News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 34 Guests are viewing this topic.

alexandru_m

Limita e in general 100 ca pe restul S1 dar are VMS si poate fi coborata in caz de aglomeratie / accident. Cat despre benzile mai inguste...eu nu am simtit ca s-ar ingusta acolo, dar nici nivela cu laser nu am in ochi.

Singurele zone unde este restrictie permanenta pe S1 intre A4 si A21 sunt zona Schwechat unde (pe sensul V->E) avem 80 si mai apoi 60 la intersectia cu A4 (chiar 40 pe breteaua aeroport A4 - S1) si zona nodului Vosendorf unde este 80 de dupa intersectia Vorarlberger Allee si pana in varful dealului pe A21.

Dar principiul cu nodul intermodal peste DX ramane  O:-)

bogdymol

Quote from: alexandru_m on February 13, 2022, 10:57:38 AM
Limita e in general 100 ca pe restul S1 dar are VMS si poate fi coborata in caz de aglomeratie / accident. Cat despre benzile mai inguste...eu nu am simtit ca s-ar ingusta acolo, dar nici nivela cu laser nu am in ochi.

Stai ca poate nu m-am facut inteles. Limita la 80 km/h si benzi mai inguste au fost exclusiv in timpul constructiei terminalului intermodal. Punctual, cat era santier in zona.

Cum au terminat constructia, cum S1 a redevenit ce a fost initial (limita generala de 100 km/h ca pe toata centura + profil de autostrada (2 benzi pe sens + banda de urgenta normala).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Nu inteleg ce vorbiti. Ce terminal intermodal la Ganeasa? :o
Sau tot despre un univers paralel discutam?

BigZ

Stie cineva daca cel de-al doilea pod de la Ganeasa face parte din proiectul DX12 sau e un proiect separat? Ca asta ne-ar spune daca DX-ul va fi blocat sau nu de realizarea acestui pod.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson2 Lot1 UMB Pod DJ643 Oltet 09022022


TibiV

Mai fratilor,

UMB nu se poate apuca de al doilea pod CF de la Ganeasa pana nu il termina pe primul ca sa mute traficul feroviar pe el. Nu poti intrerupe circulatia trenurilor timp de luni de  zile...
Abia atunci se pot apuca de al doilea pod, care va fi fix pe locul actualei linii, care va fi demolata pentru a contrui podul 2.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexandru_m

Nu e nici un terminal intermodal la Ganeasa, doar comparam mere cu alte mere mai mari.  8)

Sealand01

In viata trebuie sa fii prevăzător, nu se știe când vor ajunge Caracal si Drăgășani mari metropole de 500k locuitori și trebuie legate prin linie cvatrupla, mie mi se pare chiar puțin 3 linii și 2 poduri.

La Carcea eu zic sa dărâmăm de tot viaductul ala, acolo nu e nevoie de niciun pod, n-avem idee de ce se numește m100...


Parca traim într-un spital de nebuni, ne mor oameni pe dn-ul ala, distrugem doua orase (Balș și Slatina) cu trafic enorm, dar nu deschidem dx pt ca  vor unii sa faca 3 linii pe linia secundara la secundara

survola

Aici avem o subtraversare lipsă - Str. Petre Pandrea, orașul Balș:



Powered by API/PUM imgur uploader

danutzu_1069

Nu este lipsa,  efectiv nu aveau cum sa faca subtraversare... ar fi insemnat sa mearga cu terasamentul inaltat pr distanta mare....
Asa, vor fi strazi infundate si accesul va fi cu ocol pe la podul din apropiere, pe unde a fost deviat DJ643(vizibil pe OSM)

GAC

In ceea ce priveste al doilea pod de la Ganeasa, constat cu mare intarziere ca este parte a liniei Piatra Olt - Rm. Valcea si nu a liniei Pitesti - Craiova, asa cum am crezut initial.
Din pacate pe linia in cauza, circula zilnic doar 17 trenuri de calatori, din care doar 2 IR. Ipoteza unei dublari pe Piatra Olt - Valcea o gasesc complet nerealista fara a avea mai intai o dublare pe sectiune Craiova - Piatra Olt, poate chiar Craiova - Pitesti.
Sunt foarte curios ce solutie tehnica o sa foloseasca pentru a face "util" si al doilea pod CF de peste DX12.
Tare ma tem ca al doilea pod va rugini nefolosit, caci de dublarea relatiei Valcea-Piatra Olt nu vom putea discuta nici in 20 de ani.
Oare ce i-a facut pe cei de la CFR sa fie atat de vizionari in ceea ce priveste dezvoltarea retelei CF, in conditiile in care nu au fost in stare sa vina cu un plan pentru electrificarea Bucuresti - Pitesti...

dr4qul4

#6116
ce dublare de linie visati. Linia aia este linie simpla inclusiv toate podurile (si sunt destule atat peste rauri cat si peste DN64) sunt pt linie simpla.
Eu sper ca in contractul UMB-ului nu sunt trecute 3 pasaje ci doar ca trebuie sa proiecteze DX-ul pentru ca in viitor sa se poata face 3 linii peste DX. Un viitor foarte indepartat.
Sa faci acum pasaj triplu peste DX este pierdere de bani. Pana ar fi gata dublarea liniei pe restul traseului.... vor trebui reconstruite.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

Am explicat de câteva ori care e situația acolo. Mai incerc odată. In proiectul UMB de construire a drumului expres Craiova-Pitesti tronsonul 2 lotul 2, la intersecția cu calea ferată de la Găneasa sunt prevăzute doua structuri de CF peste drumul expres ce vor acomoda 3 linii de cale ferată: cea normală, cea de perspectivă și încă una de fugă. Prima structură e aproape gata, cea de-a doua o va construi UMB pe amplasamentul liniei curente după devierea circulației feroviare pe structura care acum e aproape finalizată. Mai bine de atât nu știu cum să mai explic  :D.

Sealand01

Pai si explicatia asta face cumva rationala idea de avea inca doua linii "de perspectiva si de fuga" pe o linie de mana a3a?
Cu totii ne-am prins ca e trecuta in contract, nu ne prindem in ce scop

alexandru_m

In scopul de a se face pe banii altora ca de lasat in paragina se ocupa CFR