[CJ] Infrastructura feroviara urbana Cluj-Napoca

Started by vasile.baciu, August 18, 2015, 11:42:44 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

alexV

Diametrul.

Cele de la Ormenis de pe calea ferata au 9.8 metri.
Astea pentru metrou au 6.4 metri, conform SF.


xghost

Vaporul a ajuns in Constanta, apare ancorat mai departe de mal. Sunt curios cat o sa dureze pana descarca si apoi cat dureaza transportul pana in Cluj...

klax187

Tramvaiele din Cluj-Napoca vor fi mai silențioase și vor produce mai puține vibrații.

Compania de transport a investit 1.1 milioane de euro în achiziția unui sistem performant de rectificare a roților de tramvai fără a fi necesară demontarea acestora.
...
Noua investiție este un sistem subteran, care permite strunjirea roților metalice în timp ce acestea rămân montate pe tramvai. Datorită acestui sistem, care ușurează mult operațiunea, rectificarea roților care au deformări va putea fi făcută mult mai des, ceea ce va conduce la reducerea vibrațiilor și zgomotului.


Quote,,Călătoriile cu tramvaiul sunt mai plăcute și mai confortabile pentru clujeni și vizitatori

În luna octombrie a acestui an, 2024, în hala Depoului Tramvaie a avut loc punerea în funcțiune a unui strung subteran cu comandă numerică pentru strunjirea roților de tramvai, fără demontare.

Urmare directă a instalării acestuia este scurtarea procesului de rectificare, mai precis de la 5 zile la o zi, astfel încât intervenția se face ori de câte ori se constată necesitatea eliminării vibrațiilor (valoarea investiției este de 1.100.000 de EURO).

Precizia prelucrării bandajelor, scurtarea timpilor pentru rectificare a bandajelor, eliminarea efortului uman implicat în procedură, respectiv de la 15 muncitori la doar 2 muncitori, reducerea vibrațiilor generate de planeitățile care apar pe bandaje și reducerea poluării fonice fac ca tramvaiul să fie o alegere inteligentă și verde în deplasările zilnice." anunță CTP Cluj.

Surse:
https://www.stiridecluj.ro/social/tramvaiele-din-cluj-napoca-vor-fi-mai-silentioase-si-vor-produce-mai-putine-vibratii-care-e-motivul-video

https://www.facebook.com/share/v/15Rb9KpPPY/

xghost

A intrat vaporul azi dim. in docuri. Ar trebui sa inceapa descarcarea...

kitsune

Din păcate e în Constanța Sud, nu am acces acolo, că mergeam să fac niște poze. Dar nu pot. Nici măcar de la distanță nu merge, că nu am o faleză cum e in Nord.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Naftalina39



Breaking News!!
TBM-urile au pornit spre Cluj.  :o

Le Serj

Transporturi agabaritice pe ruta Agigea RORO PTF – Florești (CJ)
În perioada 10.12.2024 – 19.12.2024 se vor desfășura două transporturi cu depășiri pe traseul:
Agigea RORO PTF – DN39A – DN39 – Agigea – A4 – DN2A – Giurgeni – Slobozia – DN21 – Drajna – A2 – DN Centura București - A1 – Pitești – DN65B – DN65 – Albota -  Drumul Expres Craiova - Pitești – DN65 – Craiova – DN65F – DN6 – Filiași – DN66 – Târgu Jiu – Centura Târgu Jiu – Simeria – A1 – A10 – A3 – DN1 – Florești.
Vehiculele transportă componente necesare pentru lucrările de la metroul din Cluj.   
Lățimea maximă a vehiculelor este de 6,35 m, masa totală 188,08 tone, lungime 32,50 m, înălțime 4,50 m, viteza de deplasare urmând a fi adaptată condițiilor de trafic. Menționăm că în conformitate cu OUG 195/2002 privind circulația pe drumurile publice viteza maximă de deplasare a vehiculelor cu depășiri este de 70 km/oră.
https://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/transporturi-agabaritice-pe-ruta-agigea-roro-ptf-%E2%80%93-20?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR26bOF0gad-2ROr7AtG_UK4u5QidCsa1F4H6XLbCZDgl_tGHslYzdzvBMc_aem_hirTxdI5rmvUkWBYfHDgyQ

https://www.facebook.com/share/p/15VVeL9J9C/

horyatm

Pe A2 cred că nu poate să treacă de stația de taxare bănuiesc. pe DN7 nu-mi dau seama de ce nu poate.

gicu

Pentru că fiind foarte lat (~6m) blochează ambele benzi de circulație. Pe Valea Oltului ar fi un dezastru, pe Valea Jiului e mult mai gol.

xghost

Mai multe detalii cu poze despre descarcare Aici

Light

În perioada 10.12.2024 – 19.12.2024 se vor desfășura șase transporturi cu depășiri pe traseul:
Agigea RORO PTF – DN39A – DN39 – Agigea – A4 – DN2A – Giurgeni – Slobozia – DN21 – Drajna – A2 – DN Centura București – Ploiești - DN1 – Bușteni – Brașov – Centura Brașov – DN1 – Făgăraș – Sibiu – A1 – Sebeș – A10 – Turda – A3 – Gilău – DN1 – Florești (județul Cluj).
Vehiculele transportă componente necesare pentru lucrările de la metroul din Cluj.   
Lățimea maximă a vehiculelor este de 6,35 m, masa totală 129 tone, lungime 24,80 m, înălțime 4 m, viteza de deplasare urmând a fi adaptată condițiilor de trafic. Menționăm că în conformitate cu OUG 195/2002 privind circulația pe drumurile publice viteza maximă de deplasare a vehiculelor cu depășiri este de 70 km/oră.


Mai sunt încă 6 transporturi potrivit acestui comunicat de la CNAIR.
FB CNAIR

Americanul Clujean

Quote from: xghost on December 11, 2024, 11:48:15 AMMai multe detalii cu poze despre descarcare Aici

A apărut și un reportaj de la cei de la Observator News pe YouTube:


Dan_s

Doua camioane cu capetele de taiere erau stationate azi dimineata in parcarea de la Banesti, langa monumentul lui Aurel Vlaicu. Cred ca in aceasta noapte vor tranzita VP.
Dan Stanescu / Prahova, Ploiesti

xghost

#1484
Sunt curios cum vor trece de serpentinele inainte de Brasov... ultima data cand am fost acolo, parea destul de strans. Vor opri tot traficul pana trec?