News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Ghicește drumul

Started by bogdymol, March 12, 2013, 10:50:13 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rizzuh

Saracul pod are nevoie de o reparatie capitala. A trait multe la viata lui :)

dr4qul4

Reparatie care ar trebui sa inceapa imediat dupa ce e gata DX12 L2 (si nodul de pe 3) , ca sa se termine inainte sa fie gata DX12 T4.
Astfel se poate folosi ocolitoarea Slatina pe post de DN inainte sa creasca traficul prea mult.
Dar pt asta ar trebui sa se alinieze planetele.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

florin74

#1997
Eu sunt slatinean la origini, va pun niste poze de arhiva, sa vedeti cat a suferit podul asta...

1888. Inceputurile constructiei




1891 finalizare  (mai repede decat podul Pizzarotii de peste Mures :))))  )





noiembrie 1916 Dinamitare retragere trupe romanesti




bogdymol

Uitati aici un pod interesant:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

turcuplateste

Ostrovul Mare, face legătura cu Porțile de Fier II

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bogdymol

Ai fost rapid!

E destul de necunoscut podul acesta, cu toate ca a fost primil pod suspendat din Romania.

https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Podul_Ostrovu_Mare
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

dr4qul4

Acum imi dau seama cat de aproape este aceasta traversare a Dunarii fata de podul Calafat-Vidin.
Practic aici avem 3 traversari in 81 de km (linie dreapta) iar urmatoarele 2 treceri sunt la 250 km si inca 130 km (aici am facut 90 de grade la Calarasi)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

nenea_hartia

@bogdymol: foarte faină poza!

@dr4qul4: am trecut de multe ori pe podul acela și îmi amintesc și când se lucra la el. Podul nu permite decât accesul automobilelor, iar scopul lui era să asigure o legătură directă cu colonia Porțile de Fier II. Pe vremuri, în ghereta de la intrare erau polițiști și nu puteai trece mai departe fără patalamale sau motiv serios de a vizita vreo rudă din colonie. Mult mai în urmă, pe vremea lui Ceaușescu, colonia era un mic orășel, cu de toate. Acum e o ruină, puțini oameni mai locuiesc acolo. Vama Porțile de Fier II e și ea o ruginitură sinistră.
Ai mare dreptate despre lipsa podurilor peste Dunăre.

Am pus mai demult niște poze aici sau pe Wiki.

dan tm

Atunci, camioanele trebuie sa ocoleasca pe baraj pe la Gogosu?

vladb

^ Nu stiu daca e vama pentru trafic greu... Eu mai am lucrari in zona si nu am vazut TIR-uri niciodata. De altfel, granita este, asa cum zice @nenea_hartia mai sus, deplorabila si demna de anii 80.

Colonia Portile de Fier II este de fapt un sat din comuna Burila Mare (daca nu ma inseala memoria) constituit din locuinte de serviciu pentru angajatii Hidroelectrica. Este literalmente o epava sau, daca vreti, un muzeu contemporan al anilor 60. Am avut "onoroarea" sa dorm intr-un asmenea apartament cateva nopti: geamuri din lemn original din anii 60, peretii scorojiti, intrerupatoare antice, etc. Din cauza faptului ca sunt locuinte de serviciu, nimeni nu a investit un leu in ele. Nici macar HE. Marea majoritate a angajatilor fac naveta din DTS sau din satele/comunele invecinate. Este mare pacat ce s-a petrecut acolo. Practic PFII a avut tot ce trebuia: centru civic, scoala, hotel (HE, in paragina si el), vama, etc. Plus, 90% din insula este nelocuita si ne-exploatata agricol. Potential turisitic imens! Dar...nimeni nu a miscat un deget niciodata. Si nu ma refer doar la HE, guvern, etc. Oamenii s-au complacut in mizeria respectiva, sincer.

In alta ordine de idei, recomand daca treceti prin zona, orasul sarbesc Negotin. Pentru o plescavita, bineinteles.

nenea_hartia

@vladb: exact, eu am cunoștințe care au locuit în colonie, pe vremuri era de vis să lucrezi la Hidroelectrica și să-ți dea un apartament acolo. Salariul foarte bun și nici o cheltuială.

@dan tm: cred că teoretic e permis și accesul camioanelor (conform panoului de pe stâlpul din dreapta pozei mele), dar nici eu n-am dat vreodată de vreunul vreodată. În plus, n-am văzut decât polițiști de frontieră, nu și vameși. Presupun că pur și simplu nu există trafic de marfă acolo, ambele regiuni din România și Serbia sunt relativ izolate și foarte sărace.

dan tm

Ma refeream la ccesul in zona , nu la trecerea peste baraj. Camioanele fie chiar si cu materiale pentru zona probabil ocolesc pe barajul mic de la Gogosu nu pot trece peste podul din poza.

b1

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

bgd77

E fotografie facuta de tine? E undeva in Japonia?