News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Tavi

Parcurile fotovoltaice ar trebui să se poată reloca foarte ușor.
Posibil să mai rămână pentru început 2022 ceva coloane de forat aferente culeilor de lângă parcuri pentru o săptămână sau două.
În rest forezele au terminat și în primăvară se apucă serios de radiere, pile, pozat grinzi (care sunt gata).
Șansele sunt bune pentru terminare la sfârșit de 2022 dar fără T4 este muzeu că nu are prevăzută descărcare la Colonești.

Urmărim cum se mișcă cu relocarea parcurilor.
În rest, premise pentru lucrări rapide, de calitate și faine sunt, slavă Domnului!

oneLess

#5491
CraPi 3

Avem pe T3 un nod pentru descărcare la Negreni
Este cam pe la jumătatea T3-ului care are 32 Km.

LE: Dar parcurile fotovoltaice și balta sunt pe bucata asta
Valea Mare - Negreni.

Tavi

Așa este, @oneLess! Parcurile sunt punct critic.
Fără astea, juram că deschideau în vara 2022 Negreni - Valea Mare.

În altă ordine de idei, cât mai este pentru proiectare T4? Parcă se vedeau la gropi pentru descărcare arheologică / deminare la sfârșitul filmării T3..

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson4 UMB Colonesti 06112021
Inceputul tronsonului 4 filmat partial


anyhoo

Din filmare se vede cum se lucrează de zor pe traseul tronsonului 4atru...  :madwife: e în faza de erbicidare, :oops: creq!

Sealand01

Deci proiectarea e gata?
Probabil cand vor termina tr2 vor intra tare de tot pe tr4. Raman la parerea mea ca in toamna 2023 von circula pe tot dx-ul

razvan96

^^ Ce lucrări ai vrea sa vezi, cand proiectarea nu e gata si nu au AC?

hefaistos

Mulțumim pentru filmarea T4. După cum bănuiam e cel mai llatxrelief dintre toate cele 3 ale UMB. Rămâne de văzut dacă zvonul cu finalizarea la 31 decembrie 2022 este fezabil.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

Păun

@hefaistos lotul 4 in 2022? nu cred ca este posibil, poate te refereai la T3 in 2022 si T4 in 2023

cmonea69

#5499
@Tavi
  Daca observi pe filmare, finalul T3 si inceputul T4, se intersecteaza cu DN 65, unde se poate face un giratoriu provizoriu, pentru a putea beneficia de circa 90 km de drum expres(T1,T2 si T3), pana la finalizarea T4 ! Adica faci Craiova Colonesti(circa 90km) in mai putin de 1 ora ! Eu sunt de parere ca merita !

dr4qul4

Poate merita pt tine, dar pt UMB nu merita. Ii incurca orice deschidere provizorie.
bine, daca cineva le cere si plateste deranjul, atunci devine posibil.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

hefaistos

^^^Eu ma refeream la ce se zvoneste ca a spus Umbrarescu: T3 si T4 deschise pana la sfarsitul anului viitor. Greu? cu certitudine! Imposibil? Cine stie?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

dr4qul4

T4 nu va fi gata anul viitor. Sub nici o forma.
T3 are sub 10% sanse sa fie dat in circulatie pana la sfarsitul anului  viitor.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

archaeus

#5503
^Pe ce te bazezi cu procentul ala? Adica de ce 10 si nu 15 sau 5?

horatiu.cosma

T3 e mult mai simplu decât T2, structuri mici și ușor de făcut, fără treceri peste cursuri de apă, cu întreg amplasamentul eliberat (mai puțin fotovoltaicele), pădurile tăiate, azi au trecut în Guvern și exproprierile suplimentare care le deblochează și ultimele relocări de utilități. Cu proprietarul panourilor fotovoltaice s-a discutat deja, așteaptă doar să se întrunească comisia de verificare a actelor de proprietate și să își ia banii consemnați la CEC, nu e o problemă, cel târziu în ianuarie acolo va fi liber conform înțelegerii. În rest, vreme bună să fie în 2022 ca să poată muta pământul din deblee în ramblee (și aici au un echilibru bun cu alternanțe care îi ajută operațional). E foarte fezabil să se deschidă în 2022 până la nodul Scornicești.

Iar la TS se observa o îmbunătățire în șantier în ultimele luni care e și mai clară când ne uităm la situația facturilor. O să mai ia anul ăsta încă vreo 25 de milioane. Partea de birocrație e finalizată, a ieșit ordinul de ministru pentru păduri, arheologia e gata, utilitățile aproape gata, a ieșit și avizul pentru închiderea DJ-ului ce intersectează proiectul între km 0 și km 2. Au semnat o hârtie cu CNAIR că își asumă terminarea până în decembrie 2022. Pe feeling, aș zice că la cum se mișcă acum nu termină în 2022 (ci ar ajunge pe la 75-80%), însă dacă cresc cu încă o treaptă mobilizarea în special la structuri, au șanse, lotul e banal.