News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 21 Guests are viewing this topic.


Sealand01

Multumim pt foto, foarte bune, da pare ca 2 saptamani ar fi suficiente.
Dar tot nu inteleg pe unde vor trece cele 3 linii, mai fac in viitor inca 3 poduri d-astea?:))

TibiV

Podul nou se pare ca va"duce" 2 linii...
Deci probabil vor mai face inca un singur pod...

Quote from: TibiV on November 22, 2021, 01:35:40 PM
Uitati-va pe filmarea lui daniel321 la minutul 05.00
Acolo sunt stationate pe culeea nordica, in paralel, un camion-cisterna si un incarcator frontal.

Este vorba despre filmarea cu "Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson2 Lot2 UMB Sub Traversare Dn64 Ganeasa 19112021" de aici: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=155.msg368827#msg368827
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

daniel321

#5808
Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson2 Lot2 UMB Sub Traversare Dn64 Ganeasa 02122021


KnX

#5809
@cmonea69, mulțumim pentru acest fotoreportaj și pentru veștile proaspete aduse de pe acest șantier.
La cum arată stadiul lucrărilor pe podul de la Olt și la viaductul de lângă Balta Milcov, în intervalul de timp până în 18 decembrie, cred că vor finaliza tot ce mai este de făcut.
La culeea dinspre Slatina a viaductului ar părea că este ceva mai complicat și că depind destul de mult de condițiile meteo, în rest, rosturi de dilatare, marcaje, panouri fonoabsorbante, semnalizarea rutieră etc nu reprezintă pentru cei de la UMB ceva prea dificil.
La subtraversarea de la Găneasa, au deja asfaltul adus foarte aproape de podul CF.
De îndată ce șinele se vor fi montat pe pod și realizată devierea de la vechiul traseu, se vor apuca serios de străpungere și finalizarea căii de rulare.
Cred că rămâne speranța că vor reuși să dea în trafic până la Crăciun măcar porțiunea cuprinsă între nodul rutier de la Spineni - unde DeX-ul este supratraversat de Drumul Comunal 154A - și nodul rutier de lângă Pirelli, unde au finalizat deja trecerea DJ546 peste DeX.
Ar fi fost prea frumos să termine și nodul rutier de la Valea Mare, ca să se poată ocoli complet Slatina, însă după ceea ce se vede până acum în teren, nu se întrevede nici măcar realizarea unui amărât de sens giratoriu temporar acolo.
Nu prea știm planurile pe care le au cei de la UMB cu privire la ceea ce doresc să facă în cele două săptămâni rămase până la Sărbătorile de iarnă (Crăciunul și Anul Nou), decât ceea ce am auzit deja aici pe forum de la colegii care au fost pe acolo.
Ar fi un cadou frumos de Crăciun făcut Olteniei și României după finalizarea (aproape în întregime!) după 7 ani de chin a Proiectului Autostrăzii A10, care înseamnă atât de mult pentru partea centrală a țării!
Să dea Dumnezeu să se întâmple și minunea asta!

L.E.
Mulțumim și lui Daniel pentru ultimul videoclip cu zona chiar aflată în vizor, a subtraversării de la Găneasa!
Dacă angajații subcontractorului care lucrează în acea zonă nu au avut liber în același interval de timp cu cei de la UMB și au continuat să lucreze la podul CF, atunci, nu prea îmi dau seama ce anume au făcut pe acolo, deoarece nu se văd diferențe notabile de la ultimul fotoreportaj făcut de colegul nostru rocklee la 26 noiembrie!
Decât că macaralele de la Deme care au ridicat sub-ansamblele podului au dispărut din peisaj...

dr4qul4

mai sunt 2 saptamani. Nu au cand sa termine. Sunt mult prea multe de facut.  Mai dureaza cel putin 2 luni. Mai devreme de 1 Martie nu au cum sa deschida traficul.
Ma rog, 1% sanse ar fi sa deschida doar ocolitoarea Balsului. Dar cu mult de lucru pe margine, ceea ce i-ar incurca teribil.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

KnX

Un articol la zi despre DeX12, apărut în ziarul Adevărul, scris de Denis Grigorescu.
Din păcate, jurnalistul s-a documentat mai mult din birou.
Dar chiar și așa, tot este un pic cam superficial, fiindcă:

Perla care apare acolo, se află în următorul paragraf cu referire la mersul lucrărilor, prin comparație la Autostrada A1, segmentul Sibiu - Pitești:
,,....
Astfel că dacă lucrările merg conform graficului şi contractelor asumate, Autostrada Sibiu-Piteşti ar trebui să fie gata în 2026.
......"
Dă Doaaamne! Că bine ar fi! Doar deh... graficele-s făcute și contractele asumate și semnate, nu-i așa?
Numai că noi știm că din cele 5 tronsoane în care este împărțit acest segment, contractele sunt semnate doar pentru tronsoanele 1, 4 și 5!
Îmi cer scuze pentru micul off-topic, însă acel paragraf era prea tare.

https://adevarul.ro/locale/pitesti/drumul-expres-craiova-pitesti-mai-rapid-decat-autostrada-sibiu-pitesti-1_61a8aaa55163ec427129f97b/index.html

paulmare

^ Uitati-va la numarul Dusterului care apare in poza lui CMonea
B nu-sh cat FCC
FCC Construccion subcontractorul de CF al UMB, nu au lucrarea aici la prezentare https://www.fccco.com/ro/web/rumania/sediul-central/prezentare/fcc-romania

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot1 UMB Pod DJ643, Oltet, DC155 Barza, Pod CF 02122021


Sealand01

Multumim Daniel
Mie ca nespecialist mi se pare ca podul de la oltet este in acelasi stadiu cu subtraversarea adica nu cred ca vom vedea podul gata cu luni inainte de subtraversare, eu tot cred ca vom avea o deschidere integrala (fie anul asta 10% sanse, fie la anul)

Cat despre articol, e o gluma ca se termina dx in toamna lui 2024,e toxic rau sa se spuna asa ceva, descurajeaza investitorii aiurea rau. Umb deja a inceput sapaturile pe tr4, tr3 merge foarte bine. In martie eu zic ca se da tare si pe tr4, find mutati toti de pe tr 2. Eu prevada o deschidere integrala a intregului dx pt primavara - vara 2023. Le-a luat 2 ani sa faca tr 2 care aproape ca merge mai mult in aer sau sub pamant decat pe pamant, tr4 e pistol cu apa, tr3 nu e chiar asa dar au avansat mult si mai e 1 an jumatate

dragos_on

#5815



Powered by API/PUM imgur uploader
Foto din stanga e din celebrul film al lui MND cu niste conationali la ""smanglit de materiale" (octombrie 2020). Foto din dreapta, tot de la MND (de astazi). Frumos progres!

paulmare

Daniel multumim
Inainte sa plece oamenii UMB in saptamana de recuperat, aveau predalele asezate peste tot unde aveau conectorii sudati pe partea superioara a grinzii, de care se "leaga" ei cu armatura de la placa
Acuma pe la 11.49, - toate contravantuirile sunt puse, au disparut nacelele din care sudau intre grinzi - daca au terminat sudura, saptamana viitoare dupa doua-trei zile de lucru s-ar putea sa vedem placa de suprabetonare gata 


cmonea69

     Daca UMB-ul reuseste sa dea gata ambele culee de la Oltet si Milcov, pana pleaca in vacanta(ma refer inclusiv la asfalt, daca vremea le va permite), cred ca am putea avea o dechidere pe la 1 martie, in ideea sa mai ramana de facut, dupa vacanta, doar lucrari care se pot efectua in conditii de iarna, adica: parapeti, panouri fonoabsorbante, rigole, marcaje, iluminat,...etc. Si bineinteles(era sa uit), acel giratoriu provizoriu de la Valea Mare !

zil

#5818
La Valea Mare a fost foreza in vara, poate se apuca direct de pasaj pana in aprilie.
Depinde de vreme probabil.
Daca e vremea buna termina cu asfaltul pana la craciun pe tot traseul.


hefaistos

La Oltet partea de sudura pare terminata, deci (extrem de) probabil vedem asfalt pe el anul asta.
In mod nomal ar trebui sa termine umplutura de la capatul inalt, dar e cu "poate", pentru ca depinde si devreme. 
Principalul punct critic ramanre supratraversarea d ecale ferata.
Verdict: deschidere partiala (bypass Bals) probabil, deschidere completa extrem de improbabil.
Doar daca termina CF pana pe 10 si dupa intra UMB la greu.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.