Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

10 Members and 15 Guests are viewing this topic.


Telvanni

Observ ca parapetii metalici lipsesc de pe aproape tot tronsonul, o fi vreo problema cu livrarea lor?

vm75

Slabe sanse pentru 2023. Cred ca vor termina la Jitaru in 15 decembrie, dar greu sa fie gata tot. Best case sa termine marcajele pana vine iarna si sa ramana parapetii pentru ianuarie.
La Colonesti mi se pare ca sensul Pitesti-Craiova va intra pe DEx via DC si apoi pe "cararea" asfaltata din camp desprinsa din DC, evitandu-se astfel conflictul de trafic

mike_us

#8733
Mulțumim Marius pentru filmare.  Ce a fost mai greu a trecut. Cu 31km aici si 19 km pe A0 in următoarele luni UMB se pregătește sa termine 50 km de autostrada/drum expres. Sa ne gândim ca e mai mult decit media anuala a României in ultimi 10-12 ani.

cao_vali

Duminica 05.11 am vazut pe traseul intre Pitesti si Sibiu peste 10-15 camioane portocalii, gen UMB care pareau noi cu numere de Bucuresti gen BXXUME BXXUMM, presupun ca se indreptau spre T4 altfel ce cautau pe acolo, am vazut ca au ajuns si la Ramnicu Sarat ceva camioane noi.

TibiV

@p_mrs
multumim mult!

Sa-ti dea Dumnezeu multa sanatate (tie) si baterii "very-very-long life" (dronei tale)!...
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dumbravaandrei

@vm75 ca să deschidă circulația pe lot nu e nevoie să fie gata 100%. De exemplu, o perioadă ne putem lipsi de parcări sau bibileli la CIC. Pentru ce ține de dat în trafic, într-adevăr, e posibil până la Crăciun, că nu mai au așa multe lucrări care să țină de vreme.
De Crăciun când o să merg la Craiova, din păcate știu că voi face 1h:30 de la Pitești la Colonești și încă o oră de la Balș la Craiova . Dar aia e... mai răbdăm nițel.

carutasul

da, dacă vor musai și ajung cu rampele la nivel la Jitaru pot probabil să pună un balast, lasă circulația pe una din benzi și o finalizează pe cealaltă, după care invers. Dar în funcție de vreme merită sau nu merită: dacă vremea e ca anul trecut nu merită deloc, pot deschide în ianuarie; dacă e o iarnă normală poate că merită să deschidă cu restricție și să termine în martie-aprilie, că totuși câștigi câteva luni. Vom vedea. Presupun că și ei vor să scape de lucrare, chiar cu riscul de a avea lucrări în garanție la anul, pentru că oricum sunt în zonă pe lotul patru și pot face remedieri fără prea multă bătaie de cap. Dar evident, e doar părerea mea.

alexa_adrian2001

Oare cati muncitori / utilaje au avut pe lot 3?

Dar pe lotul 4?

Oare UMBul a mai si mutat din resurse de pe un lot pe altul si inapoi?

oneLess

#8739
CraPi4  PiSi4  :)

Aici, din satelit pare că s-a mai creionat ceva la nodul de la Albota.
Pe drumul de legătură către Albota s-a decopertat mai mult și s-au defrișat și 2 zone cu pădure!

Poate ne umilește cineva măcar cu vreo poză cu o foreză, acum după ce au căpătat AC pe tot lotul și la o lună de la ultima filmare a lui Marius!
Mulțumim Marius!  ;)

[/b]

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


GIV

de ce e nevoie sa inchida circulatia ca sa deschida traficul pe pasaj? ce lucrari trebuie sa se faca la granita dintre tr2 si 3 pe parcursul a 3 saptamani ????

horatiu.cosma

Uzură pe unele bretele, refăcut marcaje. Trei săptămâni într-adevăr pare exagerat, în câteva zile pot da drumul fără probleme, eventual cu stâlpișori peste marcajele proaspete ca să nu le facă șoferii gri prin trecere peste ele.

mike_us

In articol zice ca lucrările ar putea dura 3 săptămâni. Deci cumva ca un maxim dar e posibil sa fie mai puțin așa am înțeles eu.