News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 16 Guests are viewing this topic.

TibiV

Pai pentru CFR este foarte "rational" sa (i) se faca ceva pe banii altora, si sa inventeze "linii necesare" pe care nu le platesc ei.

Cand este sa se faca pe banii lor... Ce sa vezi?...
Vedeti proiectul M300 Cluj-Oradea... Dispar linii ca prin farmec.

Ca sa nu mai vorbim despre M800, unde au aruncat la gunoi triaje esentiale, si unele marfare fac 24 de ore de la Constanta la Ploiesti...

LE
@alexandru_m,
exact....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Sealand01

Tibi, la Carcea, adica in imediata vecinătate, sta viaductul ala sa cada și are trafic de 100 de ori mai mare și noi facem 3 linii, pur și simplu de noaptea mintii

pest1969

Daca e asa de mare volumul de munca ramas pentru aceste poduri CF, carui motiv i se datoreaza optimismul lui Catalin Drula de la inceputul anului 2021 legat de o deschidere in decembrie 2021?

survola

Quote from: danutzu_1069 on February 13, 2022, 01:08:46 PM
Nu este lipsa,  efectiv nu aveau cum sa faca subtraversare... ar fi insemnat sa mearga cu terasamentul inaltat pr distanta mare....
Asa, vor fi strazi infundate si accesul va fi cu ocol pe la podul din apropiere, pe unde a fost deviat DJ643(vizibil pe OSM)
Sper să nu avem întâmplări tragice în acea zonă, repet dintr-un oraș (așa... mic cum este el), unde vom avea aproape sigur pietoni, poate chiar copii, care vor traversa DX până la rude sau foști vecini. Nu va merge nimeni kilometri până la acel pod ,,din apropiere".
Bine că se pot face 3 linii de tren peste DX.
LE. 620 m până la pod, 620 m inapoi.

horatiu.cosma

Fiindcă noi am început discuțiile încă din vară pentru perspectiva deschiderii doar cu unul dintre poduri construite, al doilea facandu se ulterior. Dar nu a mai continuat nimeni discuțiile.

De ce vrea CFR așa ceva? Eu o mentalitate ceva mai specială acolo. Zeci de ani la unele regionale nu s a construit nimic, au rămas în urmă visând că va veni și la ei "coridorul" și alte construcții mărețe. Așa că atunci când a bătut cineva la ușa lor și le a zis că vrea să construiască un drum care le intersectează linia, au zis că e momentul lor de glorie in care pot pune in practica visele respective "pai o să vina peste noi dublare, cvadruplare etc, așa că faceți poduri fără număr pentru cele mai luminoase perspective". Și asta nu ar fi o așa mare problema, problema decide gravă în momentul în care visul e combinat și cu o proiectare la CFR de anii 1900, cu acele incinte imense la -20 de metri pentru radier, durează pilele o veșnicie, că pe sistem normal termina UMB de mult și 4 poduri paralele.

gxg29

Pe directia Turda - Deveselu cam pe unde s-ar putea dezvolta mai rapid o legatura pe calea ferata? ... Nu m-ar mira sa auzim cat de curand si de un pod CF peste Dunare pe la Corabia ...... Problema nu o vad la cate poduri se fac, cand si cum, ci la podul care se face acum (care ar fi trebuit terminat de mult) si de care depinde deviarea CF.... Actuala cale ferata tine in loc subtraversarea nu urmatoarele poduri sau numarul lor....

danutzu_1069

@survola, mie mi se pare ca vor fi panouri in toata zona aia, pe ambele parti.... deci pe unde sa traverseze?

dr4qul4

este destul de mare ocolul pentru ca si urmatorul drum este inchis. Se va putea trece doar pe langa acel parau. Sau pe sub podul peste Oltet.
Ce nu inteleg este de ce nu au facut o subtraversare pietonala acolo. Puteau face un podet cu inaltimea de 2-2,5 m fara probleme.
Asa i-au cam izolat si pe cei intre CF si DX si pe cei intre DX si Oltet/Padure
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

hvm

Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

SniperGuy

Poate vor face o pasarela? Dar da, sunt de acord ca dx-ul ar "desparti" comunitatea de acolo; se vede ca este o "ruta" folosita destul de des de localnici avand in vedere podetul din lemn si parapetii de protectie mediani care nu sunt montati fix acolo.

daniel321

Harta cu zona pe unde se poate ocoli pe sub pod




Powered by API/PUM imgur uploader

AlexxC

Pe filmare se observa la vreo 50m spre Oltet un podet ce poate fi folosit pe post de subtraversare pentru pietoni in perioadele fara precipitatii.

dr4qul4

ala va putea fi folosit permanent. Vor trece si masinile pe acolo, au lasat loc pe langa acel parau. Dar este destul de mare ocolul pt pietoni.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

danutzu_1069


dr4qul4

la bloc nu strica. Aia fac destula miscare la muncile campului  :((
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024