[CJ] Infrastructura feroviara urbana Cluj-Napoca

Started by vasile.baciu, August 18, 2015, 11:42:44 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dan tm

merg pe Valea Jiului.

În perioada 10.12.2024 – 19.12.2024 se vor desfășura două transporturi cu depășiri pe traseul:

Agigea RORO PTF – DN39A – DN39 – Agigea – A4 – DN2A – Giurgeni – Slobozia – DN21 – Drajna – A2 – DN Centura București - A1 – Pitești – DN65B – DN65 – Albota -  Drumul Expres Craiova - Pitești – DN65 – Craiova – DN65F – DN6 – Filiași – DN66 – Târgu Jiu – Centura Târgu Jiu – Simeria – A1 – A10 – A3 – DN1 – Florești (CJ).

Vehiculele transportă componente necesare pentru lucrările de la metroul din Cluj.   

Lățimea maximă a vehiculelor este de 6,35 m, masa totală 188,08 tone, lungime 32,50 m, înălțime 4,50 m, viteza de deplasare urmând a fi adaptată condițiilor de trafic. Menționăm că în conformitate cu OUG 195/2002 privind circulația pe drumurile publice viteza maximă de deplasare a vehiculelor cu depășiri este de 70 km/oră.

Etapele de desfășurare ale transporturilor sunt stabilite de poliția rutieră, care asigură însoțirea vehiculelor cu depășiri. Transporturile nu se vor desfășura în perioadele și pe sectoarele de drum pe care sunt semnalate fenomene meteorologice periculoase, prin codurile galben, portocaliu sau roșu.
 
Informaţii suplimentare privind starea reţelei de drumuri naţionale și autostrăzi pot fi obţinute de la Dispeceratul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., la numerele de telefon 021/264.33.33; 021/9360 sau accesând pe prima pagina în caseta din stânga: www.cnadnr.ro - DISPECERAT - Situația Drumurilor Naţionale, dar și pagina de FB https://www.facebook.com/cnadnr/.           

https://www.ziuaconstanta.ro/stiri/actualitate/transporturi-agabaritice-componente-necesare-pentru-lucrarile-de-la-metroul-din-cluj-transportate-pe-ruta-portul-constanta-sud-agigea-floresti-cluj-880625.html

yetiman

Din cate am inteles, sunt 38 camioane care transporta componentele.
E posibil ca nu toate sa fie agabaritice si sa fie necesar sa faca traseul pe Valea Jiului.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

csebi24

Cred ca intr-un reportaj zicea cineva din partea constructorului ca 6 din cele 38 sunt containere, deci aceleasea sigur nu sunt agabariticice.

alexV

Gulermak a organizat bine logistica cu importul si transportul TBM la santier.

Compar cu alti constructori turci despre care am auzit ca nu au fost pregatiti cu hartiile de import si transport, le-au stat containerele cu lunile in portul Constanta, contra cost desigur.


sunt curios cum arata santierul, daca au inceput cu betoanele pentru portalurile pe unde vor sa lanseze. Inca nu indraznesc sa ma gandesc la statii.

sebip

Inca nu ii inceput nimic, Terratest are mobilizat acolo un utilaj pentru pereti mulati.

ariassis

#1490
Se poate vedea aici in video putin din situatia din 11 decembrie din Floresti https://youtu.be/G9blGQrQlbc?si=tbWflMbBPXfpI-ko&t=97.
Comparativ cu acum 3 saptamani.

căpșuna_zburătoare

Nu-mi vine să cred... cârtițele sunt pe drum iar topicul încă se mai numește "Infrastructura feroviara urbana" în loc de "Metroul Cluj-Napoca".

Am sesizat asta deja de două ori, dar forumul nu oferă posibilitatea să contactezi cumva un admin.
Veniți și voi cu idei, cum să facem să evolueze odată titlul.

ijwtsh

Ar trebui thread separat pentru metrou, nu redenumit acesta. Aici sunt discutii si despre metrou, si despre trenul metropolitan cat si despre infrastructura feroviara in general.


LRadu

Sunt curios cat dureaza asamblarea lor.

Si oare unde va fi portalul de intrare ca nu imi dau seama din filmare, presuopun totusi ca pe undeva pe acolo pe unde sunt excavatoarele.
Ma gandesc ca vor fi asamblate chiar la intare sa intre cu ele direct in "pită"

ariassis

#1495
Oficial 3 luni dureaza asamblarea.
Portalul nu are cum sa fie unde sunt acum utilajele. Metroul intra la suprafata in zona asta, mai la sud. Ar veni ceva de genul




In principal sursa mea e prezentarea 3d facuta de proiectanti in urma cu ceva ani. Evident, ma pot insela, proiectul putea sa fie schimbat, insa traversarea strazii Eroilor e sigur pe acolo, ca nu are pe unde sa vina altfel. Daca ar fi intrat pe unde sunt acum utilajele, ar insemna o curba peste hala rosie, ce ar fi fost demolata deja.

ariassis

Acum ca ma uit iar, cred ca intrarea e totusi mai spre eroilor. In zona in care terenul e tasat.

Prezentarea proiectantilor:


Rectificarea mea:



dragos76

Chiar dacă articolul postat de tine e recent, e un "subiect" deja vechi de câteva luni, dar care pare din categoria fumigene/fake news lansate de unii.
Vezi aici un răspuns al colegului StefanCelMare, care pare că lămurește această "problemă".