News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] Trenurile de metrou

Started by Ionut, September 16, 2011, 03:59:13 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

oc7avian

Reconstruirea IVA s-a încercat, dar a fost declarată nefezabilă pentru un lot mai mare. Cei de la Metrou Ușor au urmărit prin 2010-2012. Există și niște poze pe forumul lor

Sorinus

Nu aratau rau deloc! Muuult mai bine decat jegurile ce circula acum. Daca aduceau 5-6 la nivelul asta, avand in vedere ca ar fi circulat macar 20 ani pe M4, era foarte de bun simt.

Sorinus

Avand in vedere ca, contractul cu Alstom s-a semnat in Noiembrie 2020 si primul tre trebuie sa vina in 29 luni, prin Aprilie ar cam fi termenul. Sunt curios daca se mentine acest termen.

Ionut

Tot ieri am discutat pe B1 la Drumurile noastre despre ramele de metrou de pe M5.
A doua parte a primii părți a emisiunii.


survola


Ionut


Xenos

In ritmul asta, Alstom o sa livreze ramele de metrou si de IR in 10 ani, dar ii blocheaza pe cei de la PESA pe feroviar. Penibil.

voicul

https://www.facebook.com/watch/?v=817286040269085

Primul nou tren de metrou pentru magistrala 5 a ajuns la București. Are 6 vagoane și o capacitate de 1.200 de pasageri

tom_sawyer

Al doilea tren Alstom Metropolis pentru Metrorex, destinat Magistralei 5 a metroului bucureștean, denumit "Ilfov", a ajuns în Depoul Berceni.

"După Giurgiu, a urmat Ilfov! Două trenuri de metrou Alstom Metropolis – denumite Giurgiu și Ilfov – sunt acum în depoul Berceni din București. Cel de-al doilea, Ilfov, va începe în curând procedura de testare și validare în vederea intrării în circulație. Trenul Giurgiu este în plină procedură de testare. Intrarea în circulație a trenurilor de metrou pe cea mai modernă magistrală din București va reprezenta un nou reper pentru cel de-al treizecilea an de activitate a companiei Alstom în România", se arată într-o postare de pe contul de Linkedin al Alstom.

clubferoviar.ro/al-doilea-tren-alstom-metropolis-pentru-metrorex/

tom_sawyer

Astăzi, 28 august 2024, în cadrul Ședinței de Guvern, Ministrul Energiei, Sebastian-Ioan Burduja, a prezentat lista de investiții prioritare pregătite pentru a fi transmise pentru evaluare către Banca Europeană de Investiții. În vederea obținerii finanțării prin Fondul pentru modernizare, Ministerul Energiei a inițiat 3 propuneri de investiții prioritare, la care se adaugă alte 3 propuneri venite din partea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii (MTI) și o propunere de investiții din partea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR).

Propunerile de investiții prioritare ale României pentru sesiunea de toamnă a Comitetului pentru Investiții al FM:

6. Achiziția de material rulant M4 (12 trenuri de metrou și sistem de siguranță și automatizare), inițiată de MTI pentru care se solicită în această sesiune plata primei tranșe în valoare de 51.638.815,62 euro (din totalul finanțării solicitate de 165.152.450,42 euro);

economica.net

AndreiB

Sfarsitul IVA pe reteaua de metrou. Sunt curios peste cati ani ar veni daca castiga Alstom.

Sorinus

12 nu-s cam multe pt M4 in varianta actuala? Nu cred ca-s mai mult de 6 IVA-uri pe M4 nici la ora de varf.

vladfero

Ai dreptate cu cele 6; nici nu cred ca pot fi 12 concomitent. Las doua paragrafe dintr-un articol care contine un raspuns oficial al Metrorex care spun asa:

"Din parcul inițial de trenuri (tip IVA) fabricate în România în perioada 1980 – 1992 și fiabilizate în perioada 2011 – 2014, se mai utilizează în exploatare, de regulă, pe Magistrala 4 de metrou, 15 trenuri. Din punct de vedere al instalației îmbarcate pe tren, din cele 15 trenuri de tip IVA, 5 trenuri sunt dotate cu instalație aptă pentru a circula pe Magistrala 3.

În mod normal, pe Magistrala 4 de metrou sunt utilizate doar trenuri IVA, în timp ce pe Magistrala 3 de metrou, trenurile IVA sunt utilizate strict la necesitate, atunci când trenurile de generație mai nouă sunt implicate în procese de mentenanță sau sunt relocate pe alte magistrale, așa cum se întâmplă în prezent pe Magistrala 5, până la sosirea trenurilor noi alocate acestei magistrale."

"Pe Magistrala 4, circulă doar trenuri IVA (6 trenuri în zile lucrătoare), procentul fiind de 100% trenuri IVA. Pe Magistrala 3, unde în mod curent circulă trenuri Bombardier, se pot introduce, la necesitate, și trenuri IVA, de regulă numărul acestora nefiind mai mare de 1 – 2 trenuri din cele 13 care circulă în zilele lucrătoare."

Link articol: https://buletin.de/bucuresti/batranele-metrouri-iva-vor-fi-scoase-la-pensie-dupa-ce-va-fi-gata-m6-gara-de-nord-otopeni-intre-timp-reclamatiile-calatorilor-se-inmultesc/

Xenos

Sunt 12 practic cu tot pt M 6. Plus, vin dupa ani si ani, cum vedem acum. Ultima licitatie a inceput prin 2011 si inca nu au venit trenurile...