News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 12 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Quote from: RobertH on December 16, 2021, 05:04:25 PM
Pai podu asta nou ramane. Nu revine la vechiul aliniament.
Ramane dar mai trebuie sa faca unul pe vechiul amplasament, acolo vom avea in final 3 linii, 3!
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

oneLess

#5881
Quote... acolo vom avea in final 3 linii, 3!

Am mai citit chestia asta cu mai multe linii, 2 sau 3 peste Dex12
Dar nu înțeleg, poate eu, fac triaj deasupra DEx12 ?
Înainte și după nu au decât o singură linie ??? La ce ar folosi ?
Dacă e să mai facă alt pod am pus-o cu 2024..2025

Eu nici linia asta nouă nu o văd din motive CFR funcțională până la primăvară.
Au mai subliniat colegi pe aici coșmarul ăsta, adică durată recepție CFR,
adică să aibă voie UMB să scoată pământul ăla de acolo. Și din cauza unei singure linii CFR nu 3.

RobertH

Posibil sa ai dreptate, pe plansa cu SF e ambiguu.

archaeus

^^
Cred ca celelalt se poate face sub trafic.

horatiu.cosma

^
Managerul de proiect din CNAIR nu își pusese problema asta până recent, "merge mai repede execuția celui de-al doilea pod CF daca nu e trafic pe DX"  :D. După ce i-am desenat, sper sa fi înțeles importanța deschiderii DX cat mai rapidă.

dr4qul4

nu inteleg de ce va cramponati atat din cauza unor panouri antifonice. Lasati-le sa le monteze ca nu strica si nici nu costa o avere. ba chiar functioneaza ca garduri.
Prin alte tari (si aici ma refer la Ungaria, Croatia, Grecia) este plin de ecoducte/tuneluri. Numai la noi animalele sunt obligate sa treaca drumul.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

paullie

Bun asa Horatiu, vad ca ai vesti "bune" de Craciun. Deci in Martie 2022 se deschide DX12Tr2L1 iar DX12Tr2L2 Dumnezeu cu mila. Probabil la 1 Mai 2023 impreuna cu Tr1 si Tr3.

Mno asa e când unii (CFR) vor sa scoata castanele din foc cu mâna altora (CNAIR). Vorba colegului, fac depou deasupra DX12?

SniperGuy

#5887
Dar podul cel nou din ce am citit pe paginile precedente si din ce am vazut in alte reportaje cu poduri de cale ferata, va putea "acomoda" 2 linii, corect?
Ar mai trebui un pod cu inca o linie. Dar acel pod este cuprins in acest contract? Daca nu, este semnat contract pentru el?
Si inca o intrebare.... poate stupida. Daca se stia de la inceput ca se vor 3 linii acolo, de ce nu s-a licitat de la bun inceput un pod cu 3 linii de cale ferata? (asta in cazul in care nu sunt prinse toate cele 3 linii in acest contract, lucru de care ma indoiesc ca sunt prinse...)

LE:
Cam asa ar trebui sa iasa podul acesta in lucru. (este luata linia alaturata de la aceeasi altitudine si din aceeasi locatie in spatiu deci eroarea nu ar fi foarte mare)




Powered by API/PUM imgur uploader

Multumim Horatiu pentru informatii "din interior"  :D

paulmare

Daca faceau din start 3 linii - trebuiau sa circule trenurile alea piatra olt sibiu sau ce folosesc linia aceea 
acuma de bun simt dupa ce deviaza pe podul nou si demoleaza linia veche peste dx, pana deschid dx-ul, ar fi fost sa isi faca cfr infra pilotii si culeile, evident ca nu o sa se apuce ca nu au nimic gata, dar un tablier il pot asambla pe margine si apoi aseza intr-o singura zi, cu hulk daca trebuie si translatat sau cu o pereche de macarale telescopice daca au pozitie, pentru culei o sa inchida acostamentul si o sa puna restrictie, si pot folosi pasajul pentru drumul agricol sa treaca dintr-o parte in alta a santierului

horatiu.cosma


carutasul

Bun dar din ce am văzut noi podul actual s-a asamblat la sol și s-a ridicat cu macaraua. Până la urmă care ar fi problema dacă ar opri circulația pe DX cândva două zile, sau hai, o săptămână ? Că presupun că nu e o problemă să îl asamblezi în afara carosabilului. Și în afară de montaj nu știu dacă mai fac altceva, că presupun că nu pun și linia...

Saber

Quote from: SniperGuy on December 17, 2021, 04:01:32 PM

LE:
Cam asa ar trebui sa iasa podul acesta in lucru. (este luata linia alaturata de la aceeasi altitudine si din aceeasi locatie in spatiu deci eroarea nu ar fi foarte mare)


Nu e chiar asa. Podul poate gazdui maxim o linie. Pe pod nu trebuie sa incapa doar sinele, mai trebuie sa incapa si trenurile care merg pe ele. Ecartamentul (distanta dintre cele 2 sine ale unei linii de cale ferata) este de 1,45 m. Latimea unu vagon poate ajunge si la 3 m. Deci mai mult de dublu. Plus distanta de siguranta intre ele. 2 trenuri nu pot sa treaca la o distanta de 20-30 cm unul de altul. Asadar...

elphax

cam inghesuiala pe podul ala, sunteti siguri ca incap 2 trenuri acolo ?

Vlad94

Pe podul existent va fi o singura linie. Nu incap doua.
Nu inteleg de unde modificarea asta. Inainte de constructie, linia care venea dinspre triaj nu se racorda in linia curenta, ci se infunda pe actualul traseu al dx-ului. Se vede pe Google Earth. Triajul ala este abandonat de cand lumea si un pod inutil si scump nu va schimba asta.

Sealand01

Incredibili oamenii astia te ia capul total, pe lângă toaaate problemele infrastructurii etc. Calea aia ferata e abandonata complet, în loc sa bage bani în poșetele cu restricții de 5-10km/h sau alte reparații, fabulos... Cică avem curte de conturi