[TM] Pasajul Piata Victoriei

Started by Chagall, March 01, 2013, 08:34:11 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Chagall

Circulatie auto prin pasajul subteran din Piata Victoriei





QuoteS-a aprobat varianta de realizare a pasajului subteran din Piaţa Victoriei, astăzi în şedinţa consiliului local Timişoara. Edilul şef, Nicolae Robu, a explicat că ,,proiectul își propune să închidă Inelul 1 prin pasajul pe care vrem să-l realizăm în Piața Victoriei prin jumătate din actualul subpasaj. Este inelul care a fost gândit de sute de ani, dar a fost desființat când Piața Victoriei a devenit zonă pietonală. Soluția nu poate fi decât realizarea unui subpasaj prin Piața Operei. Pe acest traseu de la Modex, intersecția Brătianu cu Michelangelo, Continental, Banca Națională, Bastion, Punctele Cardinale, Piața Mărăști, Piața 700, Materna și Modex, vor circula mașini mici și microbuze. Pe tot acest traseu, mai puțin Piața 700 și intersecția străzii 20 decembrie cu Brătianu vor circula și mijloace de transport și vehicule mai mari. Din Piața 700, acestea vor fi deviate pe traseele actuale ale mijloacelor de transport, pe traseul strada Paris – Spitalul de Copii, Catedrală și avem două posibilități, una este să se treacă prin fața Primăriei și apoi să se intre pe inel, cealaltă să mergem pe traseul actual ocolind Capitolul. Pentru mașinile mici traseul este extrem de scurt. Pasul următor este să închidem și celelalte inele de trafic. În porțiunea de la Modex și până la intersecția cu strada 20 decembrie și bd. I.C. Brătianu vom avea și o parcare subterană. Vom realiza aici circa 500 de locuri de parcare. Vrem să abordăm lucrurile în acord și cu posibilitățile financiare pe care le avem. Va fi extrem de simplu de circulat, cine dorește să iese de pe inel se încadrează pe o bandă exterioară. Cine vrea să intre pe inel ajunge în punctul de racord fără niciun conflict, intră și o ia la dreapta. Cine circulă pe inel trebuie să o facă pe una din benzile interioare". Studiul prezentat astăzi a costat nu mai puţin de 15.000 de euro. Sursa din care vor proveni banii aferenţi lucrărilor este una necunoscută, la fel ca şi data la care ar urma să începaă lucrările, având în vedere că "Acvariul" încă nu a fost demolat cu totul.
The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

Chagall

S-a inceput reabilitarea pasajului pietonal din Piata Victoriei! (nu domnilor, nu e vorba de o gluma)





Mai multe poze aici
The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

iuli

Stai că nu înţeleg, deci se reabilitează pasajul pietonal, dar cum rămâne cu pasajul auto dinspre Materna?!  ???
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Chagall

The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Chagall

Dupa parerea mea, intrarea care tocmai se reabiliteaza, ar trebui desfintata.
Mai jos am marcat cu rosu caile de acees care ar trebui (in opinia mea) desfintate.

The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

Chagall

#6
Pasajul Victoriei

10.02.2013


Autorul pozei: Doppler

22.03.2013



03.04.2013



Ieri 24.05.2013



Mai multe poze aici.
The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

iuli

Arată frumos, dar sunt curios cine va folosi acel pasaj. A mai fost deschis pasajul de câteva ori şi succesul a fost dezastruos.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Chagall

Pasajul Victoriei azi



Mai multe poze gasiti aici.
The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

MNU

Am studiat putin proiectul modificarii pasajului intr-unul auto si mi se pare tot mai imbecila ideea in contextul transformarii inelului 1 intr-un urias sens giratoriu. Ideea e urmatoarea: tot traficul convergent catre centru ar trebui dirijat in sens invers acelor de ceasornic in jurul cartierului "Cetate"... buuuun... pana aici totul e ok. Deci, traficul dinspre Calea Aradului+Gh. Lazar care doreste sa ajunga catre Michelangelo sau Revolutiei, va fi fortat sa treaca prin pasaj PE O SINGURA BANDA. Cat de imbecil trebuie sa fii ca sa gandesti asa ceva?

danutzu_1069

#10
Duminica trecuta am fost la o plimbare prin centrul Timisoarei. Ca de, sunt in vizita in orasul vostru si imi place sa vizitez.
Unul din reperele care merita vizitat, este Piata Operei (Victoriei). In plimbarea mea am vazut pe la colturile pietei, niste intrari in subteran, mi-am zis, ete, au pasaj subteran intr-o piata in care nu circula masini!, dar poate o fi vre-o parcare subterna, ca e zona centrului vechi in care nu se circula, deci trebuie sa parcheze omul undeva...
In timp ce ma gandeam la cele de mai sus, ma apropii de una din intrari si cand ma uit, vad panouri de OSB care blocheaza intrarea...
Ca sa vezi,, nici una nici alta. sic.

PS: Si azi e zi de mers pe jos. E ultimul WE in Timisoara.

AndyM09

Quote from: danutzu_1069 on August 30, 2015, 10:32:51 AM
Unul din reperele care merita vizitat, este Piata Operei (Victoriei).
E cam singurul loc din Timisoara ce poti sa-l vizitezi.  :lol: In alta parte n-ai ce face, trafic si blocuri.
Aa, si mai era si parcul ala rozelor, dar ala se inchide seara.

gmtro

Pentru cine este interesat, primăria a făcut publice planurile din studiul de fezabilitate legate de pasaj...

Ionut

Imi poate spune cineva ce se intampla cu acest proiect?! Ultimul mesaj este de acum doi ani de zile. :)

iuli

Dead end pentru moment. Nici macar ceva planuri pentru anul asta.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog