de prestări servicii pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate și Proiectului Tehnic de Execuție pentru Drumul Expres Buzău-Brăila este semnat și în data de 03.04.2020 a fost dat ordinul de începere.

Răsfoiam topicul și am vazut asta. Deci teoretic astăzi contractul e fix la jumătate, la anul pe vremea asta ar trebui să avem documentația gata.

Procedura pentru Acordul de Mediu poate începe sau trebuie predat mai întâi SF-ul?

vm75

Catalin Drula la Europa FM: avand in vedere ca e acelasi proiectant, se incearca o comasare a traseelor DX Focsani - Braila si Buzau - Braila, astfel incat sa aiba o (lunga) portiune comuna spre Braila si un Y inspre A7, spre Buzau respectiv Focsani. Ar fi un mare pas spre normalitate, ideea s-a mai discutat aici, dar lucrurile pareau batute in cuie pe varianta cu doua DX-uri

Ionut

Si ar cam trebui autostrada bucata asta pentru ca atrage mult trafic din Moldova...

slartibartfast

#55
^^
Wow. Mare pas spre normalitate, într-adevăr. Îmi pierdusem speranța că rațiunea va triumfa în partea asta. Poate-poate scăpăm de aglomerația aceea de noduri pe A7 centura Buzăului, care se prefigura din variantele de traseu propuse.

mirceaeliade

de ce nu se face un singur DX de la Ramnicul Sarat?  ocolul ar fi comparabil cu cocoasa de la Focsani, deci total acceptabil pentru autoritati, si ar fi doar jumatate din bani pentru cam acelasi volum de trafic

vancouver

Pe la Ramnicu Sarat nu ar fi absolut nici un ocol. Variantele actuale sunt asa de virajate / cu bucle, iar pe la Rm. Sarat ar fi posibila o autostrada perfect dreapta pana la Braila. Deci nu ar fi nici un ocol.

Cat despre investitie, lungimea DX cu plecare din Buzau este cu peste 20 km mai mare decat daca s-ar desprinde din A7 inainte de Rm. Sarat. S-ar economisi 20 km de DX si asta fara a afecta timpul total de mers, care ar fi identic.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Varianta directa Rm Sarat - Braila, 66 km de drum nou:

(click pentru a mări)

Una din variantele oficiale (cea verde) - doar la capatul dinspre Braila am modificat-o un pic, ca sa se termine fix in acelasi punct ca si varianta anterioara (intr-un punct aproape de capatul proiectului podului peste Dunare) - 108 km:

(click pentru a mări)


Acum ce vreti? Un drum nou de 108km sau unul de 66km?

Am masurat pe A7 intre punctul de incepere DX varianta autoritatilor si punct incepere varianta directa Rm. Sarat sunt 35km.

Asadar in varianta "Rm. Sărat" se fac de la Buzau(nod A7) la Braila 35+66=101 km.
In varianta autoritatilor se fac între același puncte 108 km ! ! !


Cât de stupid ar fi să se rămână la varianta actuală și să nu se treacă la un DX mai scurt cu 41km și care scurtează și distanta între orașe cu 7 km ! ! !
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

danpandrea

Ca buzoian, sunt de acord că o variantă de la Râmnicu Sărat este mult mai rentabilă. Anul trecut dădeam și eu cu carioca: