Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

catalinus66

Venind dinspre Bucuresti pe A1, am observat ca azi la 9:00 au expus capetele pilotilor pe partea dreapta si au adus fier pentru radiere. Erau in plina activitate.

Ionut

Drumul Expres DEx12 Balș-Craiova - 06.09.2024

Filmarea este disponibilă până luni seara pentru patreoni. Luni seara ajunge la toată lumea.

Coperta:


Spoiler v-am dat pe pagina anterioară. :)
Dacă nu aveți răbdare, băgați un dolar pe Patreon și vedeți imediat. :D Mulțumim!

archaeus

Am vazut T1 pe Patreon. Mi se pare ca au apasat un pic pe acceleratie, dar au mult de armat si suprabetonat la pasaje si nu prea mai e timp pt anul asta, dar cine stie, aici chiar am sperante ca se poate. Astept cu interes si filmarea la T4 sa ma enervez nitzel :))

Ionut

Enervarea la T4 ți-o garantez. :lol:
Nu e doar armare+betonare, e și hidroizolația (+asfalt) și vine vremea rece/umedă. Nu prea se împacă astea.


Mulțumim de susținere! (Tuturor celor de pe Patreon, din cont direct, de oriunde și oricum!)

Ionut

Drumul Expres DEx12 Colonești-Pitești (Oarja/Catanele) - 06.09.2024

Pe Patreon este deja disponibilă filmarea până marți seara când intră la toată lumea. Posibil să dăm marți dimineața totuși dar să vedem ce mai apare. Marți seara cel târziu.

Coperta (pentru cei care nu recunosc este zona fix înainte de nodul Albota cum vii dinspre Colonești):

archaeus

Am vazut si T4. Ce sa zic, mie mi se pare greu pt mijloc de Noiembrie pana la Albota, sincer!La drumul de de legatura e ff mult de munca, nu e 1m de parapete, nu e uzura, mobilizarea asa si asa, mai e de lucru mult mult. Cat despre Albota- A1, sa ne uitam pe T1 cum stau turcii si au sanse mici pt anul asta si sa ne uitam la UMB....Aprilie-Mai daca se intorc in Februarie la munca!
Multumim API pt filmari

mike_us

@archaeus Tu zici că nu se deschide până în Albota până în noiembrie sau nu se deschide deloc anul ăsta?

oneLess

#10372
Ce estimează @archaeus că le-ar mai trebui 2 luni la anul, ar cam fi exact cele 2 cicluri de muncă de 3 săptămâni + 1 săptămână liberă irosite în martie+aprilie !

Așapte au ales !

archaeus


oneLess

#10374
T1.

8^, Pasajul de pe copertă, numărul 13, cel rămas în urmă


Fix o săptămână mai devreme.

În filmarea lui Marius !


Și a lui RD



horatiu.cosma

Am văzut și eu filmarea de pe T4. Vorba lui archaeus, toate pânzele sus pe A7, nimic anul ăsta aici. Nu e uzură deloc (în afară de sectorul experimental de la început), nu e niciun metru de parapete și nici nu pare agitația specifică ultimelor 2-3 luni înainte de finalizare, ba dimpotrivă, cred că am numărat 30-40 de oameni pe primii 19km cu asfalt. În schimb grosul mobilizării e mai degrabă pe Albota - A1.

vancouver

Relaxati-va, vine si uzura. Colonesti - Albota este practic gata, de aia nu mai sunt muncitori acolo, ca nu mai au ce face, cu cateva exceptii. Colonesti - Albota este 100% anul asta.

Toate fortele (mai ales la terasamente si structuri) au trecut pe Albota - A1 cu scopul sa faca cat mai mult anul asta, sa fie totul acoperit de asfalt si aici si in cel mai nefericit caz Albota - A1 sa arate ca acum Colonesti - Albota la finalul anului. In felul acesta 90% din cei 700 de muncitori si cele 200 de utilaje nu mai au ce cauta aici in 2025 si pot fi relocate.

Dorinta oamenilor din exteriorul breslei constructorilor, ca imediat ce o activitate este gata sa sara oamenii pentru urmatoarea activitate este complet nerealista. Am aceeasi discutie pe n santiere, cu arhitectii, cu proiectanti care se prefac ca nu inteles si cu beneficiari. Pur si simplu nu se poate, pentru ca oamenii aceia care trebuie sa faca urmatoarea operatie nu stau acasa si asteapta un ordin. Ei sunt angrenati in alta parte. Nici nu pot fi programati sa vina absolut la limita sa-i calareasca pe cei de dinaintea lor, pentru ca si cei dinainte sunt OAMENI si lucrarile sunt complexe, si degeaba faci un calcul teoretic si zici ca termina in ziua x, ca poate termina cu 3 zile mai devreme sau mai tarziu. C-asa-i in constructii!

Si atunci mereu o sa vedeti de ex. predale puse si fierarii inca nu sar imediat pe ele. Sau pile de pod gata si nu stau cei cu grinzile in spate sa se apuce imediat ce 2 pile sunt gata sa monteze prima grinda!

Cel putin nu cu resurse limitate si cu pretentia de a castiga licitatia ala care cere mai putin. Daca ar castiga licitatia ala care cere mai mult, da, poate ca atunci am da triplu sau cvadruplu sa ne construim case, blocuri si autostrazi, dar atunci fiecare muncitor ar avea un inlocuitor cand se imbolnaveste, echipele ar sta si in asteptarea operatiei anterioare, ca sunt bani sa fie platiti si cand stau de pomana, etc....
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Drumul Expres DEx12 Balș-Craiova - 06.09.2024 - Ozaltin - filmare completă


mike_us

#10378
@vancouver, mi-ai luat-o înainte! Întrebam ca să pot pune un pariu cu @archaeus.
Nu sunt constructor și nici pe departe nu am experiența ta, dar și eu eram aproape sigur că până la Albota nu ratează anul ăsta.

Xrailer

Am eu impresia sau e mai ingust drumul la conectarea T1 Cu T2? Lipseste acea banda de 1.5m?